Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3035
Endelig et program som konverterer DRM WMA til MP3 Bare sleng inn hele mappa og konverter..

Advanced Encode Decode Tools:
http://www.mediatwins.com/data/aedtools.zip
Registration ID: 1043874222-8137-004
s/n: 4J6GT-V72RY-GSDJY-LHRKK-W2CSJ

- - - -

Advanced Encode Decode Tools® includes only Hi-Fi sound compression algorithms and a unique AC3 decoder. Easily converts between WMA, Mpeg Audio Layer 3, Ogg Vorbis and WAV PCM format audio files with ID3 tags support. It also decodes AC3 format files to WMA, Mpeg Audio Layer 3, Ogg Vorbis and WAV PCM formats. Features user-friendly multilingual interface and includes single-mode operation for one-file conversion, batch-mode for several files processing and Audio CD Ripping with FreeDB support.
Vis hele sitatet...
http://home.no.net/vivaon/encode.gif
Sist endret av Sméagol; 25. november 2003 kl. 05:45.
Noen andre som har konvertert filer og? regner med det funker på flere en bare min maskin?

Apropos musikkonline, de har ikke rart til servere der? Har sett TV2.no av og til slår ut med feil "Too many server requests"..
funker fint på maskina mi og, kongeprogram
Genialt!!
Den forbigikk kopi-beskyttelsen som musikkonline.no hadde laget, og gjorde dem lett om til .mp3! Fresht, takk skal du ha!
very impotent freak
Delusional's Avatar
nyttig informasjon. Men blir litt pissed of, fordi jeg er nødt til å sette på artist inf selv, fordi programmet ikke tar det selv med den ID greien på.
Ja, faen ta, jævla drittprogram.
Funker veldig bra. Takk Sméagol.. :P Bra jobbet
humhum, du vet å rippe posten min iallefall.....

BTW, dette programmet fungerer KUN om man har lastet ned filene "manuelt", altså via webinterfacet, siden man da også får en lisens, hvis man laster ned filene direkte fra servern (f.eks via mine scripts) vil det ikke fungere, siden programmet trenger en gyldig avspillings-lisens for å kunne konvertere.
Sist endret av TheGEEK; 25. november 2003 kl. 16:05.
Opprinnelig postet av TheGEEK
humhum, du vet å rippe posten min iallefall.....

BTW, dette programmet fungerer KUN om man har lastet ned filene "manuelt", altså via webinterfacet, siden man da også får en lisens, hvis man laster ned filene direkte fra servern (f.eks via mine scripts) vil det ikke fungere, siden programmet trenger en gyldig avspillings-lisens for å kunne konvertere.
Vis hele sitatet...
Post??
http://www.freakforum.nu/forum/showt...hlight=scripts

hmm, sjekk dette programmet : http://www.mediatwins.com/products/aedtools.htm
Registration ID: 1043874222-8137-004
s/n: 4J6GT-V72RY-GSDJY-LHRKK-W2CSJ
Vis hele sitatet...
Vis hele sitatet...
Hehe den så jeg ikke. Fant det samme etter noen søk i Google med encrypt / decrypt og så var det rett over på serials.ws

Snakker om Déjà Vu
den serialen funker ikke, komt en ny versjon på den adressa der.
noen som har serial til versjon 1.062d?
eller noen som gidder å legge ut den forrige versjonen av programmet på en home.no konto?
Ja det hadde vært skikkelig bra om noen gjorde.
Vær klar over at når du transcoder et lossyformat (wma) til et annet lossyformat (mp3) blir kvaliteten degradert mye.

transcoding er bad for kvaliteten, uansett hvilken grunn du gjør det for.
Kan laste den ned her
Sist endret av Sméagol; 4. desember 2003 kl. 16:56.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når man lastet de ned da de var gratis, fikk man ikke da lisens? Er den gått ut nå?

Når jeg prøver å spille de av med Windows Media Player, så kommer det opp at jeg må ha lisens. Når jeg bruker AED Tools, så kommer det opp: "Could not open the specified file or you do not have a rights for decode (DRM)"

Noen som har noen forklaring?
Er mulig de har satt DigitalRights med utløpsdato for gratisbrukere. Jeg konverterte alt når det var lastet ned.

Men send en e-post og si du ikke får spille av sangene du fikk gratis.