Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2438
Hei på dere.
Endelig har Betty en helg alene, og da ønsker jeg å ha det litt ekstra gøy.
Jeg har tenkt å spise en moderat dose med fleinsopp en dag, og røyke litt grønt en annen dag. Er det noen som vil anbefale den beste rekkefølgen?
Klem fra Betty
Beste er jo og ta en liten spliff på sopp turen når du er på vei ned. Men vis du ikke liker og blande så røyk første dagen og avslutt helga med en sopp tur
Vil anbefale sterkt og vente med grønt før soppen begynner å gi seg. Da jeg røyket på peaken en gang ble jeg så svimmel og rar at jeg måtte legge meg ned resten av trippen.
Du anbefales IKKE at du blander disse to substansene. Dette kan føre til økt forvirrelse og tåkelegging av trip. Når tripper blir dårlige er det svært ofte cannabis involvert. Spesielt som nybegynner burde du være forsiktig med en slik Combo.

Om du mener to forskjellige dager hadde jeg tatt sopp først, og cannabis en dag eller to etterpå. Cannabis kan føre til at man overtenker ting og gjøre at man gruer seg for å trippe., men kan fungere som en slags integrering i etterkant. Vær dog forberedt på en mer trippy cannabis tur etter psykedelika
Sist endret av Bearass; 20. juni 2019 kl. 11:21.
Tusen takk, hadde uanset ikke tenkt å blande de to stoffene, beklager litt uklart spørsmål.
Jeg har ikke spist flein siden i fjor sommer, da hadde jeg en fin "reise" helt alene. Håper det samme kan skje denne helgen. Om været blir bra vil jeg helst være ute og kose meg i hagen, ellers blir det inne i et strøkent hus uten forstyrrelser.
Det er lenge siden jeg har røykt også, men det er ikke så big deal. Soppen er hovedsaken denne helgen.
Klem fra Betty
røyke den første dagen, flein den andre! sånn ville jeg gjort det, vertfall når du ikke pleier å dytte i deg sånn så ofte! siden du ikke røyker så ofte blir du sikkert litt skeiv, så da blir det jo nesten som en mini tripp før den store sopp trippen!

lykke til, kos deg!
My bad, trodde det var snakk om samme dag. Likevel vil jeg påstå at jo klarere i hodet du er før du tar sopp jo bedre. Jeg ville defor kjørt sopp den første dagen og grønt dagen etter. Siden du ikke røyker ofte vil du uansett bli bakfjern dagen etter røyking, noe som kan gjøre soppturen uklar og forvirrende.
Sopp først, røyk dagen etter go tur
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av eraser Vis innlegg
røyke den første dagen, flein den andre! sånn ville jeg gjort det, vertfall når du ikke pleier å dytte i deg sånn så ofte! siden du ikke røyker så ofte blir du sikkert litt skeiv, så da blir det jo nesten som en mini tripp før den store sopp trippen!

lykke til, kos deg!
Vis hele sitatet...
Dette, men spar litt røyk til "nedturen" dersom du har nok og opplevelsen var fin. Å røyke bønne på peak psykedelika, spesielt med sopp, kan være litt uforutsigbart og kaotisk for mindre erfarne folk.
Tusen takk alle sammen.
Jeg kommer uanset til å se dagen an før jeg mumser i meg sopp, har stor respekt, og takknemlighet.
Klem fra Betty
selv elsker jeg stikke midt i ukjent skog å ta sopp, så fikse en del jointer og når jeg kjenner soppen kommer på så røyker jeg ofte..
vil ikke anbefale dette til uerfarne da, som fler her sier øker forvirringa og sjansene for bad trips, som jeg liker godt etter jeg lander igjen xD

men hold deg til sopp alene først og røykings dagen derpå, når du er blitt godt kjent med sopp kan du prøve røyke litt når trippen er ca over og ta det derfra om du ønsker utforske den komboen videre.. men selv om man går for skikkelig kombo, sopp først så røykings.
Jeg syntes cannabis, helst indica pot, uansett, kan styre trippen til himmels. Før peaken mener nå jeg. Skikkelig cannabis kan skyte trippen til himmels og en helt annen vei. Tro meg.

Jeg har lest folk her bruker/foreslår cannabis til å lande på...? Det kan jo lett få trippen til å skyte fart igjen, så tror de røyker dritt.

Jeg har aldri badtrippet.. Føler sopp/psykadelika hører hjemme hos meg. Bortsett fra en dårlig episode med cannabis der jeg hadde panikk angst fra jeg kom til busstoppet og de to timene hjem til jeg fikk i meg vann. Fortsatte å røyke hver dag med kompisgjengen å ødela psyken min ved å utsette meg for det daglig over lang tid. Ekstrem angst, paranoia og bare satt der og ikke sa ett ord nesten. Folk som ikke kjente meg oppfattet meg som den "speisingen" antar jeg.

