Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 2728
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal prøve knips i kveld, før første gang. Og har ikke sitter, er d så viktig med sitter? Er d sånn at man mister kontrollen på mdma?

Har røyke før osv og har tolt d ganske greit osv
Jeg syns ikke at det er nødvendig med en tripsitter for å ta MDMA, men det er en veldig «sosial» rus så anbefaler å ha med deg noen du stoler på. Om de er edru eller om de også tar MDMA er ikke så viktig, men jeg syns personlig det er veldig gøy å ha noen å «dele rusen med» når jeg tar MDMA. Du vil sannsynligvis snakke om ting du vanligvis ikke snakker om, typ dype tanker og sånt, men du mister ikke kontrollen om du tar en normal brukerdose. Kos deg!
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BJJmaniac Vis innlegg
Hvor mye?
Vis hele sitatet...
Usikker, tenkte kanskje å starte med en halv en
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jordbærkaramell Vis innlegg
Jeg syns ikke at det er nødvendig med en tripsitter for å ta MDMA, men det er en veldig «sosial» rus så anbefaler å ha med deg noen du stoler på. Om de er edru eller om de også tar MDMA er ikke så viktig, men jeg syns personlig det er veldig gøy å ha noen å «dele rusen med» når jeg tar MDMA. Du vil sannsynligvis snakke om ting du vanligvis ikke snakker om, typ dype tanker og sånt, men du mister ikke kontrollen om du tar en normal brukerdose. Kos deg!
Vis hele sitatet...
Aaaah okei skjønner, hvordan regner man ut bruker dose? Er d lurt å starte med en halv en? Også ta resten vist d virker ok?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Molly alene vil jeg tro er det mest deprimerende man kan utsette seg selv for. Ta det med noen.
Du har ikke kjent på ensomhet før du har tatt dette alene. Kanskje en av de værste følelsene jeg har kjent på.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det jeg gjør er at hvis jeg tar alene så tar jeg en høy dose, å hvis jeg tar med folk en moderat dose. Less is more når du er med folk sånn du klarer å ha en samtalle
Anonym bruker
"Orange Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rusen I seg selv er ikke noe man trenger en tripsitter for. Men det kan hende at du sitter igjen med en følelse om at skulle ha delt opplevelsen med noen.

Som med alle andre rusmidler er det uforsvarlig å si at det er trygt å ikke bruke tripsitter, fordi vi kan ikke vite hva som er i pillene dine. Men MDMA i seg selv er i forsvarlige doser ikke dødelig, med mindre man danser enormt og overheter kroppen sin, som kan medføre tap av bevissthet og hjertestans. ELLER hvis man bruke antidepressiva eller andre legemidler som forhindres gjenopptak av serotonin (tramadol er faktisk en av dem)

Siden du er ny og siden vi ikke vet hvor mye virkestoff som er i pillene, ville jeg ha starta med en halv pille. Om man er helt ny til MDMA trenger man ikke en høy dose for å få en ekstrem magi, du kommer ikke til å angre på at du ikke tok mer.
Anonym bruker
"Orange Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil tilføye en ting til:

Som Dr Death sier (og som jeg også nevnte) så kan du kjenne på en bittersøt ensomhet hvis du tar MDMA alene. Man kan få mange sterke følelser, der man tenker på familie og venner.

Min første MDMA tur var på 80mg alene kl 22 en kveld under koronapandemien. For min del nøsta den opp i mye traumer og dårlige minner fra en barndom med mobbing og utrygg hjem; det føltes ut som at jeg fikk 20 år verdt av serotonin jeg gikk glipp av som barn.

Selv om jeg følte meg ensom en del av turen min, er jeg veldig glad for den opplevelsen jeg hadde, den har definitivt hatt en positiv livsendring for meg. Men jeg kan ikke si at det samme er garantert til å skje for alle. Jeg hadde ingenting å forvente når jeg tok det for første gang, og det bør du også være innstilt på.

