Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1416
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har i de siste 12 månedene tatt rundt 30-35 knips, føler det er på tide å sette en stopper dersom venner har reagert, noen tips?
Eh

La vær å kjøpe
La vær å sette deg selv i situasjoner der du får tilgang
Tenk på din mentale helse
Sist endret av krystallkongen; 16. september 2020 kl. 20:35.
R.i.p 23.04.2021
Du sier du vil slutte fordi venner har reagert. Vil du det selv eller fordi dine venner sier det? Vis du vil selv er det veldig enkelt som krystallkongen sier.
Ja slutt å putt de i munn.

Les rundt på forumet, er mange som har fått jævlige bivirkninger av overdrevent bruk.
Sist endret av Fiskesaus; 16. september 2020 kl. 21:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er vanskelig å slutte med slikt før man selv faktisk vil det. Jeg var som deg, spiste alt for mye mdma iløpet av 1 år. Det føltes som at det gikk bra mens jeg holdt på som verst. Fikk god følelse og virkning hver gang jeg poppet X eller tok MDMA. Ble jo til slutt til at det eneste jeg gledet meg til var helgen, fordi da skulle jeg ta MDMA eller kola, og en helg uten det var egentlig ikke helg. Til slutt gikk det opp for meg hvor klovn jeg faktisk var og jeg klarte og slutte. Jeg sluttet å dra ut på fest og rall, det var det som fungerte for min del. Kuttet alkohol og all form for rus, med unntak av weed.

Håper du finner ut at det er en god ide å stoppe, før du ødelegger ditt eget hode
Som det han over skriver PLUSS at hvis du fortsetter i dette så vil du kun få kjip rus av mdma/knips.

Molly er egentlig i mine øyne (både i dag og når jeg startet) et rusmiddel man egentlig burde tatt maks 3 ganger i livet. Hilsen en angrende idiot
Jeg har tatt så mye molly at jeg enda, etter to år hvor jeg nesten ikke har rørt det, sliter med depresjon og skjelving i hender og føtter. Det er skjelvingen i hendene som er verst.

Mot slutten ble jeg bare speeda og tyngde bort kinnene. Den gode effekten kom aldri tilbake.