Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1249
Ja folkens, da har jeg vært på en svipptur på andre siden for å sjekke stemningen.

Har tre bilder jeg ønsker litt tilbakemelding på, om de faller i smak og/eller om noe burde vært gjort annerledes i komp og redigering.

1. Normal husedderkopp for dem der nede. Jeg på min side var søkkvåt etter å ha mannet meg opp for knipse et par skudd av udyret.



2. Dro til Smokey Mountains, søppelfyllingen i Manila. Der fant jeg denne karen som passer på at alt går greit for seg.



3. Dette er skylinen i Manila. Jeg hadde ikke noen god zoom-optikk, så måtte prøve på denne type bilde istedefor.
KP for å være tøff nok til å ta bilde av den ekle edderkoppen!
Likte bilde nr.2 Men du kunne ha spart meg for den edderkoppen!
3 veldig fine bilder. Digga bildet av edderkoppen. Hvor stor var den?
Sist endret av Hardtliv2013bwoi; 5. april 2011 kl. 22:45.
Bilde nr 1 var utrolig stilig det også! Syns den blå "staven" og steinene eller hva det nå er i bakgrunnen stjeler fokuset fra selve motivet. Utrolig stilig bilde, og i høy oppløsning ville det nok skremt alle skolejentene i byen! Hvor stor er den i naturlig størrelse?

Bilde nr 2 har utrolig mye mer potensiale enn det du har utnyttet i mine øyne. Det var et utrolig stilig motiv som det kunne vært gjort mye mer med i forhold til hvordan det er klippet (vet ikke om du har klippet det) og i forhold til lyd. Fikk en merkelig forbindelse til nazi-zombies i Call of Duty: World at War. Men alt i alt et veldig stilig bilde!

Bilde nr 3 var veldig fint, og liker den litt "forurensede"-looken på det! Det ultimate her ville jo vært en vidvinkellinse, men det ble veldig stilig uansett!

Bra jobbet! KP!
Sist endret av Krokodille; 5. april 2011 kl. 22:46.
Jeg slengte bildet av edderkoppen opp på 60 tommern, skremte mor så hu nesten løpte ut av huset! ofc. blir det kp!
Sitat av Vegardino Vis innlegg
Jeg slengte bildet av edderkoppen opp på 60 tommern, skremte mor så hu nesten løpte ut av huset! ofc. blir det kp!
Vis hele sitatet...
Du er en frekkas du!
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Du er en frekkas du!
Vis hele sitatet...
Har du en lettskremt mor, så kan du ikke annet gjøre!
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Bilde nr 1 var utrolig stilig det også! Syns den blå "staven" og steinene eller hva det nå er i bakgrunnen stjeler fokuset fra selve motivet. Utrolig stilig bilde, og i høy oppløsning ville det nok skremt alle skolejentene i byen! Hvor stor er den i naturlig størrelse?
Vis hele sitatet...
Blå staven er bare veggen bak og steinene er kroppen, hvis jeg forstår deg rett Kroppen var ca som en fyrstikkeske:




Sitat av Krokodille Vis innlegg
Bilde nr 3 var veldig fint, og liker den litt "forurensede"-looken på det! Det ultimate her ville jo vært en vidvinkellinse, men det ble veldig stilig uansett!
Vis hele sitatet...
Her må du forklare nærmere, jeg brukte en 24-70mm på 50mm, men ser ikke poenget med mer vidvinkel
Kule bilder
Men edderkoppen synes jeg du kunne spart deg for(Redd for edderkopper )
Likte komposisjonen på alle tre bildene.
Elsket bilde nr2. Mind if I use as wallpaper?

Likte dog alle bildene.
Sist endret av brsbent; 6. april 2011 kl. 07:05.