Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1005
Sannheten kan ikke holdes tilbake, sier Buddha, og får meg til å tenke at like sikkert som at solen står opp hver dag så kommer alle menneskers løgner og hemmeligheter til overflaten før eller siden, derfor er det like greit å innrømme for seg selv at:

Jeg har røyket HASJ, WEED, tatt LSD, MDMA, AYAHUASCA, DMT m.m.
Jeg har vært UTRO flere ganger
Jeg har sett en DØD MANN og bryr meg ikke
Jeg har VONDT I HUET hele tiden
Jeg HATER mamma
Jeg HATER pappa
Jeg ler av jenter og synes de er lite verdt
Jeg hater tattoveringene mine
Jeg føler meg truet av gode mennesker
Jeg liker å gjemme meg i skyggene
Jeg er SLITEN

Synd at jeg har gjort så mye ugang som kun jeg selv kan få orden på og Gud så redd jeg er for å vise hvem jeg er i et samfunn hvor jeg er nederst på alle lister. Derfor tør jeg ikke annet enn å dele hva som er sant på internett.
Ja hvis disse hverdagssysslene dine plager deg så bør du virkelig oppsøke hjelp å ikke la de ødelegge livet ditt. Du gjør ikke/ har ikke gjort noe verre enn naboen. Du er ikke en gang en hobbygangster. Get over it.
hand_model's Avatar
Trådstarter
Ah, det der er faktisk oppmuntrende, Dough. Gud veit hvorfor, men jeg tenker at jeg fortjener å sitte i fengsel, og den tankegangen er kanskje ikke noe særlig til medisin når jeg får litt innspill. Er så fryktelig lei meg, bare, at det vokser og vokser, denne samvittigheten og selvbebreidelsen som jeg ødelegger meg selv med. Takk Kjelldriver og takk Dough, dere er til større hjelp enn dere kanskje fatter. Peace.
Hva du dytter i egen kropp eller tatoverer deg med får være din sak men å se ned på halve jordas befolkning fordi de har et annet kjønn er ganske drøyt og i stedet for å føle deg trua av gode mennesker kan du heller hente inspirasjon fra dem.
Hva du føler eller ikke føler for gode og/eller døde mennesker rår du ikke over, og følelser gjør deg hverken til et godt eller dårlig menneske. Å fortelle folk at de burde føle annerledes er utrolig lite effektivt.

At du greier å innrømme for deg selv at du har disse følelsene, at de ødelegger for deg og til en viss grad hva de bunner i (dårlig selvbilde og at du føler deg truet), er et finfint utgangspunkt til å gjøre noe med det. Det bør du sikkert få hjelp til av en psykolog.
Sist endret av *pi; 18. mai 2020 kl. 13:08.
Cool story.
Så du nevner Buddah osv - se over innlegget ditt og se hvor mange ganger du har skrevet "Jeg" - Du kan jo begynne å faktisk gjøre som Buddah og tenke litt mindre "Jeg, jeg jeg jegjegjeg jeg jeg JEG MEG, jeg vettu, MIN, MITT, MEG, jeg jeg" og heller slappe av litt.

Du må ikke tro du er særlig spesiell (på både godt og vondt) fordi du har gjort og føler de tingene du skriver om - alt dette er ganske vanlig.
Til og med såkalte gode mennesker som du føler deg truet av vil ha både gjerninger og følelser som ikke alltid er gode.
Du kan trygt gå videre og bare leve livet ditt uten å se på deg selv som en ugagnskråke eller noe mindre verdt enn andre.