Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1319
Noen som har noen gode tips for å slutte med sovepiller? Sitter nede i kjelleren med kaldsvette og en ganske fin hodepine, begynner å bli paranoid og skape senarioer i hodet mitt og tror jeg ser skygger av folk i mørket når kvelden kommer. Vet ikke om dette er noe placibo eller ikke men jeg skjenner brystkassa hoppe ut av brystet og skrive etter pillene. Nogen tips fra noen her? Regna ut cirka dagene og har fått cirka 8 av de 30packene med 10mg igjennom 6 mnd, kanskje mer. Usikker
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
240 tabletter på 180 dager er i grunn ikke så veldig mye. Men jeg har vært sinnsykt innspist på zolpidem og imovane. Hvor mange tok du for dag på slutten? Det kan være greit å trappe ned et par uker ihvertfall. Når du har kommet i 0, så tar det ikke mange dagene før du føler deg helt bra. Er min erfaring ihvertfall. Er ikke i nærheten av så ille som å gå av vanlig benzo.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
240 tabletter på 180 dager er i grunn ikke så veldig mye. Men jeg har vært sinnsykt innspist på zolpidem og imovane. Hvor mange tok du for dag på slutten? Det kan være greit å trappe ned et par uker ihvertfall. Når du har kommet i 0, så tar det ikke mange dagene før du føler deg helt bra. Er min erfaring ihvertfall. Er ikke i nærheten av så ille som å gå av vanlig benzo.
Vis hele sitatet...
Blir vel 1-3 piller per kveld. Føler suget på dem ganske godt nå. Kan jo forsøke å trappe ned som du sa
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ok, da tror jeg ikke det skal bli så ille å gå av. Det blir naturligvis mindre søvn og kanskje litt angst i begynnelsen. Kan være greit å bruke et c preparat i overgangen hvis det blir for ille uten søvn. F.eks vallergan, seroquell eller remeron.
Seroquell har jeg mye av takk takk