Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1136
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Har en kompis av meg som har laget en Montage av MW2, tar imot all ris og ros med takk! Hva synes dere om den? Forbedringspotensiale?

Bruker Sony Vegas hvis det er noen som lurer..

Youtube-klipp: http://www.youtube.com/watch?v=3AAzN...el_video_title
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Terningkast 6 grunnet sangen gav meg vrikkefot.
Litt offtopic men det er noe jeg har lurt på lenge:

Hvorfor kaller folk seg for xDQuickXx_xXScopeXxX eller KillerHDxXxmontageXHD eller lignende. Det er jo helt på tryne nicknames, hvorfor kan man ikke bare kalle seg for noe originalt?
Ble offtopic men skjønner ikke hva som er kult med å leke gangsta, no offence.

Ellers så er det en god video. Bare ikke kall det Intervetion montage når du starter med Barret.

Syns det er litt irriterende når du zoomer inn på killstreaks, som om du aldri har fått det før
Se på iReapzz, hun får jo pavelow på 5 min med quickscopes... Farlig jente.
Sist endret av Xernox; 11. mars 2011 kl. 20:51.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for alle svar, medfreaks :-)
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Terningkast 6 grunnet sangen gav meg vrikkefot.
Vis hele sitatet...
Rockefot? Vrikkefot høres vondt ut :/
1. Vi er ikke blinde. Plagsomt med all zoomingen.
2. Greia med widesceen da? Bildet blir altfor dratt ut.
3. Ha med skytelyden.

overall: grei nok.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Critiqueque Vis innlegg
1. Vi er ikke blinde. Plagsomt med all zoomingen.
2. Greia med widesceen da? Bildet blir altfor dratt ut.
3. Ha med skytelyden.

overall: grei nok.
Vis hele sitatet...
det jeg skulle si.
alt for mye ''etterpå effekter''
for mye zooming
den orginale lyden er bedre enn en den musikken, hvorfor ble orginal lyden fjernet?
ganske grei video ellers, men effektene ødela mye, og gjorde at filmen så uproff ut.
likte videoen, men ro ned på effektene mann

5 av 6 på grunn av effekt overdose :P
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Trådstarter
Han er ganske ny på Sony Vegas, men jeg kan love deg, dette bli bra etter hvert! Skal holde dere oppdatert når det kommer nye filmer
Hva brukte du til å filme med ?
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Trådstarter
Sitat av FishHead Vis innlegg
Hva brukte du til å filme med ?
Vis hele sitatet...
Han brukte Fraps til å filme med.
ArbeidsledigProletar
Tjah, vil faktisk si at denne var under middels. Ikke vondt ment altså, merkes at han er ny i videoredigering. Litt for mye effekter og det var jo egentlig ikke noe spesielt med den i det hele tatt.
Vi har sett headshots før! Variasjon er frafilmers krydder og dette var jo ikke mer krydret en gildes grillpølser.

Helt klart, potensiale finnes, men her må det tenkes litt mer igjennom, prøve å gjøre noe nytt. Å zoome inn på kill count osv. er ikke det. Mest irriterende.

Soundtracket, "Darude - Sandstorm" er heller ikke et godt valg i mine øyne, men det er jo bare flisespikking.
Ikke et eneste jumpshot?
Under middels, helt klart. Noen av klippene blir dratt ut litt for lenge, effektene bruker for lang tid osv. Selve klippene er heller ikke de mest imponerende. Trickshots er vel heller ikke så stort i pc-miljøet, noe som ikke appellerer mye til Youtube-communitiet