Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1747
Forrige helg inntok jeg cannabis i form av godteri, tror det var skaffet i Danmark, men opprinnelig fra Nederland.

Det var tre slike "godter" som hver skulle inneholde 20 mg THC jeg spiste. Var ganske heftig, tok en del timer før det var hellt over.

Men nå gjennom uken har kropp og muskulatur kjentes rart på et vis. Har testet negativ for Covid nettopp for den saks skyld, dette er visstnok ikke covid-symptomer, men testet likevel.

Har prøvd cannnabis flere ganger før, dessuten syre og ketamin, sistnevnte for noen måneder siden. Det er vel en teori om at engangsbruk av særlig syre, kan endre opplevelsen av cannabis for alltid.

Har noen en ide om hvorfor jeg kjenner meg litt rar ? Er jo ikke alvorlig da, men undres
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvd å ta en treningsøkt, sove nok, fått i deg riktig næring? Kan også være overtenking.
Absolutt ingen anelse, og det har nok ingen andre som påstår å ha det heller. Rare kroppslige følelser er heller vanlig,
spesielt etter inntak av rusmidler. Psykosomatikkens klør er undervurdert i tillegg…
Storetrær
Lycke's Avatar
Kan du forklare hvordan det kjennes ut på kroppen? Røyka noe danke greier i statene, da pleide jeg å få en kløe rundt om på kroppen spesielt under rusen men noen ganger senere på dagen/dagen derpå
[protus]'s Avatar
Trådstarter
Er vanskelig å forklare. Du kan si at musklene ikke kjennes normale, og en slags følelse av å "snart lette".
Sitat av [protus] Vis innlegg
Er vanskelig å forklare. Du kan si at musklene ikke kjennes normale, og en slags følelse av å "snart lette".
Vis hele sitatet...
Du sier at "det var ganske heftig" og der er nok grunnen. Cannabis gjør jo ting med kjemien i hjernen.
[protus]'s Avatar
Trådstarter
Det jeg kjenner er muligens blodomløpet. Men skal det være slik ca en uke etterpå liksom ?
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan vel kanskje merke det ekstra om man ikke er vant til å røyke også da kanskje? Eller innta cannabis i det hele tatt. Spiste hasjbrownies en gang og kjente meg litt rar en uke etter, men den var heftig.
[protus]'s Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spiste hasjbrownies en gang og kjente meg litt rar en uke etter, men den var heftig.
Vis hele sitatet...
Krysser fingrene for at det bare går over.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av [protus] Vis innlegg
Krysser fingrene for at det bare går over.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det nå? Bedre? Ingen merkning?
[protus]'s Avatar
Trådstarter
Joda, i dag kjennes legemet mer normalt, men ikke helt. Det går seg til, for noen dager siden kjentes det tidvis som å være på en båt.