Kan også tilføye at jeg ikke fikk en come down heller, jeg var hypomanisk i ca en måned i etterkant. Super livsglad og takknemmelig for å leve osv.

Etter å ha brukt MDMA 5-6 ganger til ila 2 år har det mista magien for min del. Jeg brukte det på fest; det ble aldri det samme. Jeg hadde en annen trip sammen med to nære venner, den tripen ble derimot god. Var også gøy på konsert en annen gang. Men å sitte i kjelleren hos noen å spille kortspill og drikke er ikke settingen jeg ville anbefalt. Gjør noe mer ut av det hvis du ønsker skikkelig feststemning
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aaaah okei skjønner, hvordan regner man ut bruker dose? Er d lurt å starte med en halv en? Også ta resten vist d virker ok?
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke helt sikker på hvor mye man burde ta, men siden det er første gangen din ville jeg tatt en liten dose, avhengig av kroppsvekt og lignende, noe mellom 70-125mg. Finn ut hvor sterk pillen er, noen er svake og noen er sterke, og det kan ha mye å si for rusen din.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal prøve knips i kveld, før første gang. Og har ikke sitter, er d så viktig med sitter? Er d sånn at man mister kontrollen på mdma?

Har røyke før osv og har tolt d ganske greit osv
Vis hele sitatet...
Hvordan ser pilla ut? Ta alltid en halv først, spesielt hvis det er første gang. Min første mdma trip er det beste jeg noen sinne har opplevd. Men ville aldri gjort det alene, helt klart et sosialt/kjærlighetsdop.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke veldig viktig med trip sitter så lenge du tar en mild dose. Men du kommer til å få mye bedre utbytte av dosen om du gjør det på rave eller nattklubb. Å ta mdma alene er litt som å pilse alene, man blir dratt ned og holdt tilbake fordi stemninga og omstendighetene bare ikke er der.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil tilføye en ting til:

Som Dr Death sier (og som jeg også nevnte) så kan du kjenne på en bittersøt ensomhet hvis du tar MDMA alene. Man kan få mange sterke følelser, der man tenker på familie og venner.

Min første MDMA tur var på 80mg alene kl 22 en kveld under koronapandemien. For min del nøsta den opp i mye traumer og dårlige minner fra en barndom med mobbing og utrygg hjem; det føltes ut som at jeg fikk 20 år verdt av serotonin jeg gikk glipp av som barn.

Selv om jeg følte meg ensom en del av turen min, er jeg veldig glad for den opplevelsen jeg hadde, den har definitivt hatt en positiv livsendring for meg. Men jeg kan ikke si at det samme er garantert til å skje for alle. Jeg hadde ingenting å forvente når jeg tok det for første gang, og det bør du også være innstilt på.

Kan også tilføye at jeg ikke fikk en come down heller, jeg var hypomanisk i ca en måned i etterkant. Super livsglad og takknemmelig for å leve osv.

