Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 4638
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Trenger svar asap. Har vært på mange apotek og spurt etter askorbinsyre. Det kan ikke engang bestilles opp sier dem. Uansett:

Har kjøpt en gul boks med sitronsaft konsentrat. Vet at det ikke er bra for årene, driter i det nå.


Kommer det til å funke?

Takk for svar
Alt syrlig fungerer til å løse opp.

Tilsett litt og litt sånn at det ikke blir mer syrling en det trenger før å løse opp heroinet.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Når jeg har brukt askorbinsyre så har alt løst seg opp med en gang.

Skal jeg blande med syren helt til alt er løst opp, litt etter litt liksom?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Askorbinsyre er C-Vitaminer. Alt som kan brukes med eller injiseres med sprøyter er reseptbelagt i Norge. Siden du ikke vet hva annet du kan bruke, regner jeg med at du er i startgropen på et helvete som vil ødelegge resten av livet ditt, om du kommer ut i live. Vær så snill! Ikke sett den sprøyta!
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Askorbinsyre er C-Vitaminer. Alt som kan brukes med eller injiseres med sprøyter er reseptbelagt i Norge. Siden du ikke vet hva annet du kan bruke, regner jeg med at du er i startgropen på et helvete som vil ødelegge resten av livet ditt, om du kommer ut i live. Vær så snill! Ikke sett den sprøyta!
Vis hele sitatet...
Hei, setter pris på omtanken Har gjort det mye før, og opiater er det eneste jeg ikke har prestert å bli avhengig av. Har ikke tenkt det heller. Fikk tak i et gram, som jeg skal nyte. Bedre enn å skyte dolcontin, tenker jeg, selv om man kanskje har litt mer greie på doseringene der.

Jeg vet hva askorbinsyre er og det er ikke reseptbelagt, det er heller ikke kanyler eller sprøyter. Jeg har gjort minimum 1000 injeksjoner, hovedsakelig amfetamin, opp igjennom livet, men takk for at du advarer likevel.

Jeg er ikke i noen grop og føler ikke for å forklare meg ytterligere. Men jeg har noen flere spørsmål ang. den jævla sitronsyra.

Det fungerte bra, selv om jeg hadde 4mg clonazepam i kroppen og jeg bare tok en mengde pulver jeg tenkte var sånn passe etter tidligere erfaringer, så overlevde jeg fint. Synd at tiden går så fort når man er i den formen der.

Har tenkt å kose meg mer i helga, men ser ut til at disse boksene med askorbinsyrepulver er mindre tilgjengelig her enn det var før. Så jeg er stuck med sitronsyre som sikkert ikke er bra for årene. Har også lest på nett at det kan skade øyene mine.
Skadereduksjon much ... Skal undersøke om det er politiske føringer bak dette, i så fall gjør det meg kvalm. Snart blir vel sprøyter og kanyler reseptbelagte også, sånn at vi alle kan smitte hverandre med AIDS og hepatitt ...


Spørsmål:
Brukte noen dråper syre og det løste seg greit opp. Men det er noen svarte flak/prikker som er igjen. Noen som vet hva det er for noe?
Bytter selvfølgelig filter til neste gang, men skeia jeg brukte trenger jeg vel ikke å desinfisere siden det kokes? Tenker på om det iigger igjen noe godsaker som jeg ikke fikk med eller ikke.

Men ikke noe særlig grunn til bekymring, det er klin umulig for meg å få tak i mer enn det jeg har nå, uten å reise til hovedstaden. Hadde ikke vært like kjepphøy hvis jeg hadde bodd der og hatt tilgang 24/7.


Tusen takk for svar alle sammen
Stor grunn til bekymring ut i fra det du skriver. Alle tråder her på bruket som starter sånn tyder det hvert fall på det.

Sjekk ut bloodshoteyes sin tråd for en reality check
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for at at du ikke svarte på noe av det jeg lurte på.

Har lest den tråden mange ganger, tipper jeg leste den før du fylte 18
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde se etter aksirbonsyre i en av hyllene på butikken ved rema 1000. i hylle nummer 3 angående denne metro forskningen så tror je du vil ifinne det du vil ha i din evergoing lasting journey
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for at at du ikke svarte på noe av det jeg lurte på.

