Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3981
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter en lengre samtale med en kamerat som nylig er blitt singel, kom vi inn på temaet om å treffe en ny flamme i livet. Så kom vi til utfordringen; hvor treffer man sin partner? Selv har jeg truffet mine partnere via studie, men min kamerat er ikke student og dette er dermed utelukket.

Så spørsmålet er: Hvor møtte du din partner? Hvilken arena/situasjon?

Er det mulig å bli sammen med den flotte personen bak kassen på dagligvarebutikken f.eks.? Hvis noen påstår ja her; har du noen konkrete
eksempler på mennesker som har funnet hverandre slik?

Jeg håper på mange varierte svar
Alle mine tre nærmeste venner som har kjæreste, og nå også barn med disse kjærestene -- traff sin make på fest.

Sånne eksempler du ville ha: En jeg gikk i klasse med på vgs endte up med ei jente han møtte på kafé. Altså, hun jobbet der, og han var bare innom. De er gift i dag.
Jeg har delvis samme erfaring som deg TS, gjennom studier er nok en fin måte å treffe en ny partner. Men jeg har også erfart at gjennom felles bekjente så finner man fort noen man kommer godt overens med.
Anonym bruker
"Kvalm Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Møtte dama på nattklubb. Det var russedåpsdagen, gikk bort til henne, holdt henne og dansa med henne, kyssa, så gikk vi ut fra bråket og hilste.
Hun var ikke russ selv, men var med venninner som var blitt russ.
Hun ble med meg hjem, men heldigvis ingen sex (noe jeg dog håpte på)
Hadde vi hatt sex første kveld, hadde jeg vært ferdig med henne da.
Vi har vårt 4. år nå!
Nei, jeg traff min kjære på internett, tok toget i 8,5t og møtte henne på togstasjonen. Hadde sex første dagen og mange dager etter det, uten problemer Kom meg aldri hjem derfra igjen.....

Forholdet har nå 14-15 år og 3 barn på nakken. Kanskje litt spesiell møtestil for enkelte men passet meg perfekt. Hadde heller ikke annet å bedrive den tiden med, så hvorfor ikke? Angrer i alle fall ikke på at jeg tok sjansen.
Cisco Networkers Funka bra fra start
Gjekk på en internasjonal chatteside ettersom jeg er dritlei de norske jentene og hvordan kulturen er i Norge. Traff ei strøken jente fra Romania der som jobber som lærer på universitet i hjemlandet sitt. Jeg ble egentlig ikke medlem av chattesiden for å finne meg ei dame (mer et tidsfordriv), men hun fanget min interesse.
Jeg klinte til med en dose humor, og hun likte at jeg skilte meg ut. Vi gjekk fra chatting der, til whatsapp, til prating i telefon/skype, til webcam og nå bor jeg i Romania med henne (Jobber i nordsjøen, 2 uker i Norge og 4 uker i Romania) Vi har det helt fantastisk, og jeg angrer ingenting. Vi har nå vært sammen 1 år og 9 måneder.
Å bli kjent med jenter på nett passer nok ikke for alle dog
Hjemmefester har funka bra for meg, som kan bli litt sjenert helt omgitt av ukjente folk. Da har man noen til felles å ta utgangspunkt i.
Gjennom en felles fritidsaktivitet. Har man en hobby finn en måte å drive på med den sammen med andre. Eller finne en hobby hvor man kan være sosial med andre. Møter man andre med samme interesser har man godt utgangspunkt for vennskap, evt mer om ting klaffer.
Sitat av OinkOink Vis innlegg
Gjekk på en internasjonal chatteside ettersom jeg er dritlei de norske jentene og hvordan kulturen er i Norge. T
Vis hele sitatet...
Kan du forklare mer på denne? Har lyst til å høre hva du mener, siden tror jeg mener det samme. Er det sånn at norske jenter ikke tar ting serriøst og bare vil fucke noen også gå videre?
Jeg inviterte kompis på fest til meg, han inviterte så ei han holdte på med- som hadde med venninna. 3-året and going strong! I grunn skummelt å tenke på hvor tilfeldig alt var.
Min siste var en venninnen min hadde blitt kjent med først og jeg hadde hørt mye om ham da jeg møtte ham på fest. Det var sånn gjensidig kjærlighet ved første blikk og venninnen kunne bare gi opp ham. Jeg har også møtt noen på nett, jeg har møtt en på et utested hvor vi begge var veldig ofte og etterhvert ble kjent med hverandre, og en møtte jeg på universitetet da vi begge var studenter.