Etter å ha brukt MDMA 5-6 ganger til ila 2 år har det mista magien for min del. Jeg brukte det på fest; det ble aldri det samme. Jeg hadde en annen trip sammen med to nære venner, den tripen ble derimot god. Var også gøy på konsert en annen gang. Men å sitte i kjelleren hos noen å spille kortspill og drikke er ikke settingen jeg ville anbefalt. Gjør noe mer ut av det hvis du ønsker skikkelig feststemning
Vis hele sitatet...
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Hvordan ser pilla ut? Ta alltid en halv først, spesielt hvis det er første gang. Min første mdma trip er det beste jeg noen sinne har opplevd. Men ville aldri gjort det alene, helt klart et sosialt/kjærlighetsdop.
Vis hele sitatet...
Den er lyst blå med noen mørke blåe prikker i
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den er lyst blå med noen mørke blåe prikker i
Vis hele sitatet...
Er det ikke et emblem på dem? Vanligvis pleier knips å se ut som en merkevare. F.eks Skype logo, eller at pilla ser ut som trump, osv osv. kan være du har knips, men ville vært mer forsiktig dersom det blir vanskelig å søke på nettet for styrken på dem.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Er det ikke et emblem på dem? Vanligvis pleier knips å se ut som en merkevare. F.eks Skype logo, eller at pilla ser ut som trump, osv osv. kan være du har knips, men ville vært mer forsiktig dersom det blir vanskelig å søke på nettet for styrken på dem.
Vis hele sitatet...
Jo jo det er det, det er rolex, krone på framm sia også står d rolex på baksia
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jo jo det er det, det er rolex, krone på framm sia også står d rolex på baksia
Vis hele sitatet...
Okay da er det nok ecstasy, fra jeg har funnet ut inneholder de type blue rolexene jeg søkte på nettet rundt 250-280mg mdma. Men disse var fra i fjor i Sveits så det blir ren gjetning å vite om dine er de samme. Men jeg ville i hvertfall ikke ta mer en 1 halv. Pillene er sterkere en noen gang og hvis pills de er 280+ MG noe som ikke er altfor usannsynlig kan du få det veldig ubehagelig. Noen har naturlig myyeee lavere/høyere toleranse på mdma enn andre. Du og kompisen din kan få 2 helst forskjellig effekt av samme mengde. Prøv deg fram, husk du kan alltid ta mer men aldri ta mindre. God tur! Edit: du kan søke selv på Drugsdata.org men husk det kan være flere leverandører som bruker samme stempel så dine behøver ikke være like som de du finner der.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jo jo det er det, det er rolex, krone på framm sia også står d rolex på baksia
Vis hele sitatet...
Min første mdma tur tok jeg 125mg til å begynne med, men det var da Krystaller. Og da hadde jeg det helt perfekt trengte ikke noe mer, med årene blir toleransen for høy og den gode følelsen blir borte. Jeg ville ikke giddet å tatt mer en 1 gang hver 6-12 månede hvis jeg var deg selvom du kommer til å elske måten du føler deg på.
Sist endret av YoungAlkis; 19. august 2023 kl. 23:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Okay da er det nok ecstasy, fra jeg har funnet ut inneholder de type blue rolexene jeg søkte på nettet rundt 250-280mg mdma. Men disse var fra i fjor i Sveits så det blir ren gjetning å vite om dine er de samme. Men jeg ville i hvertfall ikke ta mer en 1 halv. Pillene er sterkere en noen gang og hvis pills de er 280+ MG noe som ikke er altfor usannsynlig kan du få det veldig ubehagelig. Noen har naturlig myyeee lavere/høyere toleranse på mdma enn andre. Du og kompisen din kan få 2 helst forskjellig effekt av samme mengde. Prøv deg fram, husk du kan alltid ta mer men aldri ta mindre. God tur! Edit: du kan søke selv på Drugsdata.org men husk det kan være flere leverandører som bruker samme stempel så dine behøver ikke være like som de du finner der.



Min første mdma tur tok jeg 125mg til å begynne med, men det var da Krystaller. Og da hadde jeg det helt perfekt trengte ikke noe mer, med årene blir toleransen for høy og den gode følelsen blir borte. Jeg ville ikke giddet å tatt mer en 1 gang hver 6-12 månede hvis jeg var deg selvom du kommer til å elske måten du føler deg på.
Vis hele sitatet...
Aaah ok, tok kanskje 1/3 del, den var litt rar i smak men er jo ikke små godt
Eller… er spent
Anonym bruker
"Vanskelig Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har testa MDMA 2 ganger da pills og det har vært amazing men leser mye Warnings om at du ikke kan vite hva det inneholder?

Er krystaller bedre? og hvordan er brukerdosen der i forhold til pills?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har testa MDMA 2 ganger da pills og det har vært amazing men leser mye Warnings om at du ikke kan vite hva det inneholder?

