Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3398
Hei.

Spilte dette en del før og da var det en bot som het CamelBotten.

Er det noen her som vet om det eksisterer en bot som fungerer i dag?

-Shelob69
Finnes NordicMafia enda? Wow
Sitat av Max Mekker Vis innlegg
Finnes NordicMafia enda? Wow
Vis hele sitatet...
Et spill hvis popularitet var på topp fra tidlig 2000-tallet og et par år frem i tid før det dødde ut.
Og nå kommer det tilfeldigvis en ny bruker uten noen andre poster og minner oss på at det fremdeles eksisterer - samtidig som det opplyses om fungerende bot.

Kall meg gjerne paranoid, men wow, indeed.
Shit. Bare ved å nevne det gir du meg litt lyst til å prøve det igjen. Men jeg husker den kjipt syke grinden.
Måtte lage ny bruker, har samme navnet på brukeren på NM som her..
Man kan vel ikke bli bannet for å spørre, så da har jeg byttet bruker. Ser det må være noen botter ute, folk har mange tusen kamper på fightclub og legger ut for samme beløpet hele tiden.
Husker jeg lagde bruker på nFF for NM-bots når jeg først joina her, trudde seriøst dette var tidenes bump!
De har nå akkurat hatt en runde med å modde flere brukere, så noe finnes der ute.