Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 937
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som tittelen sier.
Sitter med noe som skal være 100 mg Etizolam, hvordan er den beste måten å vite at man får i seg feks 1 mg?
Bland i 10-100ml sprit eller PG. Bruk insulinsprøyte å dra opp 1 unit om du bruler 10ml, eller sprøyte å dra opp 1ml om du bruker 100ml.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har en øyedråper flaske som er 10 ML. Så da legger jeg de 100 mg jeg har oppi der å tar 10 ML PG?
Regn ut og ordne deg en mix som gir deg f.eks halv ønsket dose.

Så tar du to dråper på 10mL og har ønsket dose.

Foreslår en dosering på 0,5-1mg per dråpe.

Hvor mange mL er det plass til i flasken sånn totalt?
Sist endret av krystallkongen; 22. november 2020 kl. 16:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
10 ML
R.i.p 23.04.2021
Regner med du har testet pulveret for fentanyl? Siden du er usikker på at det faktisk er etizolam. Vile kjørt 100mg oppløst i 10ml væske. Finn ut h or mange dråper du får pr ml,da vet du hvor mange mg du får pr dråpe.
Eh, 10mg per dråpe?

Ta heller å bland det ut i 100-200 mL væske du, så doserer du 0,5 eller 1mg av gangen.

https://m.psychonautwiki.org/wiki/Etizolam

Psychonaut sier at 5mg er en heavy dose, og da er det greit å kunne ta litt og litt.
Varer forhåpentligvis lenger samtidig som du ikke blir like Benzofjern.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Eh, 10mg per dråpe?

Ta heller å bland det ut i 100-200 mL væske du, så doserer du 0,5 eller 1mg av gangen.

https://m.psychonautwiki.org/wiki/Etizolam

Psychonaut sier at 5mg er en heavy dose, og da er det greit å kunne ta litt og litt.
Varer forhåpentligvis lenger samtidig som du ikke blir like Benzofjern.
Vis hele sitatet...
Du høres fjern ut man ,1 dråpe er ikke 1ml. Ut av de flaskene der får du klemt ut ca 10 til 12 dråper på 1ml..
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så 1 dråpe vil ca være 1 til 1,5mg
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du høres fjern ut man ,1 dråpe er ikke 1ml. Ut av de flaskene der får du klemt ut ca 10 til 12 dråper på 1ml..
Vis hele sitatet...
De øyedråpe flaskene på 10 ML jeg snakker om?
Jeg foreslår å bruke pumpe man får kjøpt på apoteket. MYE mer nøyaktig. 2,5mL pumper koster ingenting.

Lurt å notere når du tar og hvor mye så du kan holde ting under kontroll. Lett å bli Bajas på Benzo

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du høres fjern ut man
Vis hele sitatet...
Har laget cannabutter, laget skakkao, røykt hele dagen - Du har rett i at jeg er skev som fan
Sist endret av krystallkongen; 23. november 2020 kl. 01:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.