Er krystaller bedre? og hvordan er brukerdosen der i forhold til pills?
Vis hele sitatet...
brukerdosen er akkurat den samme?

hva er brukerdosen på vodka om du heller det over på en brusflaske?

bruk psychonautwiki og erowid.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er d farlig å ta melatonin etter knipsen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er d farlig å ta melatonin etter knipsen?
Vis hele sitatet...
Nei

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har testa MDMA 2 ganger da pills og det har vært amazing men leser mye Warnings om at du ikke kan vite hva det inneholder?

Er krystaller bedre? og hvordan er brukerdosen der i forhold til pills?
Vis hele sitatet...
Forskjellen er at med krystaller kan du veie opp hvor mye det er, men i ecstasy blir det ren Lotto hvor mye det er oppi pilla. Men krystaller også kommer jo ikke 100% rent, men si det er 70-80% rent så er 100mg veid opp ca 70-80mg virkestoff mdma.
Sist endret av YoungAlkis; 20. august 2023 kl. 00:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er d farlig å ta melatonin etter knipsen?
Vis hele sitatet...
Om jeg ikke husker feil så skulle det være godt for hodet å ta litt melatonin etter knips. Husker ikke hvorfor, men det hadde ingenting med søvn å gjøre.

Det er uansett ikke farlig, så du kan bare kjøre på med det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er d farlig å ta melatonin etter knipsen?
Vis hele sitatet...
Nei, det går helt fint. Faktisk så produserer hjernen melatonin fra serotonin som man er tom for etter en runde mdma, så det er faktisk ingen dum ide å ta melatonin.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Nei, det går helt fint. Faktisk så produserer hjernen melatonin fra serotonin som man er tom for etter en runde mdma, så det er faktisk ingen dum ide å ta melatonin.
Vis hele sitatet...
Hva ned rett etter jeg har tatt d?
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Nei, det går helt fint. Faktisk så produserer hjernen melatonin fra serotonin som man er tom for etter en runde mdma, så det er faktisk ingen dum ide å ta melatonin.
Vis hele sitatet...
Sånn før mdma har begynt å virke, fant ut at har tatt litt mye, så vil helst slippe denne rusen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sånn før mdma har begynt å virke, fant ut at har tatt litt mye, så vil helst slippe denne rusen
Vis hele sitatet...
Du har nok bare «Come up Anxiety» det er veldig vanlig, første timen kan være veldig ubehagelig for mange bare prøv å slapp av. Dosen du har tatt er nok ikke farlig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sånn før mdma har begynt å virke, fant ut at har tatt litt mye, så vil helst slippe denne rusen
Vis hele sitatet...
Da anbefaler jeg å stikke fingrene i halsen, ellers må du til med benzo og opiater for å døyve effekten.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Du har nok bare «Come up Anxiety» det er veldig vanlig, første timen kan være veldig ubehagelig for mange bare prøv å slapp av. Dosen du har tatt er nok ikke farlig.
Vis hele sitatet...
Har 140mg første gang, kan æ ta melatonin???
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Da anbefaler jeg å stikke fingrene i halsen, ellers må du til med benzo og opiater for å døyve effekten.
Vis hele sitatet...
Ane ikke ka d e
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har 140mg første gang, kan æ ta melatonin???
Vis hele sitatet...
Ja, du kan ta meltanonin. Første timen er mest intenst for noen og det er ikke uvanlig å få veldig angst i starten.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har 140mg første gang, kan æ ta melatonin???
Vis hele sitatet...
Prøv å sett deg ned å sett på en sang du liker og kle av deg litt tøy. Prøv å slappe av, det er helt vanlig at det er litt for intenst og litt angst for endel første 30-45 minuttene.
Sist endret av YoungAlkis; 20. august 2023 kl. 00:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dulkim Vis innlegg
Ane ikke ka d e
Vis hele sitatet...
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Ja, du kan ta meltanonin. Første timen er mest intenst for noen og det er ikke uvanlig å få veldig angst i starten.



Prøv å sett deg ned å sett på en sang du liker og kle av deg litt tøy. Prøv å slappe av, det er helt vanlig at det er litt for intenst og litt angst for endel første 30-45 minuttene.
Vis hele sitatet...

