Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 998
Er i Danmark , vil jeg ha mulighet for å reise ut
Da er det bare å kjøre ut så fort som mulig. Trer i kraft fra og med imorgen kl 12 om jeg husker riktig.
Trådstarter
Sitat av Anonym113971 Vis innlegg
Da er det bare å kjøre ut så fort som mulig. Trer i kraft fra og med imorgen kl 12 om jeg husker riktig.
Vis hele sitatet...
Kan reise ut , men ikke inn
Sist endret av meitemark; 8. februar 2022 kl. 17:10.
Noen som vet hvordan det blir om jeg skal bestille pakker fra Frankrike og Tyskland osv gjennom Danmark ? Blir dette rammet også av tiltakene?
Trådstarter
Sitat av Anonym113971 Vis innlegg
Noen som vet hvordan det blir om jeg skal bestille pakker fra Frankrike og Tyskland osv gjennom Danmark ? Blir dette rammet også av tiltakene?
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke , kanskje den blir desinfisert
Sist endret av meitemark; 8. februar 2022 kl. 17:10.
De stenger grensene for alle som ikke har «anerkjennelsesverdig formål»til å reise inn i landet.vTurister osv.

Så helt stengt blir det ikke. De kan ikke nekte deg å reise ut av landet. De nekter heller ikke Dansker i utlandet å komme inn.

Alt skal overdramatiseres så jævlig for tiden at det er helt latterlig.(les 100 pakker dasspapir)

Man kommer langt med god hygiene, sunn fornuft og normal respekt og folkeskikk. Og selvfølgelig hold deg for deg selv om du ikke føler deg 100%.
Sist endret av mr.roundtree; 13. mars 2020 kl. 20:12.