Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2730
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har opplevd økende sosial angst i det siste, og senest i går var det så ille at det bygget seg opp masse tension i mellomgulvet, slik at jeg måtte spy. Veldig ubehagelig! I andre situasjoner har jeg også opplevd svetting. Lurer på erfaring til andre her som har gått til legen og fortalt noe lignende, hva sa legen og hvordan/hvor lang er egentlig prosessen for å få tabletter av noe slag?
Hva er det du vil oppnå? den beste medisin mot sosial angst er og tvinge deg selv til og være sosial.
Men er det snakk om få eller mange mennesker før du reagerer?
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tilfellet igår var få, 3stk som jeg skulle kjøre hjem fra byen, bare jenter vel og merke
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Når jeg drev med lagidrett for en stund siden fikk jeg gjerne angst under kampene og, som førte til at jeg spydde så og si i hver kamp. Endte med at jeg sluttet
Det beste vil være å gå til legen og fortelle om problemet ditt.
Hele prosessen kan være alt ifra rask til treg, det kommer jo helt ann på hva legen din mener du bør gjøre og hvor godt du forklarer deg.
Som Sterol91 skriver, så er den beste medisinen å være sosial, som med diverse andre fobier så er eksponering ofte det beste.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dersom du faktisk har angst burde det ikke være et problem å forklare dette til legen, de er som regel veldig behjelpelige.