Men oki oki er 140mg sikkelig ille? Fant ut at d va 280mg brunt krystall i den, tokk halve å f flrste gang, e d ille? Burde æ ta melatonin å sove eller burde æ vent litt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men oki oki er 140mg sikkelig ille? Fant ut at d va 280mg brunt krystall i den, tokk halve å f flrste gang, e d ille? Burde æ ta melatonin å sove eller burde æ vent litt?
Vis hele sitatet...
Det skal gå helt fint, jeg pleier ta 200mg på første drop og det går helt fint. Det er ikke en farlig dose og du skal klare deg helt fint. Ingenting å stresse med bare å spørre om du lurer på noe så skal vi hjelpe deg underveis. Sett på noe musikk og fin fram et godt pledd. Jeg tok 125mg min første gang ikke så mye unna det du tok, jeg koste meg noe jævlig.
Sist endret av YoungAlkis; 20. august 2023 kl. 00:32.
140mg er kanskje litt mye, men det er ikke helt nøyaktige mengder oppi hver pille, så kanskje du bare har fått i deg 100mg.

Sitat av Dulkim Vis innlegg
Ane ikke ka d e
Vis hele sitatet...
Skulle virkelig ønske jeg kunne sagt det samme!
Det er beroligende og smertestillende. Omtrent det eneste man kan ta for å bremse ned ting som knips. Anbefaler det ikke.


Du burde som sagt stikke fingrene i halsen for å spy opp greiene, men det begynner sikkert å bli for sent til den anbefaling, så sett deg til rette, eller gå deg en tur med musikk på ørene! Da får du frigjort litt av spenningen.

Det kan være litt trist når man er alene, full i den deiligste følelsen som finnes men alt man vil er å kose.
Hvis du har noen du kan ringe i det minste så anbefaler jeg det på det sterkeste.
Sist endret av DrDeath; 20. august 2023 kl. 00:36.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Det skal gå helt fint, jeg pleier ta 200mg på første drop og det går helt fint. Det er ikke en farlig dose og du skal klare deg helt fint. Ingenting å stresse med bare å spørre om du lurer på noe så skal vi hjelpe deg underveis. Sett på noe musikk og fin fram et godt pledd. Jeg tok 125mg min første gang ikke så mye unna det du tok, jeg koste meg noe jævlig.
Vis hele sitatet...
Hah okei okei, kjenner ikke noe men er ganske liten så derfor er litt stressa bare… lol sku kanskje trnkr litt bedre men jajaj deeeet går dikker fint
140 mg er ikke noen voldsom høy dose, dette kommer du fint igjennom. Som nevnt over, sett på noe musikk du liker, og sett deg godt tilrette i sofan eller senga di.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hah okei okei, kjenner ikke noe men er ganske liten så derfor er litt stressa bare… lol sku kanskje trnkr litt bedre men jajaj deeeet går dikker fint
Vis hele sitatet...
Husk å drikk litt vann innemellom å kjøl deg ned fra tid til annen personlig syns jeg det er super digg å smøre meg inn mer isbiter
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Husk å drikk litt vann innemellom å kjøl deg ned fra tid til annen personlig syns jeg det er super digg å smøre meg inn mer isbiter
Vis hele sitatet...
Javel unge alkis skal høre på disse rådene
Du bør vel begynne merke noe effekt nå? Men har du spist for ikke så lenge siden eller for enkelte spesielt første trippere kan det ta lang tid å bli Hitta.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Du bør vel begynne merke noe effekt nå? Men har du spist for ikke så lenge siden eller for enkelte spesielt første trippere kan det ta lang tid å bli Hitta.
Vis hele sitatet...
Litt rart ikke merka noe
Kankdje d kommer? Eller er s for sent?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt rart ikke merka noe
Kankdje d kommer? Eller er s for sent?
Vis hele sitatet...
Det er faktisk heller ikke så uvanlig å ikke Merke noe første gang. Jeg merket hvertfall ikke kokain første gangen min, og har hørt om folk som ikke merket molly første gang. Men ikke ta resten i tilfelle effektene bare tar lang tid, for enkelte kan det noen ganger ta noen timer. Selvom for meg tar det vanligvis 15-20 minutter.


