Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2011
Anonym bruker
"Ekstravagant Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har prøvd å ruse seg på dette?
Anonym bruker
"Bred Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her er annen tråd angående fenemal. https://freak.no/forum/showthread.php?t=227029
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Unngå å ruse deg på barbiturater, det er ikke særlig trygt med mindre du har ekstremkontroll på hva du driver med. Har du epilepsi og resept har legen regnet ut hvor mye du skal ta.

Dette kan du stryke med av, og fenobarbital gir visstnok ikke noe særlig rus å rope om. Andre barbiturater skal du nok jobbe hardt for å få tak i.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Ja hva lurer du på?
Du må ha ganske høye doser før det blir no gøy, og særlig phenobarbital henger i veldig lenge. Ikke regn med å operere tungt maskineri eller ha en samtale uten å høres smått tilbakestående ut i to tre dager etterpå.
Sist endret av Bothrops; 29. juni 2020 kl. 16:37.
Anonym bruker
"Ekstravagant Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal tas i forbehold med angst, hørt Jordan Peterson har nevt det
Anonym bruker
"Ekstravagant Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så ikke kun for å bli rusa selvom det er det jeg hovedsaklig skriver..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal tas i forbehold med angst, hørt Jordan Peterson har nevt det
Vis hele sitatet...
Kunne du linka meg til intervjuet hvor han prater om det. prøvde å youtube'e men kom ingen vei.
Anonym bruker
"Opptatt Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal tas i forbehold med angst, hørt Jordan Peterson har nevt det
Vis hele sitatet...
Haha, JP la seg selv i koma i Russland for å unngå clonazepam (Rivotril) abstinenser, anbefaler å ikke høre så mye på den karen.
Åja selvsagt, hørt en del på han. Hvorfor anbefaler du ikke å høre på han?

Ja det er en metode å bruke de gjør også dette i USA, men ikke ned til koma.
Anonym bruker
"Opptatt Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av storetårn Vis innlegg
Åja selvsagt, hørt en del på han. Hvorfor anbefaler du ikke å høre på han?

Ja det er en metode å bruke de gjør også dette i USA, men ikke ned til koma.
Vis hele sitatet...
Fordi dette opplegget strider mot det han har preket om i årevis. Han viker unna fra å ta ansvar for egne handlinger. "Take responsibility, clean your room, lift weights if you experience anxiety". Mens jeg skal knaske rivo mot angst, og når tiden kommer for å gjøre opp, så skal jeg legge meg selv i koma, for abstinenser er skumle. Fyren er en joke, hans "filosofi" er enkle budskap skjult bak store ord og arrogant væremåte. Mister 150 IQ my ass.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Han har alltid vært åpen om at han egentlig sliter psykisk men kan komme seg gjennom livet med prinsippene i boka. Han har mer eller mindre alltid stått på SSRI og vært helt åpen om det. Han var tidligere alkoholiker undervektig og svak i tyveårene. Men han klarte å bygge seg opp.

Alle kan falle av lasset i blandt spesielt når Kona de har kreft. Rivotril er totalt stuerent i Canada og USA. Blir utskrevet mot angst akkurat som Sobril og valium blir brukt her under lav sko, mens Valium blir sett på som det farlige benzo der borte.

Turte ikke? Han døde nesten av abstinensen og under detoxen i Russland.