Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 7008
Anonym bruker
"Lett Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen tips til hvor man kan diskutere litt og få svar på ting som er litt utenfor ett normalt A4 samliv? De fleste poster man finner inneholder jo som regel mange svar som å herregud, dump personen, du kan ikke elske en personen hvis man tillater det osv osv. Har kommet i en situasjon som jeg vel egentlig aldri trodde jeg skulle komme i og som skremmer meg litt selv om alt jo har blitt til det bedre. Mulig en psykolog eller samlivsekspert hadde vært det beste, men før jeg kaster bort penger på slikt så kunne man jo prøvd å snakke/diskutere med noen.
Du kan jo prøve lykken her, det kan ikke skade.
www.nakenprat.com er det du leter etter. Der finner du mye rart og du vil mest sannsynlig føle deg helt normal...
Sist endret av Naturgrønn; 2. desember 2017 kl. 11:42.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.bufdir.no/Familie/Hjelp_...t_og_familien/

Du kan få gratis parterapi i Norge gjennom familievernkontorene. Det er mye god hjelp i en upartisk og omtenksom psykolog som veileder og utforsker det som er vanskelig i et pars dynamikk. Man trenger ikke dra med partner heller, om ikke det lar seg gjøre av en eller annen grunn.
Kjenner at jeg blir litt nyskjerrig, hva er det du vil diskutere? Her finnes det mange ulike mennesker samlet på ett forum. Når det gjelder sex og samliv er det mange ulike lyster og nytelser. Hva er et A4 sexliv, finnes det en oppskrift en bør følge, og hvem har i så fall bestemt hva som er innenfor? Håper du skriver litt mer om det du lurer på, ha uansett en fin lørdag.
Klem fra Betty
Anonym bruker
"Lett Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
vel, ønsker å diskutere om min reaksjon på hva min samboer holder på med er normal og om andre som er i samme situasjon har fått ting til å fungere over tid.
Hva holder hun på med da? Og hvordan reagerte du på det?
Sist endret av Realist1; 2. desember 2017 kl. 21:40.
Sålenge det ikke skader deg, din partner eller noen andre så er det ikke noe å ta på vei for. Hva som er normalt for en er unormalt for andre. I dagens samfunn så er vel de aller fleste såpass opplyste på sexfronten at det nesten blir merkelig at du finner det så vanskelig å snakke om typens lyster. Garantert andre freakere som har hørt om samme tilfeller, eller som kanskje har erfaring med det samme. Enten som deg som en partner til en med disse lystene eller kanskje som en som selv har disse lystene. Men det blir jo helt umulig å si og mene noe som helst om dette sålenge du snakker så generelt som du nå gjør.

Du poster anonymt på et forum, du trenger ikke frykte at noen skal slenge dritt eller disse deg. Om du skulle føle deg støtt så kan du uansett bare logge av og la tråden seile.
Sist endret av frtoretang; 2. desember 2017 kl. 21:48.
Anonym bruker
"Lett Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Litt forenklet da, men la oss si at man finner ut at partneren er på vei til å være utro, men pga. situasjonen så tenker man som så at det kanskje er greit å la det skje og når det skjer så finner man ut at man liker det og alt endres til det bedre for begge. I tillegg så er man åpne om det og synes det er helt topp. Problemet er da bla. at man tenker som så at dette kan ikke være riktig. Dette er veldig forenklet og det er mye mer kinky enn som så. Lykkerus og følelsen av å sprenges av spørsmål og rives mellom rett og galt er ikke lett, selv om man jo vet at det ikke finnes noe rett og galt så har det kommet så langt utenfor denne A4 normen man har levd i at man lurer på hva som skjer.
Så det er litt swingers opplegg? mange oppegående par som tillater at partneren ligger med andre. Faren er sjalusi selvfølgelig, men det er derfor man har klare regler. Spørre om lov til å ligge med en person, kun ligge med noen mens partneren ser på etc. Mennesker trenger regler og tøyler. Eller missforstod jeg helt hva du skrev?
Anonym bruker
"Lett Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er nok inne på rett spor ja, men sitter med en følelse av at swingers hadde vært enkelt i forhold til hva jeg opplever.
Du kan være helt trygg på at det som kjennes unormalt for deg er normalen for mange andre par. Samtidig finnes det også mange som ville fått bakoversveis av å være i din situasjon.

Folk er forskjellige, men man er sjeldent helt alene om sånt. Det kan imidlertid være greit å ikke snakke med hvem som helst om det, da det er en delikat situasjon som mange ikke vil ha forståelse for.

