Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5051
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har prøvd denne kombinasjonen ? Er ganske speeda å har litt igjen enda men kom over imovane 7.5mg og lurte på om jeg kan blade de to ?
Sist jeg gjorde det så kjørte peppern lett enkelt over en 7.5, men med noe antydning til den "weirdo" følelsen Imovane generelt gir.
Egentlig waste, om du ikke skal bruke den for å lande i steden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vært der, gjort det.
Tar du 15 til 22,5 og opp mot 30 kg vil du garantert oppleve syns forstyrrelser og mest sannsynlig hallisunere og kose deg. Veldig fin og sterk rus. Dog så er nedsiden med dette at man kan oppleve black-outs, selv speeda, og at brukeren oppfører seg som en ape som ikke får maten sin når den selv vil ha det. Litt diffust, men jeg kjører på normalt sett (innenfor rimelighetens grenser). Anbefaler og speede ferdig, og kos deg med f.eks. 15 mg Imovane i trygge omgivelser en to-tre timer før planlagt søvn. Gjerne la øyelokka være sperra oppe 24-48 timer før inntak av Imovane. Er det toleranse i bildet, ta en til. Men for din og alles andre skyld, OPPFØR deg, kos deg og vis at rus ikke definerer hvem du er - deg kan man leve med uavhengig av rusbruken, fordi du er den du var før og alt er kontrollert. Så lev livet, vær deg selv og RUS deg om ønskelig med måte Imovane er forresten lett å bygge toleranse på. Edit : Ble en del, men også blitt en del kjappe sko. Hehe.
Sist endret av SaerDnAX; 11. juni 2017 kl. 00:47. Grunn: La til noe
Sitat av SaerDnAX Vis innlegg
Tar du 15 til 22,5 og opp mot 30 kg vil du garantert oppleve syns forstyrrelser og mest sannsynlig hallisunere og kose deg.
Vis hele sitatet...
KG? Da får man mye mer enn bare hallusinasjoner. Da er man evig dau.
Jeg så skolopendere og full paranoia på den komboen, en trist rus.
Vært der, gjort det.
Haha, var autokorrekt som slo inn. MG skulle det stå.
Imovane etter amf er til veldig stor hjelp for meg. Får roet ned.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har tatt pepper i ca. 30 timer nå, veldig god kvalitet som man ikke får på gata. Hadde 1x7,5mg Imovane og 4x300mg Lyrica + jeg går på Suboxone, Rivotril, og Neurontin til vanlig. Tok den ene Imovanen og fire Lyrica, og tastene kan ikke være i ro. Eneste jeg kunne treng er 3 stk Imovane til (tilsammen 30mg) og god røykings, da hadde jeg sett mye mind blowing shit. Er som en kontrollert Delirium/Dissociation crossover. Rivotril, Imovane, Neurontin, og Lyrica er alle angstdempende, så jeg er rolig. Amfetaminen forsterker det hallusinogen effektene, særlig når man har vært våken i over 30 timer :-) Samme med Imovane, Lyrica og i mindre grad Neurontin. Amfetaminen gjør hindrer også blackout/hukommelsestap/at jeg ikke sovner av. Røykings ville vært prikken over I'en på alt galskapet jeg har puttet i meg, Sitter i et lyst rom, men slår jeg av lyset, så ser jeg sikkert figurer, eller hvis jeg hadde hatt flere Imovane.

En dag skal jeg ordne meg Imovane (evt. også Stilnoct), bra speed, god røyk og Lyrica. Holde meg våken og ta den vanlige medisinen min til det har gått ca 30 timer våken, hiv innpå en litt større linere med speed, 4x300mg Lyrica, 4x7,5mg Imovane og en fet joint. Og hvis det ikke er heftig nok allerede, så outte i meg mellom 20-40mg Stilnoct, en til joint og en liner til. Satan jeg liker denne komboen. Euforiske, hallusinogen, sentralstimulerende, skikkelig interessant, beroligende, muskelavslappende. You name it.