Har lest den tråden mange ganger, tipper jeg leste den før du fylte 18
Vis hele sitatet...
Ok tøffen, hvis du har lest den tråden så mange ganger uten å forstå hva du holder på med eller hvordan man mekker seg et skudd kan du nesten bare ha det så godt.

Morsomt at du drar inn alder også, forresten. Du visste vel at både røyking og plugging er gode alternativer til å skyte før jeg ble født. Spesielt hvis du er så rookie som du gir uttrykk for.

Lykke til med sitronsafta, og håper du slipper brugatastilen.
Sist endret av Våtfisk; 30. mars 2019 kl. 00:35.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Askorbinsyre fåes i alle butikker. Sjekk rundt der du finner konditorfarge, gelatin osv. Da finner du sikkert askorbinsyre under et aller annet navn, det kan være alt fra askorbin til sitron, eller C-vitamin. Askorbinsyre redet samme som C-vitamin.

Før man koker heroin med syre, finnes det noen steg man kan ta for å rense det, eller filtrerer man det først når man har gjort det vannløselig? Eller både før og etter? Hva med andre ting? Aceton vask? Ether? Destillere? Har ikke vært borti heroin på årevis, ei heller tilgang til det via bekjente, så ser for meg at hvis jeg kjøper noe på gata, så vil det være elendig kvalitet i fleste tilfeller, kontra opiodene jeg bruker som kommer fra apoteket og alltid har samme styrke.

Ser for meg at man kan ta heroinen i vann(eller annen veske), så separerer man det fra vannet. Det som ikke løser seg opp blir da renere(?) #3 heroin. Når man har skilt det ut, så kan man koke det forsiktig opp i en syrlig vannløsning for å få #4 heroin, dette filtrerer man, og blir sittende med H som kan skytes? Evt tørke det til pulver og sniffe, med bedre resultater enn man ville fått før oppkok siden man har gått i fra base(?) til saltform/vannløselig H?
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Ok tøffen, hvis du har lest den tråden så mange ganger uten å forstå hva du holder på med eller hvordan man mekker seg et skudd kan du nesten bare ha det så godt.

Morsomt at du drar inn alder også, forresten. Du visste vel at både røyking og plugging er gode alternativer til å skyte før jeg ble født. Spesielt hvis du er så rookie som du gir uttrykk for.

Lykke til med sitronsafta, og håper du slipper brugatastilen.
Vis hele sitatet...
Uansett hvilken inntaksmetode, så mener jeg på at man skal tilsette askorbin og koke det, hvis man vil ha mest mulig for pengene.
Det eneste som ikke blir bedre hvis man koker det er røyking, eller?
Kan man røyke det etter man har kokt det forresten? Tenker da selvsagt at man lar det stå til alt vannet er fordampet. Jeg har hverken heroin eller planer om å bruke noe IV, men har forbausende lite kunnskap om heroin
Sist endret av Hater; 30. mars 2019 kl. 05:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det siste svaret mitt ble sletta.

Uansett til alle som later som om de er bekymret for en ukjent person på nett: jeg har brukt ca 2/3 av heroinet og joda, det er godt, men herregud så sliten man blir.

Ikke alle blir hekta på opiater etter det "første skuddet"

Så det som er igjen i posen blir liggende en stund. Tror jet skal kjede meg ganske heftig før jeg gidder å sitte der og nodde og skjele med øynene og ha dobbeltsyn i et halvt døgn etterpå ass.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sjekk brukerutstyr.no
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det siste svaret mitt ble sletta.

Uansett til alle som later som om de er bekymret for en ukjent person på nett: jeg har brukt ca 2/3 av heroinet og joda, det er godt, men herregud så sliten man blir.

Ikke alle blir hekta på opiater etter det "første skuddet"

Så det som er igjen i posen blir liggende en stund. Tror jet skal kjede meg ganske heftig før jeg gidder å sitte der og nodde og skjele med øynene og ha dobbeltsyn i et halvt døgn etterpå ass.
Vis hele sitatet...

Nei, noen blir hektet på en veldig sakte og snikende måte, kanskje du er en av de?

Har til dags dato til gode å se noen som klarer å ha et kontrollert forbruk av opioder over flere år. Før eller senere smeller det.

Har selv vært hektet på heroin.

Desverre så innser du ikke at du er ute å kjøre før det et fir seint.