Nå er jeg singel og tenkte å være det en stund. Men det har jo vært planen stort sett hver gang..
Sist endret av Susa; 19. desember 2017 kl. 19:15.
Spilte i samme guildet i World of Warcraft :P

Eksen traff jeg på en DJ-gig jeg hadde. Hun var edru, sjåfør og hata musikken jeg spilte. Men vi var nå sammen i ni år
Anonym bruker
"Hoppende Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vært gift to ganger
Begge gangene med vakre, intelligente, russiske damer
Traff begge to online på utenlandsk dating-sted
Er nå lykkelig skilt for 2ndre gang og ikke på utkikk etter ny kone...
...ikke før neste år, i hvert fall... ;-)

Har i tillegg truffet flere enn 70 andre damer jeg har hatt sex med
Utenom de to konene mine
Alle disse kortvarige sex-partnerne har jeg møtt offline
under forretningsreiser, vennefester, ute på byen etc etc

Jeg er nå i 40-årene
Og var jomfru til jeg bikka 20... ;-)
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble kjent på videregående og var gode venner. Veiene skilte seg, vi så ikke hverandre på mange år og hadde ikke særlig kontakt bortsett fra gratulerer med dagen på facebook and all that shit. Rundtomkring 5 år senere eller noe sånt møttes våre stier igjen og da klikket det med en gang. Det er vel noe sånt som 8-9 år siden nå, og nå snakker vi stasjonsvogn, enebolig og hele dritten, og ikke et vondt ord sagt mellom oss enda faktisk. Tilfeldigheter :-)
Gjennom Diskusjon.no faktisk (Eller, det er nå exen da, men vi hadde 3 fine år) Før og etter det har det vært alt fra Tinder, Happn, byen og hjemmefester.

Oppsummert så finner man vel jenter der man finner andre mennesker. Jeg syntes forsåvidt nettdating er veldig praktisk, da jeg hater byen og føler det er veldig påtatt.
Traff min nåværende kjæreste på en ganske tacky Halloween fest på et budget hostel i Amsterdam. Det høres kanskje harry ut, og det var det egentlig også. Lol.

Hadde tidligere vært på hjemmefest den kvelden, med påfølgende Halloween tema der også. Jeg var kledd ut som en ganske søt og alternativ sort emo kanin og var klar til å feste hele natta på molly og what not. Etter at politiet kom for å stenge ned festen i 2 - 3 tiden på natta (rett etter jeg hadde knertet ca 125mg) bestemte jeg og et vennepar oss for å stikke til hostellet ettersom de kjente folk i baren der og de hadde billige drinker og øl. Jeg husker jeg var fryktelig overrasket over den latterlig dårlige musikken som ble pumpet ut fra høy-talerne, men ettersom det var kaldt og surt ute kunne vi ikke gjøre noe annet enn å prøve å nyte det og ha det gøy. Etter en låt eller to dukket det opp en ganske kjekk mann rett foran meg på dansegulvet, sannsynligvis den eneste der som ikke var kledd ut som noe. Kjemien stemte og etter å videre ha råklinet litt for heftig på dansegulvet foreslo han at vi skulle stikke hjem til han for å ta en joint. Han bodde tross alt bare rett rundt hjørnet sa han. Ettersom musikken sugde og jeg syntes denne mannen var mer interessant enn noen jeg hadde møtt på lenge sa jeg ifra til vennene mine at jeg ble med han hjem en tur for å ta en joint, men kom sikkert tilbake like etter det. Noe jeg selvfølgelig ikke gjorde. Denne kjekkasen hadde scooter parkert rett utenfor hostellet. Han ga meg hjelmen sin å ba meg hoppe bakpå. Selvfølgelig litt skeptisk men også ganske høy på Ecstasy lot jeg meg rive med denne fremmede mannen. Han bodde selvsagt ikke rett rundt hjørnet, men snarere 10 min kjøring på scooter. Jeg begynte å tenke at jeg kanskje hadde satt meg selv i en dum situasjon, men av en eller annen grunn føltes det veldig trygt med han. Hos han ble vi sittende å snakke til langt utpå morgenkvisten, høye på både joint og mdma. Til slutt hadde vi også sex. Masse sex. Våknet opp dagen derpå og vi pulte mer. Etter en heftig morgen session gikk jeg på do og jeg kunne ikke selv tro mine egne øyne hvor latterlig jeg så ut. Den sorte hvite og sorte ansiktsminken som hadde vært så søt og fin på meg dagen før var nå smuldret av svette og dratt i et abstrakt maleri i trynet mitt. Jeg så rett og slett ikke ut. Kunne ikke tro at jeg faktisk hadde blitt pult. Det ga meg en fin følelse non the less av at denne mannen kanskje ikke var så overfladisk, eller eventuelt bare jævlig kåt. Jeg ble hos han hele helgen og dro ikke hjem før litt på ettermiddagen søndag. Det eneste vi gjorde var å pule, prate og puffe. Husker jeg tenkte at jeg sikkert bare likte han så godt på grunn av mdma rusen og what not, og dro hjem med en tanke om at det hadde vært en fin helg og forventet egentlig ikke å møte han igjen. Nesten så snart jeg hadde dratt fra han sendte han meg en melding om at det hadde vært en fin helg og han gjerne ville møte meg igjen. Et par dager senere møttes vi og gikk på en skikkelig date (joint og øl og god mat). Kjemien var fortsatt der og siden har vi holdt på. Vi har nå vært sammen i litt over et år og jeg er fortsatt like forelsket i han som den første helgen vi møttes ^_^

Blitt senere fortalt at mine venner hadde felles venner med kjæresten min sine venner. Den eneste grunnen til at kjæresten min hengte der var pga at han også kjente folk i baren der, og de hadde gitt klarsignal til mine venner om at det var trygt at jeg ble med han hjem den natten. Var sikkert bare et tidsspørsmål før vi hadde møttes uansett tror jeg