Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2736
Anonym bruker
"Snakkende Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, ble en liten bytur i helgen med noen gode venner.
Ble ikke overstadig beruset, men måtte legge meg noen timer på en benk for å vente på at stasjonen skulle åpne og toget skulle gå.
(grunnen er at sjåføren ble veldig syk og ikke kunne kjøre, og siste tog hjem hadde reist)

Jeg husker jeg hadde tlf min på utestedet når jeg snakket med sjaføren om at han ikke kunne komme å hente meg, og jeg prøvde å ringe noen andre.
Og det er etter det her jeg ikke aner hvor tlf min har blitt av, vet jeg la den i lommen, men når jeg sto opp på morgenen så var den helt borte.

Har jeg noe å få igjen på forsikringen min? Kan jeg eventuelt anmelde tyveri?
Mulig noen røsket den med seg når de så jeg sov...
IT-Konsulent
En kompis sovna i slottsparken, og våknet uten lommebok, mobil og nøkler, han fikk igjen på forsikringen, vet dog ikke hva han sa, annet enn at det gikk på reiseforsikring
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må ha idiotforsikring for å si det som det er, men dersom du sier at den ble stjålet, anmelder det, og har en forsikring som dekker tyveri, får du igjen på forsikringen.
Du må nesten lese over forsikringsvilkårene dine. Enkelte har dekning for slikt via innbo, andre via reiseforsikring. Forskjellige egenandeler gjelder. Vil tro at du uansett er nødt til å anmelde tyveri for å komme noen vei.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vel bare å anmelde det og sende inn krav til forsikringen. Så lenge du holder deg til sannheten så er vel det verste som kan skje, at du får avslag.