Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3261
Hei, har noen vært borti noe lignende? Dealeren min sier han har inne en blanding av marijuana og hasj 70% til 30%, er dette kødd eller er det mulig å blande disse på noen måte?
Har sett det, som i at noen prøvde å knuse masse dekkblader og gni det inn i falsk sorting. Needless to say, det var jævlig dritt
Anonym bruker
"Øm Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du har veldig myk hasj kan du jo knørve denne sammen med ferdigmekket weed, men det er eventuelt noe man selv gjør før man røyker. At selger har gjort dette selv før han selger ut høres både suspekt og amatørmessig ut. I mine 10 år + med haugevis av forskjellige selgerer har jeg aldri vært borti dette før.
Høres ut som en måte å bli kvitt buds som funker dårlig, eller omvendt :/
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som bøff
Dont, bland det selv i såfall.
Anonym bruker
"Svak Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss er ifra Amster så er det nok legit, mye forskjellige hasj typer der nå, alt ifra nye "block hash" til sånn som du nevner.
viss det er noe som dette du tenker på. Bilde
Sist endret av Dodecha; 27. desember 2017 kl. 13:00.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Viss er ifra Amster så er det nok legit, mye forskjellige hasj typer der nå, alt ifra nye "block hash" til sånn som du nevner.
viss det er noe som dette du tenker på. http://thecannabisgeek.com/wp-content/uploads/2017/07/cookie.jpg
Vis hele sitatet...
Linken din/bildet ditt virker ikke.

Ja, jeg regner med at dette blir lett å finne ut da hasj som regel merkes med initialene til importør og opprinnelsesland. Hva slags påstand er nå dette, hvorfor er dårlige salgstriks noe mere legit i amster? Det er jo de samme folka mange av importørene henter ifra om det ender opp i amster eller på nordpolen.

Kom gjerne med kildet for å motbevise meg altså
Her i Norge er det lite direkteimport fra Nederland. Det lukter bare teit scam for teite folk og det vil alle som har vært "I gamet" noen år si. Man kan mixe tørrskuff og smuldrepulver men da sier man ikke det som noe pitch, det er bare en vanlig måte å lage god bønne på. Å diskutere hasj her inne er visst en litt dårlig måte å fordrive tid på, mange synsere med null peil
Anonym bruker
"Svak Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knert1 Vis innlegg
Linken din/bildet ditt virker ikke.
Vis hele sitatet...
Rart fungerer her.

Sitat av Torgeirnydal Vis innlegg
Her i Norge er det lite direkteimport fra Nederland. Det lukter bare teit scam for teite folk og det vil alle som har vært "I gamet" noen år si. Man kan mixe tørrskuff og smuldrepulver men da sier man ikke det som noe pitch, det er bare en vanlig måte å lage god bønne på. Å diskutere hasj her inne er visst en litt dårlig måte å fordrive tid på, mange synsere med null peil
Vis hele sitatet...

Hva mener du med direkteimport? nederlandsk hasj eller marrocoo hasj smuglet ifra nederland?
Ville ikke sagt det er lite som kommer ifra Amsterdam. Det er vell der kvaliteten havner, utenom Spania/Portugal.

Bare se Cappelen saken, han fikk jo tonnevis ifra Amster, tror dere ingen har tatt over stafetten?

Men jeg vet ingenting. Torgeir for opplyse oss litt.
Anonym bruker
"Svak Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knert1: Mye hasj har ikke stempel viss det er lagd i Nederland. Noen coffeeshops har jo egne hasj typer som de lager.
Det meste av det som er i omløp er tatt inn via Spania. Gjerne da som råstoff som igjen mixes, presses og stemples i Danmark.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Knert1: Mye hasj har ikke stempel viss det er lagd i Nederland. Noen coffeeshops har jo egne hasj typer som de lager.
Vis hele sitatet...
Haha, beklager, det var ment som en spøk. Poenget er at han sier "hvis hasjen er fra amster", og det vet man skjeldent med 100% sikkerhet.
Anonym bruker lenger oppe hadde jo linka til noe veldig relevant her :

http://thecannabisgeek.com/wp-conten.../07/cookie.jpg

Ser ut som et helt nytt produkt, rett og slett.