mye mulig du plutselig begynner å ture hardt om 20-30 min.
Sist endret av YoungAlkis; 20. august 2023 kl. 02:08.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Det er faktisk heller ikke så uvanlig å ikke Merke noe første gang. Jeg merket hvertfall ikke kokain første gangen min, og har hørt om folk som ikke merket molly første gang. Men ikke ta resten i tilfelle effektene bare tar lang tid, for enkelte kan det noen ganger ta noen timer. Selvom for meg tar det vanligvis 15-20 minutter.


mye mulig du plutselig begynner å ture hardt om 20-30 min.
Vis hele sitatet...
Haha får håpe, er ikke noe stressa lenger så d får bare komme
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha får håpe, er ikke noe stressa lenger så d får bare komme
Vis hele sitatet...
Vet du 100% sikkert pillene er 280mg? For hvis du ikke har testet dem selv er det umulig å vite hva du har. Kanskje pillene dine er 90mg og du nå har tatt 45mg.

Derfor til neste gang ville jeg heller kjøpt krystaller så får du mye bedre indikasjon på hvor mye du får i deg.
Sist endret av YoungAlkis; 20. august 2023 kl. 03:03.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sånn før mdma har begynt å virke, fant ut at har tatt litt mye, så vil helst slippe denne rusen
Vis hele sitatet...
Det skal nok sterkere saker enn melatonin til for å sovne mens turen faktisk pågår, spess om du har angst i tilegg Det er ikke sikkert det er så effektivt etter turen engang.

Hvordan gikk det a? Ble det bra?
Sitat av Alge Vis innlegg
Det skal nok sterkere saker enn melatonin til for å sovne mens turen faktisk pågår, spess om du har angst i tilegg Det er ikke sikkert det er så effektivt etter turen engang.

Hvordan gikk det a? Ble det bra?
Vis hele sitatet...
Hvis du leser litt opp virker det som han ikke engang ble Hitta av det. Muligens pillene ikke er 280mg som han trodde, kanskje han ble scamma eller kanskje han ikke merka noe første gang det er ikke så altfor uvanlig har hørt flere som ikke merker noe første gang, enten det er kokain eller mdma.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Vet du 100% sikkert pillene er 280mg? For hvis du ikke har testet dem selv er det umulig å vite hva du har. Kanskje pillene dine er 90mg og du nå har tatt 45mg.

Derfor til neste gang ville jeg heller kjøpt krystaller så får du mye bedre indikasjon på hvor mye du får i deg.
Vis hele sitatet...

Trooor kanskje jeg skal teste resten, hvordan tester jeg dæm?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trooor kanskje jeg skal teste resten, hvordan tester jeg dæm?
Vis hele sitatet...
Er vel enkelte steder i Oslo du kan få testa styrka på pillene dine, men du kan alltids teste hva slags virkestoff det er i pillene med et testkit.

Har du ikke tilgang på en plug med krystaller?
Sist endret av YoungAlkis; 20. august 2023 kl. 15:52.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Er vel enkelte steder i Oslo du kan få testa styrka på pillene dine, men du kan alltids teste hva slags virkestoff det er i pillene med et testkit.

Har du ikke tilgang på en plug med krystaller?
Vis hele sitatet...
Er desverre ikke i oslo, jo han æ kjøpe fra kan sikkert skaff men han har en tendens te å overpris
Anonym bruker
"Orange Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går du på noen medisiner?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er desverre ikke i oslo, jo han æ kjøpe fra kan sikkert skaff men han har en tendens te å overpris
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hva du betaler per knips? Og evt hva 1G krystaller koster for deg? Drøsser vel av plugs i de fleste nærleiken av stor byer.