Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2797
Blir så kåt når jeg tar and/ghb.. får mye bisexual fantasier!

Noen andre som kjenner seg igjen?
Kjent sak det at nevnte stoffer gjør deg kåt, ihvertfall GHB, men biseksuelle fantasier? Du er vel biseksuell da regner jeg med?
Kåt som faen blir jeg, men for min del ikke et snev av det går over til det samme kjønnet. Det betyr vel bare at du er litt bifil og at GHBen fremhever det.
Sitat av StukeKuke Vis innlegg
Blir så kåt når jeg tar and/ghb.. får mye bisexual fantasier!

Noen andre som kjenner seg igjen?
Vis hele sitatet...
Shemales, best of both worlds.
Anonym bruker
"Rik Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen seksuelle impulser virker ikke være sterke nok av seg selv til at de dukker opp uten videre. Sterk attraksjon til noen av samme kjønn, det å jobbe med egne sperrer og eventuell homofobi, eller det å ta stoffer som GHB, amfetamin, MDMA, osv bidrar til at disse seksuelle impulsene får klarere uttrykk. Selv er jeg også tiltrukken av samme kjønn, men merker det ikke i det daglige hvis ikke jeg er sterkt tiltrukken av personen (skjer nesten aldri uavhengig av kjønn), eller vi er nære hverandre i kontekst av en av mine fetisjer. Jeg mistenker at du nok bare er et sted mellom bifil og heterofleksibel, og at dette rett og slett bare er noe du ikke har oppdaget tidligere. Gratulerer med å ha funnet noe nytt og interessant ved deg selv å utforske!
Trådstarter
2 0
Mmm så dere tror det er noe latent, ikke noe alle gutter får når de ruser seg?
Anonym bruker
"Rik Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nettopp.
Jeg kan bli relativt kåt på amfetamin, men det er flere faktorer som kan spille inn og ikke bare rusmiddelet alene. Mulig jeg blir mer kinky i en liten grad, men aldri vist noen tegn på at jeg har "skiftet fil" under rusen.
Jeg har hørt drøssevis med historier om GHB og speed som gjør en i stand til og pule hva som helst. Noen bekjente av meg tok GHB og lånte rumpehullet til hverandre selv om de i utgangspunktet så seg selv som hetero. En annnen hadde dama med på GHB fest som endte opp i en uplanlagt gang bang av henne....Ellers kan jeg fortelle mange tilsvarende historier om speed freaks...

Uansett så er det nok ikke usansynlig at du er netopp bi-sexuell og din sexuelle natur er ikke noe å fornekte. Personlig har jeg ikke vært i nætheten av og bli kåt den gang jeg leflet med speed, så jeg antar andre er mer motagelige for netopp det en andre.
Jeg tror sånne fantasier er nokså normalt, men at det er mange som blokkerer det direkte ut eller fornekter det til seg selv.

Det gjør deg nysgjerrig, ikke biseksuell. Er barn biseksuelle? Kanksje. De er uansett ikke-diskriminerendes og veldig utforskendes.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av StukeKuke Vis innlegg
Blir så kåt når jeg tar and/ghb.. får mye bisexual fantasier!

Noen andre som kjenner seg igjen?
Vis hele sitatet...
Heisann..ja kjenner meg veldig igjen i d der!! Å slet me å fortså det..men endte opp etter noen år å samme fantasier om samme kjønn hver gang eg tok amf...at eg måtte akseptere å prøve d ut endte me den deiligste sexen eg har hatr 😬👋
Blir veldig gira og klar for å ha ganske intens og langvarig sex ja. Kan gjerne bli røffere og tolker lett ubehag som digg (muskeltretthet, at dama biter i nakke og skuldre, koring ++ blir plutselig så digg at det ikke svir før dagen etter). Har ikke fått noe mer lyst på mannfolk da enn når jeg ikke har inntatt noe, for meg blir ikke gutta særlig penere etter mye alkohol heller, haha
Sitat av StukeKuke Vis innlegg
Blir så kåt når jeg tar and/ghb.. får mye bisexual fantasier!

Noen andre som kjenner seg igjen?
Vis hele sitatet...
Sitat av Rolig Fortrolig Vis innlegg
Blir veldig gira og klar for å ha ganske intens og langvarig sex ja. Kan gjerne bli røffere og tolker lett ubehag som digg (muskeltretthet, at dama biter i nakke og skuldre, koring ++ blir plutselig så digg at det ikke svir før dagen etter). Har ikke fått noe mer lyst på mannfolk da enn når jeg ikke har inntatt noe, for meg blir ikke gutta særlig penere etter mye alkohol heller, haha
Vis hele sitatet...

Hehe nei tror nok d ligger i oss at vi e bi/gay innerst inne så kommer d frem når hemmningene forsvinner