Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2636
Jeg vet at man som hovedregel skal holde seg unna folk når man er på psykedelika, en viktig grunn er at man ofte får noia når du ser at andre ser at pupillene dine er "golfballer".

Men er pupillene mer eller mindre normale når man har landet ?
Dagen etter en tripp er ikke normal, man har mye å tenke på, men man kan vel generellt omgås folk ?
Det kommer litt ann på hvor heftig trippen har vært, etter jeg har landet "pulserer" pupillene mine, altså at de krymper og utvider seg igjen og noen ganger er en pupill liten mens den andre er megastor akkurat da ser man ganske vill ut, men tror folk flest ikke reagerer på om pupillene dine er litt store med mindre de studere synet ditt skikkelig.

Ja det går som regel greit å omgå folk dagen etter, får bare kjenne litt på formen og dra en konklusjon på om du gidder eller ikke.
Trippen som er i tankene er på rundt 125 mic.
Jeg regner med å ha foreldre i hus rundt et halvt døgn etter landing (godt mulig jeg sover da), så det var greit å spørre om dette.

Ellers bruker jeg harde kontaktlinser, vet ikke hvordan dette gir utslag særlig under trippen, etterpå kan det jo brukes som unnskyldning
Et halvt døgn er ikke noe stress for min del ihvertfall. når jeg bodde hjemme dro ca 5-6 timer etter landing uten stress, og de følger godt med
jeeez... hva for noe nazi regime er det dere lever under? hvis det er så stress får du si du har vondt i hode og spørre etter en paracet før du "legger" deg for å sove... Hvis du er jente er det jo enda lettere, alle jentene jeg kjenner har store pupiller hele tiden, har kanskje noe med menstruasjon syklusen dems å gjøre eller noe.
Sånne svære "saucer-eyes" pleier jeg å ha til peaken er over...resten av trippen pleier de å se tilnærmet normale ut, kanskje litt "pulserende" av og til som oshugon også nevner.

Dagen etter en tripp så elsker jeg å være rundt familien min...mye pga at de er en gjeng med veldig straighte, konservative bedre-vitere, og jeg elsker å ha den "jeg vet noe som ikke dere vet" følelsen rundt dem mens jeg har et konstant glis som til og med cheshire-katten fra wonderland hadde blitt misunnelig av...
Sist endret av botanical86; 21. januar 2016 kl. 21:23.