Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 648
For et par år siden hadde jeg en merkelig opplevelse på knips som jeg har tenkt på en del siden.

Jeg inntok en knips med ubestemmelig farge og inngravering (gråblå i fargen, mener den var rund eller oval, inskripsjonen var vanskelig å tyde, men kunne ligne en rune). Fikk høre at den skulle være «trippy», noe den også var. Første jeg merket var den klassiske MDMA-følelsen i kroppen, denne følelsen avtok dog kjapt, og ble erstattet av en mer «trippe» følelse; husker jeg holdt en Stein i hånden, og følte det som om jeg gjennom den ble satt i kontakt med en slags åndeverden. Ganske likt som ting jeg har opplevd på sopp, men mye mindre «helhetlig» og «dypt». Følelsen varte kort tid før jeg følte meg forholdsvis normal igjen.

Ca tre timer etter inntak drar jeg fra stedet jeg har oppholdt meg for å ta bussen hjem. På vei til bussen hutret og frøs jeg (det var høst og hustrig), og når jeg satt meg inn på bussen fortsatte jeg å hutre. Jeg la merke til at jeg pustet frostrøyk, noe jeg synes var veldig merkelig; var ikke varmen skrudd på inne på bussen? Jeg kjente på ovnen, og kjente at den var varm. Jeg satt alene på bussen og tenkte at når det kommer andre passasjerer på, skal jeg se om de også puster frostrøyk, eller om det hele var innbilning. Når det kom på andre passasjerer, kunne jeg se at ingen av de andre som satt rundt meg pustet frostrøyk, MEN DET GJORDE FORTSATT JEG! Hallusinasjonen (som jeg går ut i fra det må ha vært) vedvarte. Etter hvert falt jeg inn i egne tanker, og glemte hele greia.

Vel hjemme merket jeg at det luktet asiatisk mat i gangen, men ikke i de andre rommene i leiligheten. Det er ingen dører mellom gangen og stua, og mellom gangen og kjøkkenet, men matlukten stoppet presis ved dørterskelen, uansett hvor mange ganger jeg gikk ut og inn av rommene. Vedvarte til jeg røyket en joint, glemte hele greia og sovnet.

Hva kan ha vært i knipsene? Noen som ha opplevd noe lignende? Skal legges til at jeg i denne perioden inntok ecstasy/MDMA, sopp, alkohol, kokain og cannabis jevnlig. Aldri opplevd lignende hverken før eller siden.
Kan jo være alt mulig fra overstimulering og hjernefritering til psykedelika.
Kan det ha vært 2c-b?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde selv aldri turt å hive i meg en XTC pille.. Hadde vært for paranoid mtp hva den kan inneholde.. Mye bedre med krystaller ^^,
Høres veldig ut som det kunne vært 2cb du tok. Får en liten mdma-feeling på det selvom det egentlig ikke kan sammenlignes i det hele tatt.
Har prøvd 2-cb før, føltes ikke som det. På 2-cb var det visuelle mer «lysintenst», mer tracers. Ikke noe slik klassisk psykedelikafølelse på den visuelle fronten på denne pillen.

Når jeg opplevde det jeg gjorde på bussen og hjemme, følte jeg meg helt normal, og *forstod* at det jeg opplevde var hallusinasjoner, likevel vedvarte de. På denne måten skiller opplevelsen seg fra alt annet jeg har prøvd.

Tror det var MDMA i pillen, men at følelsen ble kortvarig for min del først og fremst grunnet gjentatt bruk i perioden opp mot inntak av pillen.