Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1373
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det lov å kjøpe THCleanser? Stoppes det i tolla?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg finner ingenting om dette produkter, et google søk sender meg til diverse beautyblogger med tomme sider eller suspekte reklamesider med produkter med lignende navn.

Vi kan ikke gi deg et svar før du spesifiserer akkurat hvilket produkt du vil kjøpe og hva det inneholder.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg kan ikke se hva den inneholder, men så lenge den ikke inneholder noe som ikke er ulovlig er det nok fritt frem for deg.

Det er derimot tvilsomt at det faktisk fungerer.
Det som er vanskelig (nesten umulig) å vaske vekk fra en bong, er vell hovedsaklig tjære.
Her er ett middel http://www.autodude.no/produkt/tjaer..._glue_remover/
Null problem og rense en bong , rødsprit blandet med grov salt så rister du .
Bongen ser ny ut etterpå
Jepp, du får kjøpt Blårens (Isopropanol) på de fleste malerforretninger. Tøm dette i bongen sammen med salt (Fint salt funker veldig bra da det kommer seg til i alle kriker og kroker). Dette rister du i noen minutter, lar det stå og godtgjøre seg alt fra 20min til 2t ettersom hvor skitten bongen er, så rister du igjen før du skyller ut alt med glovarmt vann. Bongen skal nå være ren!
Jo oftere man rister bongen jo renere/raskere ren blir den. Begge produktene er veldig billig og varer lenge.
Sist endret av SoppVandreren; 30. januar 2018 kl. 17:07.
Mr muscle ovnsrens. Bare å fylle bongen med det, vente fem min og så skylle godt med lunkent vann. Funker fjell
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Produktet inneholder mest sannsynlig aceton, om det er ulovlig innføre aceton kan sikkert noen andre svare på
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bare tull å kjøpe slikt, som sagt rødsprit eller blåsprit (isopropanol) litt salt og rist godt. Den skitneste bongen er ren