Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3363
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal til romania imorgen, prøvde å google litt på lovligheten men fant ikke helt noe særlig.

Så jeg lurer på:

Vet dere om de har kodein eller tramadol OTC?
og er apotekene ærlige der? Får man kjøpt Xanax eller andre godsaker på apoteket hvis man slenger med en liten slant ekstra feks.?
eller evt andre metoder, dirty doctors?

noen som vet noe eller har noen erfaringer?
setter pris på svar - på forhånd takk!
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvisjeg postet i feil forum vennlingst flytt det Takk
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk kjøpt valium da jeg sa jeg hadde søvnproblemer. Bare vær avslappet, å gi utrykk på at du virkelig har ett ''problem'' og trenger benzo. Lykke til, og god tur!
Bare å gi dem litt ekstra så får du nok det du ber om, er uansett ikke deres problemer da du bor i Romania engang
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takker for svar, mener dere hos doktoren eller bare på apoteket? Takk for gode svar.
Ingen som vet med opiater tho? har de codeine og tramadol uten prescripton? Vet noen lovligheten om dette? gir evig kp til den som finner ut

og du som ønsket meg god tur, takk
Suicide by proxy
https://en.wikipedia.org/wiki/Codeine#Romania

Romania

Codeine is not allowed without a medical prescription. Codeine is sold under the name Farmacod and its concentration does not exceed 15 mg. There is a known combination of acetylsalicylic acid, paracetamol and codeine phosphate hemihydrate named Aspaco that is allowed without a medical prescription but its case is signed with an exclamation red symbol which means that driving won't be allowed during treatment. There are no sanctions whether the drug is given without a prescription.
Vis hele sitatet...
Jeg regner med at den siste setningen gjelder kodein generelt, også de variantene som krever resept. Hvis du vil ha uten acetylsalisylsyre og paracetamol kan du prøve å si at du har magesår eller andre problemer som gjør at du vil unngå de stoffene. Tramadol er sterkere enn kodein så jeg antar at det krever resept, men det er stor sjanse for at den siste setningen gjelder der også. I såfall har apotekene ganske stor frihet til å vurdere selv om de vil selge det eller ikke.