Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1639
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er som regel oppe i 2 døgn når jeg tar noen skolisser, etter dette begynner jeg bare å føle meg grøtete i hodet.

Hva synes dere er normalt med døgnrytme når man har inntatt amf?

Skal sies at jeg ikke bruker dette stoffet ofte, kun 4-5 ganger i året, men får en god feeling det første døgnet, så begynner det å dabbe av med litt tåkesyn osv.

Skal ta meg noe nattamat nå Hørt det er viktig med næring under/etter dette møkkamakkastoffet.
Dag 1 er super gøy, dag 2 litt slittsom, dag 3, Det er då det begynner og bli virklig morro ! Men eg ville ikkje anbefalle og gå over 1 uke.
Sry for skrive feil har dysleksi som poker :P
Stopp etter 2 maks 3 dager mens leken er god, sier nå jeg. Er jo egentlig ingenting normalt med døgnrytmen etter at man pøser på med en stimulant som amfetamin. Aldri gått særlig over 1 døgn selv da jeg bare blir ekstremt deppa og sur av søvnmangel - rusmidler eller ei.

Har bekjentskap som har funnet på mindre geniale kriminelle brekk eller endt opp i helsevesenets hender etter lange amfetamin-binger, så ser ikke helt moroen med å dra det for langt ut. Etter min smak er det da bedre å eventuelt spare den speeden man har igjen og ta en liten pause for å komme tilbake til hektene.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar jeg det på dagtid, er jeg oppe hele påfølgende natt, med null matlyst. Har hverken ønske eller "mot" å dra en flere dagers. Det er oppskrift på tap av kontroll over suget for meg. Så jeg stopper alltid der. Det var morsomt så lenge det varte, men virkeligheten og livet ditt trenger deg. Man må sjonglere dem begge.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd dette et par ganger tidligere. Tar jeg det på formiddagen / midt på dagen, har jeg kanskje sjangs til å sove om natten hvis jeg røyker litt. Jeg har aldri sett poenget med å ta dette dager i strekk. For min del har jeg brukt dette noe hvis jeg har hatt noen større oppgaver eller prosjekter som må fullføres.

Men jeg ville ikke kutta mat selvom man ikke har matlyst. Prøv å ha noe frukt eller proteinshaker liggende for "raskt" opptak av kaloriene.
For meg er det 2,5 - 3 døgn som er "passe". Kortere tid så blir det fryktelig lang avtenning før jeg får sove. Lengre så blir det for mye surr og rot. Etter 4 døgn kommer også noia og etterhvert halliser.
På ca 24-timers merket bør det inntas noe næring, ellers bli det fort grøtete hode, som TS nevner.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg anbefaler 1-2 døgn, men rusen tar en interesant vending etter 3 og 4 døgnet og blir mer psykedelisk-aktig.
Jeg pleide selv å sitte opp en ukes tid, men jeg antar at jeg har hatt flere power naps I løpet av den uken(Når du plutselig "våkner til" sittende oppreist).
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Etter 5-6 dager uten søvn og med lite næring og. Mye stress har jeg fått speed psykoser.

Har endr opp. Med kraftig vrangforestillinger som har vart ganske lenge.

Eneste medisinen for meg er søvn og sove det utm
Har hørt om andre som har brukt månedvis på å komme ut av det igjen.


Fornuftig tenker jeg er et døgn. Altså å døgne. Takler du det kan du ta et døgn til seinere, men pass på. Blir du frynsete i nervene og i biller deg ting som ofte er veldig paranoide tanker så få i deg noe for å sove å spise så legg deg.

Har du mye stress i livet ellers er jo ikke søvndepresjon noe som er Sundt
1 døgn maks... 3 døgn er lik hallusinasjoner, vrangforestillinger osv ! Husk å spis, drikk vann
Hvorfor sitte oppe i flere døgn når man heller kan sove på natten for å så ta det dagen etterpå? Det er ikke sånn at amfetaminen løper avgårde hvis man lukker øynene i 2 sek. Jeg har selv pleid å ta en god dose med amfetamin så fort jeg står opp, koser meg utover dagen og fyller kanskje på med en ekstra dose etter 2-3 timer. Vanligvis så holder jeg meg til en dose etter at jeg våkner mtp at det blir vanskelig å sove om jeg tar påfyll. Har også noe Xanax liggende om det blir helt umulig å sovne.

Jeg gjør det ikke nå lenger, men holdt på slik en gang i uka i noen få år. Døgnet har det fint, kroppen har det fint og rusen blir ikke altfor anspent og rar. Jeg har tatt det for å holde meg våken en sjelden gang om jeg ikke har fått sove og det er morro, men mye mer anspent. Så jeg foretrekker heller en god natts søvn og en speeda dag istedenfor å speede all night & all day.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var våken i 10 døgn, når det tiende døgnet kom så slukna kroppen bare. Våkna dagen etter, tok noen glass vann og gikk å la meg igjen. Om du lurer på hvorfor så lenge så hadde jeg en grei tilgang på speed og hadde 15g liggende, var også deprimert og ville føle meg "glad".
Det er ikke til å anbefale, og jeg synes typ 4-5 dager er forsåvidt maks. Kan si det slik at jeg trodde alle var etter meg, trodde jeg så en unge bli kastet ut av en bygning, jeg plutselig glemte å puste og måtte lære meg det på nytt osv. Har ikke rørt speed siden.