Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3341
Hei, jeg har linket min Soundcloud bruker til min Spotify bruker, så er det slik at det er en sang som ikke finnes på spotify men den finnes på soundcloud. Spørsmålet mitt er om det går an å høre på denne sangen på Spotify hvis brukeren er linket til soundcloud?

Isåfall hvordan får man til dette?

Takker for svar
Det er ikke sånn den linkinga fungerer.

For å høre dine egne sanger på spotify fra soundcloud må du først igjennom andre nettsider som får musikken ut på spotify, itunes, tidal osv.
Derifra vil det ta 2-4 uker for å få det godkjent eller ikke, får det godkjent må du vente et par uker til før den havner på spotify.

http://routenote.com/ er feks en slik side.
Du finner masse info om det om du bare søker ''how to get music on spotify from soundcloud''

Eller så kan du laste ned sangen forså å legge den i det lokale biblioteket.
Trådstarter
Sangen dette gjelder er skepta -
Oynama sikidim sikidim : https://youtu.be/BGJJd7tIHH0 som har eksistert en del år men som ikke er på Spotify..

Så hvis jeg laster ned sangen på pcen, så må jeg også laste den ned på tlf for å høre den via Spotify på tlf eller kan jeg synce fra pcen?
Da må du også laste den ned på telefonen, spotify syncer ikke lokale filer.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Da må du også laste den ned på telefonen, spotify syncer ikke lokale filer.
Vis hele sitatet...
Ikke? Spotify gjorde det tidligere ihvertfall.
Trådstarter
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Ikke? Spotify gjorde det tidligere ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Jeg fant ut av det, du bare laster sangen ned på pc, og legger den lokale sangen i en av spillelistene dine, deretter går du på mobilen og laster ned spillelista i offline modus, og vipps så funker det
Du trenger å ha pc og telefon på samme wifi så order det seg når du legger den til i spillelista de.