Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1755
Hei Freaks!
Var fundert lenge på dette da jeg ikke har hørt om at noen andre har det sånn.

Jeg være påvirket av benzo får å få noe som helst nytelse av heroinrusen. Helst rivotril. Om jeg skyter heroin uten å ha hatt i meg benzo blir jeg bare uvel og kvalm. Det er ikke behagelig i det heletatt, uavhengig av størrelse på dose.

Har vært i behandling flere ganger og spurt noen få medpasienter om dette tidligere men de sier de liker heroinrusen både med og uten benzo så jeg begynner å lure om det er noe med den kjemiske balansen i hjærnen min eller noe sånt.

Men om jeg har i meg, la oss si 2mg Rivotril, og venter til rusen kicker inn for så å røyke eller sette et skudd med heroin er jeg i himmelen. Det kan ikke sammenlignes med en ren heroin rus.

Noen fler som kjenner til dette og som eventuelt har det slik?
Høres sprøtt ut, men jeg er klar over at folk kan ha problemer med metabolismen av Heroin og andre Opiater i leveren.

Det høres dog rart ut at du får knall effekt med Benzo i deg og null effekt bortsett fra kvalme uten.. Da burde det ikke være leveren din.

Prøv å røyke? Det gir et jævlig deilig rush som varer i tre kvarter og så er det over
Sist endret av krystallkongen; 14. desember 2020 kl. 13:04.
Ja, jeg synes det er utrolig merkelig! Har prøvd å gjort litt research på google uten hell.

Har ikke noe å si om jeg snorter/røyker/skyter. Blir like kvalm uansett. Det nærmeste jeg kan sammenligne effekten med er feber.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De få gangene jeg prøvde meg på det myteoppspunnende stoffet ble jeg og kvalm, både med og uten benzo. Du er i hvertfall ikke alene om å bli kvalm på heroin.
Sitat av AddictedTochaos Vis innlegg
Ja, jeg synes det er utrolig merkelig! Har prøvd å gjort litt research på google uten hell.

Har ikke noe å si om jeg snorter/røyker/skyter. Blir like kvalm uansett. Det nærmeste jeg kan sammenligne effekten med er feber.
Vis hele sitatet...
Jeg ser egentlig ikke problemet Da slipper du å bruke dop, så lenge du ikke driter deg ut og begynner med både dop OG piller..

Da er best case at du kaster bort et par år av livet ditt, og worst case plutselig OD sånn neste uke.

Jeg anbefaler alle som har valget mellom Subutex og Heroin førstnevnte.
Mye diggere enn dop (synes jeg), og det er best om den legges under tungen i 20 minutter som man skal.
Kan også knuses og sniffes, men da blir man mye fortere uvel.
Du er også ruset mye lengre på Sub enn på Heroin.
Abstinenser er mye enklere å deale med, om du skulle greie å bli hekta.

Bedre og ikke minst sunnere enn å skyte dop. Mindre usunt hvertfall.
Sist endret av krystallkongen; 14. desember 2020 kl. 14:43.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg ser egentlig ikke problemet Da slipper du å bruke dop, så lenge du ikke driter deg ut og begynner med både dop OG piller..

Da er best case at du kaster bort et par år av livet ditt, og worst case plutselig OD sånn neste uke.

Jeg anbefaler alle som har valget mellom Subutex og Heroin førstnevnte.
Mye diggere enn dop (synes jeg), og det er best om den legges under tungen i 20 minutter som man skal.
Kan også knuses og sniffes, men da blir man mye fortere uvel.
Du er også ruset mye lengre på Sub enn på Heroin.
Abstinenser er mye enklere å deale med, om du skulle greie å bli hekta.

Bedre og ikke minst sunnere enn å skyte dop. Mindre usunt hvertfall.
Vis hele sitatet...
Ja, er vel kanskje ikke det værste å være ‘’allergisk’’ mot for å si det sånn. Men bare synes det er så rart at jeg reagerer så annerledes på heroin en de andre jeg kjenner som har prøvd det. Så lurer på hva som kan være årsaken til det.

Og jeg liker jo å kose meg med heroin en gang i blant.
Men det krever jo at jeg må også kjøpe benzo som ikke er helt heldig for meg da jeg er og har vært VELDIG avhengig av benzo tidligere. Så vurderer å legge hele heroin-karrieren på hylla.

Har forresten ingenting å si hvilken type opiat jeg har i meg. Har prøvd både oxy og sub med samme resultat av uvelhet og kvalme. Har også testet om alkohol gir samme resultat som benzo, men det gjør det ikke.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De få gangene jeg prøvde meg på det myteoppspunnende stoffet ble jeg og kvalm, både med og uten benzo. Du er i hvertfall ikke alene om å bli kvalm på heroin.
Vis hele sitatet...
Men blir du kvalm også går det over til velbehag (som ofte skjer ved inntak av opiater)? eller er du konstant kvalm helt til rusen går over?
Sist endret av AddictedTochaos; 14. desember 2020 kl. 15:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men blir du kvalm også går det over til velbehag (som ofte skjer ved inntak av opiater)? eller er du konstant kvalm helt til rusen går over?[/quote]

Jeg prøvde kun og sniffe det et par ganger, og jeg fikk velbehag etter kvalmen. Men det var ikke i nærheten av det velbehaget jeg får av kratom, eller codein fra paragin forte. Jeg har og prøvd oxy og. Det gav og kvalme som det gjorde hos deg.

Nå har jeg fått sånn respekt for opiater etter at flere jeg kjente døde rett etterhverandre, så jeg kommer til å holde meg unna dem for godt.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg spyr av 2 paralgin forte.
En gang tok jeg en temgesic (0,2mg buprenorphine) og jeg spøy i ett døgn.. verste jeg har vært borti. Aldri tenkt noe over
eller erfart at benzo har gjort noe med det fenomenet..

Prøv en afipram eller en annen kvalmestillende og se om det kan hjelpe..

Pga kvalmen har jeg aldri sett sjarmen med opiater... Spy på MDMA opptur derimot er en nytelse.. ��
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Testet heroin 4-5 ganger, alle ganger intravenøst. Ble også kvalm av stoffet, og fikk et par ganger kraftig hodepine i etterkant. Ikke et stoff som passet meg, heldigvis.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er allergisk rett og slett. Benzo hjelper mot kvalme. Hele den opplevelsen av å være kvalm overskygger rusen helt tipper jeg.
Om man ikke tar knockout doser er heroin relativt subtilt.
Har akkurat samme erfaring med Dolcontin.
Blir ekstremt kvalm, deprimert og til dels suicidal blannet med sterk hodepine helt til rusen slår inn for fult og da dupper jeg av.
Utrolig nok blir jeg ikke det spor dårlig av Heroin selv om mye av Heroinen omformes til morfin. Ser noen snakke om røyking av Heroin gir rush, aldri opplevd det blir bare stein veldig fort og halvsover, sniffing gir bedre rush og eufori etter min erfaring.
Det sagt er de farmasøytiske opiodene I klasse A overlegene som for eksempel Oxycodone er et langt mer euforisk og langt bedre enn Heroin.