Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2307
ja har hørt om disse Motor City Online, Gearhead Garage, Street Legal og disse spillene er akkurat hva jeg er ute etter men ... noen som vett om lignende spil som har litt bedere grafikk og kansje muligheter for og laste in mods/biler mm

hadde vær evig takknemlig om noen vet / finner ut av noen såne spill
Need for Speed: Underground 2
Mujaffa's BMW
Sist endret av Spirituell; 4. april 2012 kl. 01:45.
Jeg elsker stereotypien.

Ontopic: Er ikke Need for Speed alltid en klassiker da?
Sist endret av approved; 4. april 2012 kl. 01:46.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Forza serien? Tuning er en stor del av spillet. Begrensa med styling da det ikke er så mange visuelle deler som kan byttes. Men du kan lakkere stort sett hva du vil.

Ville også anbefale et norskkurs
Automation er et spill som kanskje vil passe deg. Høres veldig spennende ut iallefall.
Anbefaler Street Legal Racing - Redline. Utrolig hva man kan gjøre med biler på det spillet. Tipper du finner det på piratebay.
Sitat av approved Vis innlegg
Jeg elsker stereotypien.

Ontopic: Er ikke Need for Speed alltid en klassiker da?
Vis hele sitatet...
Hvilken stereotypi? Skrivefeil og interesse for biler?
▼ ... noen uker senere ... ▼
ville sagt forza 4! det er best spill vist du vil drifte, tune og lakere redline er også dritt rått. men har automation komme ut?
Ser du bryr deg om grafikk... Dog bør du uansett sjekke ut Street rod 1 og 2.
Gameplay over grafikk anytime!
Du kan sjekke ut APB:R, det er et F2P MMO med veldig gode custom muligheter
http://www.youtube.com/watch?v=kDreTuM8QvI
Er ikke bare et bilspill da, er et third person skytespill med fete biler
jeg spiller ikke slike spill selv, men typen min elsker sånne. Han har forza 3 og 4, og har brukt maaaange timer på å style bilene.
Jeg vil tro at Need For Speed serien er tingen for deg. Særlig Underground 2. grei grafikk på de og det fins til PC

Forza 4 har tonnevis med tuning og lakkeringsmuligheter. Men det er hverken gateracing eller neonlys å finne i det. Personlig er jeg litt lei drifter shitkids på online delen også. Men for all del, det er et godt spill uansett. særlig god grafikk.
Street Legal Racing - Redline! Det kan du gjøre MYE mer en du kan gjøre i noen som helst Need for Speed spill!
Trådstarter
30 1
Sitat av Parkett Vis innlegg
Automation er et spill som kanskje vil passe deg. Høres veldig spennende ut iallefall.
Vis hele sitatet...
takker. noe i den duren, skule gått an og kjøre dem og men men.
jeg køpte forhånds bestilingen for 3-4 uker siden og nå slippes demoen 22.april - 2 dager til. gleder meg =)
Sitat av lpdn94 Vis innlegg
takker. noe i den duren, skule gått an og kjøre dem og men men.
jeg køpte forhånds bestilingen for 3-4 uker siden og nå slippes demoen 22.april - 2 dager til. gleder meg =)
Vis hele sitatet...
Eheh, bestilte akkurat jeg.. :3 Virket dritbra, og definitivt verdt 200,-