Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 730
hei.. jeg har et problem når jeg skal prøve å starte dedicated server på cs.

når jeg prøver å connecte min egen server så kommer det opp "steam validation rejected"

noen som vet problemet?

ps: folk lagger ut hele tiden av serveren min.. dette pleide aldri å skje før..

håper på hjelp.
Du på lager ei fil som heter steam_appid.txt inn i Dedicated Server-mappa di, og fila skal ikke inneholde noe annet enn "10" uten anførselstegn. Dette skal gjøres serverside.
Sist endret av Amitabha; 16. oktober 2009 kl. 00:32.
Trådstarter
ikke for å kritisere deg.. men dette er feil.. det man gjør er å ta csstrike_norwegian fra cs mappen og kopiere den inn i dedicated server mappen. Jeg gjorde dette og det funket
Folk prøver å hjelpe deg, og du kritiserer svaret du får?
Hvis du vet svart hvorfor spør du?
Lol.... Er da uansett flere måter å fikse et probem på?
Sitat av cplpro Vis innlegg
ikke for å kritisere deg.. men dette er feil.. det man gjør er å ta csstrike_norwegian fra cs mappen og kopiere den inn i dedicated server mappen. Jeg gjorde dette og det funket
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke feil. For meg spiller det ingen rolle hva du gjorde for å fikse problemet. Jeg fikk samme feilmelding, og ordnet problemet ved gjøre som følger:
Sitat av obskøn Vis innlegg
Du på lager ei fil som heter steam_appid.txt inn i Dedicated Server-mappa di, og fila skal ikke inneholde noe annet enn "10" uten anførselstegn. Dette skal gjøres serverside.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
ok greit nok.. men et problem er her.. folk som kommer inn på serveren lagger ut etter 1-2 min. vet dere hva som kan være årsaken?

dette var aldri noe som pleide å hende før
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Uten noe mer utfyllende statistikk på linjen din kan det vel være så enkelt som at linjen din suger.
Trådstarter
vel.. jeg har 8 mbit linje. fra telenor

før var det altså slik: jeg kunne velge mellom ppp eller dhcp. Når jeg hadde ppp, så funket det greit.

men etter sommer så har skjedd ett eller annet som gjør at jeg ikke kan velge ppp lenger, jeg kan kun ha DHCP. Så jeg mistenker at dette er hovedgrunnen til at folk lagger ut av serveren.