Men du tenker nok at du ikke er en av de? Det er det mange før deg som har tenkt, inkludert meg. Viss du egentlig ikke liker formen så er det like greit å legge det fra seg før du er hektet.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Joda, jeg er en av dem. Jeg er også en av dem som ikke har tilgang til heroin eller råd til oxycontin. Dopet er for lengst oppbrukt nå men jeg skal ordne askorbinsyre hvis det blir noen neste gang.


Takk til de som svarte på det jeg lurte på. Sitronsyre fungerer tydeligvis greit.

Mvh Tøffen
Så den ble ikke liggende så veldig lenge allikevel da?

Istedenfor å bruke flytende sitron er det bedre å kjøpe sitronsyre som pulver. Den får du også i butikken
Det var den jeg brukte før det meste. På den tiden gikk du askorbinsyre på apoteket men kostet en del
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Junkhead Vis innlegg
Så den ble ikke liggende så veldig lenge allikevel da?

Istedenfor å bruke flytende sitron er det bedre å kjøpe sitronsyre som pulver. Den får du også i butikken
Det var den jeg brukte før det meste. På den tiden gikk du askorbinsyre på apoteket men kostet en del
Vis hele sitatet...
Hæ? Jeg tror jeg brukte tre dager på rad, to tre dager uten og så banga jeg resten på torsdag eller fredag.


Ja jeg vet det med askorbinsyre, det kommer vel ganske tydelig frem i første post.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hæ? Jeg tror jeg brukte tre dager på rad, to tre dager uten og så banga jeg resten på torsdag eller fredag.


Ja jeg vet det med askorbinsyre, det kommer vel ganske tydelig frem i første post.
Vis hele sitatet...
Glem det, snakker for døve ører, det vet jeg jo du må bare erfare selv det aller prøver å advare deg mot

Poenger mitt var at det er bedre å kjøpe sitronsyre i pulver form enn å bruke flytende sitron. Jeg snakker ikke om askorbinsyre.
Sitat av Junkhead Vis innlegg
Poenger mitt var at det er bedre å kjøpe sitronsyre i pulver form enn å bruke flytende sitron. Jeg snakker ikke om askorbinsyre.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?
Sitat av PoorEdward Vis innlegg
Hvorfor det?
Vis hele sitatet...
Det er min personlige erfaring, lettere å dosere og svir mindre.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Svei ikke i det hele tatt for meg, men jeg er enig i at det er lettere og det føles mer sterilt og ordentlig med askorbinsyre
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Kan bruke vinegar også. Sånn. Sitronsaft i gule flasker. Alt som er syrlig, men du risikerer bakterier, men skal ikke snakke høyt om det. Mistet nesten begge armene en gang jeg måtte mekke med vann fra en sølepytt og en fontene med lukket vannsystem. Hehe. Men gikk utrolig nok bra med de infeksjonend jeg fikk.

. Uff.

Askorbinsyre er nok mest sterilt.

Pleide å bruke litt under 0.1 gram til en kvarting (0.25g)

Det er kanskje mye, men følte det var greit. Aldri følt svie pga syre, men er nok forkskelkg. Har jo vært ganske bedøvet uansett når jeg har brukt så kan hende jeg hadde kjekt det om jeg var 100% nykter, men har som regler rukket å poppe en benzo eller noe annet før første H skudd.

Har du vurdert å slutte Evt LAR? Funket veldig bra for meg etter mange år med å prøve diverse behandling.
. Lykke til da!

Tenkt renslighet. Jo eldre du blir jo mindre bakterier osv tåler du. Har blitt sykere hver gang jeg har sprukket og tror alderen har bidratt negativt til resistens av div problemer man får av rusbruk.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har ikke brukt noe mer. Jeg har ikke mer og har ikke tilgang på mer. Tror jeg har skutt maks 5g heroin i mitt liv over en periode på 7 år
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Så bra da. Noen takler det bedre enn andre. Kan fort bli 10 g i uka og mer. Men bruker du så lite så vær ekstra forsiktig med sterilitet da.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja. Jeg tror jeg poengterte det i første post! Men folk blir #triggered når det er snakk om heroin på dette forumet
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Er ikke uten grunn da. Beste som finnes og sterkeste rusen IMO. Fort gjort å bagatellisere det for seg selv. Man er ikke like ill og ikke like avhengig som andre... Er nok mest for at det er så unødevding skjebne folk sier det.

Aldri opplevd samme avhengighet på noe annet...