Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1001
Hei

Har lyst til og sette opp en server på cs:s som bare jeg og vennene mine kan spille på, uten innblanding fra andre. Har søkt litt rundt, men skjønner ikke ossen jeg skal gjøre det. Skjønner at jeg må laste ned Soure dedicatet server, men that's it der stopper kunnskapen min... Så lurte på om noen kan forklare det slik at en pc-noob som meg klarer og sette opp en server, den trenger ikke og være slik at andre kan joine og alt det der avanserte greiene.
Vel.... skjønte nesten ingenting. Ihvertfall ikke nok til og klare det. Muligens du/ noen kunne forklare meg det på en litt enkelere måte.
Sitat av simen57 Vis innlegg
Vel.... skjønte nesten ingenting. Ihvertfall ikke nok til og klare det. Muligens du/ noen kunne forklare meg det på en litt enkelere måte.
Vis hele sitatet...
Yo.
Kan gjerne hoste en cs:s server for deg. Send meg en PM
Vist du er på steam og navigerer til "Tools" kan du laste ned og kjøre "Source Dedicated Server" men du trenger nokk å åpne port 27015.
Ingen som kan hjelpe meg uten og gi meg en slik avansert guide. skal bare spille med venner, ikke sånn åpen som alle kan joine.
spille med venner på som nett på lan eller når dere sitter hjemme hver for dere?
Prøv å sett deg inn i det da! går ann å tenke litt selv også
Sitat av bluefrog Vis innlegg
Prøv å sett deg inn i det da! går ann å tenke litt selv også
Vis hele sitatet...
Enig.
Hvis du leser alt som står i den guiden junkpal linket deg til nøye, uten å hoppe over ting så går det veldig greit. Har satt opp med den guiden selv, smertefritt !

Edit; går også ann å laste ned sorce dedicated server fra steam også, men jeg har lest at den andre er bedre. Du må uansett åpne port 27015 i routeren. Kjempefine guider for nesten alle routere her
Sist endret av Atec; 11. september 2009 kl. 23:30.
Jeg skjønner ikke den der CMD tingen (den svarte boksen med hvit skrift)
Hold windows knappen og trykk ''R'' Så skriver du CMD?
Sitat av simen57 Vis innlegg
Jeg skjønner ikke den der CMD tingen (den svarte boksen med hvit skrift)
Vis hele sitatet...
Hva skjønner du ikke med den?
det står jeg skal skrive divers kommandoer der men det funker ikke, eller jeg får det ikke til.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Da foreslår eg at du betaler nokon for å hoste en CS-server for deg. For vi er her virkelig ikkje for å holde deg i hånda.