Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4884
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte røyke litt nå idag, men har bare sånne enkle rizzla.. Kan man bruke disse enkle å på en måte "lappe" dem på hverandre for å gjøre den lengre?
Lag en L form av de
Magic carpet. Du ta og fester den ene oppå den andre også en på siden som med L joint. Så blir en relativt stor joint av det
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Magic carpet. Du ta og fester den ene oppå den andre også en på siden som med L joint. Så blir en relativt stor joint av det
Vis hele sitatet...
Å fryktelig mye papirsmak.. Bedre med standard L spør du meg. Pleier å legge den litt på skrå også slik at den kan kones litt lengere ut mot toppen
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Eller du kan lage en rose og ta noen harde trekk men fullt mulig. De blå rizzlane er tynnere og bedre. Også de grå. De Orange er værst siden det er nokså tykt papir, men fullt mulig. Kan øve deg med litt tobakk først så du får dreisen. Kan også ha et sugerør inni og rulle rundt den om du synes det er vanskelig, legge filteret inn også helle mekket nedi.
Du kan og lage et longpaper med tre vanlige, du må lime det ene papiret på som en L først så ta det av igjen a bruke limet som sitter igjen til å lime på det siste. Finnes bedre instrukser online klarer bare ikke komme på hva som er de riktige søke ordene atm. Er en del bedre en l synes jeg siden det ikke er så sykt mye papir på tuppen som det er med L.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Hvis du har vanlig rød rizla så synes jeg det er mye bedre å lage en med kun et papir, men lage den skikkelig feit. eller så blir det som sagt lenger opp i tråden, litt for mye papir smal.
Anonym bruker
"Pensjonert Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du trenger ikke å lage en L, men mindre dere er flere som kan puffe på den.
Ta en OK mengde meg hasj og rull en feit rizzla med tobakk.

Rizzla funker som bare faen hvis du klarer å rulle skikkelig.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller bare rulle som en rullings, så slipper du å leke Reodor Felgen
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker stort sett single rizla jointer. Som nevnt så er det bare å mekke den litt stor. Passer fint med halv sigarett og 0.2/0.3.

Til filter bruker jeg vanligvis vanlig A4 papir. Liker også å nappe med meg noen slike V75 kuponger fra butikken. De har en passelig tykkelse ��
Ja ligger how to make L joint videoer av dette på youtube. Problemet med vanlig sigarettpapir er at det brenner så kjapt at mye av hasjen går til spille før du får trekt den i deg.
Personlig foretrakk jeg vanlig rizzla fremfor proffesjonelt rullepapir i den tid jeg røykte. Du klipper eller river ut en firkant på pappbeholderen til papiret som du ruller sammen til et slags filter(munnstykke) Deretter lager du en L med munnstykket i motsat ende og ruller sammen. Fordelen med denne metoden var at man kan lage jointene langt mindre. Det er mye bedre en rullepapir etter min smakk som nevnt.