Med mindre det er noe ulovlig partneren din gjør som du tenner på, så ser jeg ikke hvordan det kan skade å snakke med en samlivsterapeut.

Eventuelt finnes det helt sikkert foraer på nett hvor "unormalt" samliv er helt normalt. Litt vanskelig for oss å hjelpe deg med å finne disse foraene når vi ikke kjenner detaljene som gjør situasjonen unormal.
Anonym bruker
"Lett Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ingen ting ulovlig inne i bilde. Det er nok mer det om hvordan man reagerer på situasjonen og at handlingen og reaksjonen er så lant unna det man noensinne hadde trodd at noen av oss ville kunne gjøre, ja knapt nok tenke. Har lest en del forskjellig de siste månedene og ser jo at de rammene man lever innenfor ikke nødvendigvis passer alle og at det finnes utrolig mye rart der ute. Har vurdert samlivsterapaut for å "lette" på trykket for ser jo at det er ingen man kjenner man liksom kan ta opp dette med og akkurat nå er det det å kunne prate med noen som nok vil hjelpe. Blir kanskje feil å si hjelpe for det er jo ikke direkte hjelp for har jo i hvertfall nå ikke noe ønske om at noe skal endres, men det er mye tanker som raser rundt i hodet.
Virker som du er i overkant opptatt av hva andre folk mener og tenker om hva dere gjør på soverommet. Dere har funnet ut noe dere begge tenner på, som er kinky, ja så kinky at du først trodde du ikke ville like det. Om dere lever ut denne kinky siden så bryter dere ingen lover og da dreier det seg mer om skam?

Er det skammenlig at du tenner på kinky sex? Er det så skammelig at du burde avstå fra gleden det gir deg? Vil det å ikke leve ut denne siden gi deg et bedre liv eller ett mindre bra liv?

Utifra hva du har skrevet så sier jeg fokuser på deres nytelse og ikke tenk på egen sømmelighet eller hva andre mener. Dere har funnet en greie dere begge blir kåt av. Det at dere har spennende kinky sex trenger dere jo ikke dele med naboer og kolleger om dere ikke vil. Og sålenge dere bare vet om dette selv så spiller jo sømmelighet ingen rolle.
Anonym bruker
"Lett Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er nok ikke opptatt eller bryr meg om hva andre mener og tenker. Det er mer hva en slik situasjon "består av", kanskje man kunne sagt det så enkelt at man kunne trengt en guide eller noe så man fikk en del svar uten at man trengte å spørre, at det rett og slett er så enkelt.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kan i alle høyeste grad relatere til dette. Har sendt min bedre halvdel ut på "ablegøyer" på egenhånd flere ganger nå. Dette kom vi frem til sammen. Jeg har ikke gjort dette selv, men vi har hatt med andre deltakere av samme kjønn som henne.

Kort sagt "I'm a freaky motherfucker". Pleier å få de til å ta videosnutter av hva de gjør så hun kan vise meg når hun kommer hjem.

Dette er noe jeg liker. Men det hender selvsagt at jeg å får den vellkjente klumpen i mange.
En stemme hvisker "Er dette så jævla lurt?"

Ta i betrakning. Vi er gift. Vi har barn. Livet er på alle andre fronter A4. Dette er vår lille hemmelighet. Enn så lenge......
Anonym bruker
"Lett Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Akkurat nå ser jeg problemet med å være anonym.
Nettopp. Dere kunne sikkert hatt en del ting å prate om. Hvis dere begge sender meg en PM, kan jeg sette dere i kontakt med hverandre. Jeg trenger ikke å vite noe som helst og brukernavnene deres blir selvfølgelig holdt hemmelig. Hvis dere begge ønsker å prate selvfølgelig
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sender gjerne brukernavn på PM, men er også åpen for å holde diskusjonen her slik at andre i samme bås også måtte finne svar.

Men dette er helt opp til TS.
Anonym bruker
"Lett Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har sendt en PM til Pope, hadde vært kjempeflott om jeg kunne luftet noen spørsmål jeg sliter med. Skjønner at det hadde vært kjekt for andre å også lese det, men vil veldig gjerne ta en del på PM da det er en del som jeg ikke ønsker å dele nå i første omgang. Dette kan helt sikkert endre seg når man ser at det ikke er så innmari unormalt som man selv tror.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har også sendt PM. da får vi bare vente til ha setter oss i kontakt