Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3665
Hei. Kort og greit, lurer på om fentanyl og/eller dens analoger, nærmere sagt akrylfentanyl vil vise i en normal urinprøve? Hvis den dukker opp, vil den dukke opp spesifikt som akrylfentanyl, eller vil det stå noe shady greier på prøven, evt noe litt mindre shady greier som f.eks. morfin e.l.?

setter pris på alle svar
Sitat av Vitenskap Vis innlegg
Hei. Kort og greit, lurer på om fentanyl og/eller dens analoger, nærmere sagt akrylfentanyl vil vise i en normal urinprøve? Hvis den dukker opp, vil den dukke opp spesifikt som akrylfentanyl, eller vil det stå noe shady greier på prøven, evt noe litt mindre shady greier som f.eks. morfin e.l.?

setter pris på alle svar
Vis hele sitatet...
Fentanyl vises ikke.

Sikkert ikke akrylfentanyl heller.

Fentanyl er vel såpass kjapt metabolisert uansett at det ikke vil være problematisk..?
Tøffetom: Var det jeg mente å lese, hvertfall om Despropionylfentanyl. Regnet med at det gjaldt for de andre også inkl. akrylfent, men måtte bare forsikre meg. Takk for det
Sist endret av Vitenskap; 15. august 2016 kl. 09:24. Grunn: leif
Suicide by proxy
Jeg er litt nysgjerrig, har du harryhandlet akrylfentanyl fra rc24.se? Har du prøvd det, og kan du i såfall si litt om hvordan du opplever det?

Det er billig, men jeg fant ikke så mye annet positivt om det. Litt varierende rapporter og mistanke om at det er karsinogent.
Mercedes Benzo:

Har nå knaska i meg drøyt 30mg (1mg x pille) og vært relativt fornøyd. Føles ganske bra, og varer lengre enn U-47700 hvis jeg skal sammenligne med den som var en av mine tidligere favoritter. Akrylfent er ikke noe ny favoritt, men syntes den var bedre enn U-47 mtp. varighet hovedsaklig. Ble fort kvalm av denne og har hatt mange dobesøk som har resultert i å kaste opp litt. Lett å ta litt for mye, men aldri hatt noen sketchy stunder egentlig, den har behandlet meg ganske bra sånn sett. Kan vel innrømme at jeg er glad for at de er borte nå, men det var gøy så lenge det varte. Kommer nok ikke til å gjøre noe nytt innkjøp av disse med det første, da jeg regner med at det må være bedre alternativer hvis man ser bort i fra pris da de nesten er uslåelige, lol.

Hvis jeg kan dra inn brukernavnet ditt, though, så har de også Flunitrazolam, som er et Flunitrazepam derativ, enklere sagt Rohypnol. Disse knocker meg ut knallhardt, nesten mer enn akrylfentane til tider. Blir helt sjanglete og kommer nesten til et eget "nodde" stadie. De har kort varighet, half-life på 2 timer om ikke et helt liv på 2 timer. Anbefales sterkt, men ikke i kombinasjon med akrylfentane :P

Akrylfent er moro til en viss grad, men som sagt er litt glad for at de er borte. Hørt WD'sa er helt for grusomme også, regner med at jeg har minst 1 jævlig dag foran meg. Spise dem oralt mista effekt etter en liten stund så begynte å knuse pillene og snorte små linere. Det er vel mer sparsomt i lengden da jeg ikke trengte 1 hel pille for å få en god effekt, men en drit liten avknekt bit snorta fikk meg langt utpå igjen. Uff det er ikke noe bra greier, vil ikke være han karen som anbefaler det, og ta det hvertfall utrolig rolig med dem. 0,6mg fra rc24.se er en finere dose enn 1mg fra thetripp.net, men følte jeg fikk mer dop for pengene med 1mg pillene. Lykke til. Vært mer interessert i butyrfentanyl, men tok det jeg fikk enklest tak i denne gangen tbh.
Sist endret av Dodecha; 16. august 2016 kl. 11:15. Grunn: supplier url
Suicide by proxy
Mercedes Benzo, ja. Jeg måtte bare finne på noe, jeg bruker benzodiazepiner og andre GABA-erge stoffer bare til søvn, ikke rus. Jeg heter egentlig Skoda Shroomster, men jeg bruker ikke så mye psykedelika heller, så det er bare et navn. Med litt i ryggsekken (er ikke det en av de penere måtene å si skvatt gal på? Eller er det kofferten? Bagasje? Noe sånt?) må jeg ta det rolig med slike ting. Hadde jeg vært indianer hadde jeg antagelig hett Flyktig Tanke, på grunn av konsentrasjonsproblemer, dårlig impulskontroll og en åpenbart manglende evne til å holde meg til tema. I gamle dager fikk vel nordmenn gjerne fornavn som sa noe om hvem de var sønn eller datter av, og etternavn som klassifiserte stedet de ble født. Ås, Sæter, Bekk, også videre. En god idé på den tiden, kanskje, men i et moderne samfunn er det liksom ikke noe å navigere etter. Personnummer eller rett og slett en generert UUID passer bedre nå. IPv6-adresse bør antagelig tildeles ved fødselen. Et subnett er kanskje best, så du kan adressere ulke kroppsdeler etterhvert som teknologien utvikler seg.

Men tilbake til saken. Fikk du det sendt til Norge eller hentet du i Sverige?

30mg er en ganske raus mengde, i følge Wikipedia tilsvarer det 450mg morfin. Hvor lang tid brukte du? Hadde du toleranse for opioider da du startet?

Du må vel regne med en liten nedtur, ja. Lykke til!

Jeg kommer nok til å holde meg til mer tradisjonelle opioider, men det er mer fordi jeg ikke vil importere selv enn bekymring for bivirkninger. Dessverre. Deschloroketamine også, ja. Jeg er redd for at jeg hadde endret kostholdet litt hvis de hadde solgt de samme tingene i Norge.
Mercedes Benzo: Du får meg hvertfall til å le godt. IPv6 ved fødsel hadde nok ikke vært så gærnt haha!

Fikk pakken sendt fra Sverige uten noe problem, men når sant skal sies så er det fremdeles ganske sketchy, som også er en sterk årsak til at jeg ikke vil gå til innkjøp av noe mer derfra med det første. 30mg er en raus mengde, men enten så er tablettene underdoserte eller så er bare opioide toleransen min høyere enn antatt. Hadde ikke (som jeg vet) noe særlig toleranse da jeg startet, da det er en god stund siden jeg har brukt opiater sist. Nedturen er vel i gang med litt rennende nese og litt uvelbehag i kroppen, men ikke så ille foreløpig. Brukte ikke veldig lang tid med dem heller da jeg har hatt mye tid i det siste, så kanskje en drøy uke? 8-9 dager kanskje?

De har mye interessant, ja. DCK var greit fristende, men det ble 4-AcO-DMT isteden denne gang som er helt ubeskrivelig bra.