Fikk dame som ikke likte at jeg røykte og la det på hylla 98%, etter 3-4 mnd tror jeg det var da hun slo opp. Når jeg begynte å røyke igjen var det ingen badtrip eller negativitet. (Joda, forsterket sosialangst og paranoia blant folk på buss og butikk) ..men ikke mer en normalt. Har sosialangst fra før av, så syntes det er ekstremt ubehagelig å være blant folk.

Når jeg trippet første gang så var det bare en prøvedose, der man så hver eneste bevegelse i treet og man så farger mye skaprere. Har trippet en del og ja, føler jeg ikke kan få en dårlig opplevelse. Jeg har ikke egotrippet, men satt en gang i en bil på en strand med Sphongle, Kaya project på fullt mens jeg stirret på solen i 6 timer i strekk men solbriller på, til solnedgangen. Det var helt sykt. Akkrat som jeg og solen kommuniserte, men musikk styrer veldig trip for min del så hvem vet. Man kan ikke akkurat komme med logiske forklaringer etter skikkelige tripper.

En ting jeg bare må fortelle jeg ser genuient ned på autoritet som f eks politi. Det er IKKE for å være tøff, jeg kan ikke få presisert det nok. Men da fungerer hodet mitt og jeg kan snakke dem over hode. Jeg er adrenalin junkie og kjørte fra sivil UP passat min aller første gang på MC. Jeg er ikke redd noe som helst men bybanen og de nye åpne bussene i Bergen er så slitsomt for meg. Det er rart jeg ikke er redd en drit men blir helt tilbakestående blant folk.

Beklager hijack! Sorry Sorry NurseBetty!
Sist endret av Naturgrønn; 22. juni 2019 kl. 07:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det går så fint så.
Nå spiste jeg sånn sirka femti tørka fleinsopp. Omstendighetene er ikke de beste, men det kan gå fint også. Kommer ikke til å røre telefonen eller gå ut i verden.
Dersom noen gidder å lese skriver jeg kanskje her.
Klem fra Betty
God tur
Gi oss gjerne en oppdatering når du er klar for det!
Skal prøve
Hvor lang tid tar det før jeg kjenner noe"
Klem fra Betty
En plass mellom 10-60min!
Så sånn ca nå
Tror det starter nå
Klem fra Betty
Lykke til, hadde vært kult med en oppdatering om du klarer midveis
Tenker nå at dette kanskje ikke var en så god ide
Klem fra Betty

Kjenner at jeg er kald, gjesper mye, sofaen, som vanligvis er grå, har fått et slags mønster. Det ligner litt på helleristninger
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 22. juni 2019 kl. 13:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Oppturen kan være noe ubehagelig. Ha noe å drikke tilgjengelig å legg deg i en behagelig stilling på sofaen, med noe musikk du liker. Blir nok bra dette
Det går fint, hører litt på musikk.
Alle sanser er litt vel sterke. Noen tips til å dempe det litt?
Klem fra Betty
Få i seg noe sukker kan hjelpe. Men det beste er å få slappet av, og bare la seg flyte med. Å prøve å stritte i mot kan være mot sin hensikt
Jeg stritter ikke i mot, heller med.
Må prøve å spise litt et jordbær , ost, orker ikke tanken på døde dyr,
Klem fra Betty

Hei på dere.
Sofaen ser nå helt vanlig og grå ut
Jeg har det bra, fremdeles ganske kald,men Ok.
Vet ikke om soppen snakket til eller med meg,alt jeg vet er at vi er helt alene i denne verden. Ikke glem å fortelle de du er glad i at du faktisk setter pris på de. Det kan være foreldre, venner, kjærester eller ekser. Jeg var så uheldig å miste nesten alle på kort tid,men heldigvis har jeg fremdeles noen.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 22. juni 2019 kl. 16:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
50 tørkede sopp kan være en meget så sterk dose, og kan bli vell overveldende selv for erfarne. Det roer seg selvsagt snart Betty, og fokuser på pusten for å komme deg gjennom ting.
Takk for omtanken, det går fint .
Litt selskapssyk, er alene, men koser meg med musik og TV
Klem fra Betty

Nå er det nesten over, kjenner meg glad, trøtt og litt vel følsom.
Det blir lenge til neste gang, men jeg er ikke ferdig med å utforske soppen og meg selv.
Det hadde vært fint å ha en god venn sammen med meg,særlig da soppen kikka inn. Likevel er jeg godt fornøyd med det jeg fikk i dag, ikke så dyp visdom kanskje, men viktig lærdom.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 22. juni 2019 kl. 19:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Jeg har lest folk her bruker/foreslår cannabis til å lande på...? Det kan jo lett få trippen til å skyte fart igjen, så tror de røyker dritt.
Vis hele sitatet...
Skriver under på den. Hver gang jeg røyker cannabis på slutten av en trip, blir jeg dratt tilbake i trippemodus igjen. Synes for øvrig cannabis også hjelper for å sparke i gang trippen på oppturen. Man havner der uansett til slutt, men jeg liker å få litt fortgang i prosessen. Det kan dog bli litt ubehagelig og overveldende i en periode, men når man har trippet noen ganger kjenner man fort igjen det mønsteret og da går det som regel helt greit