Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1691
Nå har det seg slik at jeg å en kompis har satt en brownie miks i ovnen, det er en halv toro pose med 5g pot i. Dette skal deles på 2 personer, vi har GOD erfaring med pot fra før, så spørsmålet mitt er: 5g pot på 2 personer, blir dette en bra kveld eller dårlig ?
Det er veldig mye.
Høres ut som det kan bli en fin kveld det Burde kanskje spare noen stykker. Da 2.5g på vær blir litt overdrevet.
Takker får sjapt svar, tror vi går for å dele den i 4 å starte med 1/4 av kaka hver så får vi se hva kvelden bringer. God helg
Kan du røyke 2 gram på en gang så skal det gå å ta 1,25 oralt. Det er en veldig høy dose.
Vi var 5 stykker på 6 gram gress, ble ufattelig høy. To av oss spydde også, hvor av ene ikke viste om potten før det kicket inn og han ble svimmel(han hadde aldri prøvd cannabis før heller). Vi to som har røyket mest syntes det var heftig, mens alle andre følte det ble for mye.

En annen gang var vi 4 på 5g, og det gikk meeeeget fint. Ene prøvde for første gang den kvelden, og hadde bare positivt og si.

Kvalitet har selvfølgelig litt å si. Jo lengre man koker det i fett/olje, jo mer THC skal man få ut av det også vistnok ... Noen som kan bekrefte/avkrefte?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Fantabolic Vis innlegg
Vi var 5 stykker på 6 gram gress, ble ufattelig høy. To av oss spydde også, hvor av ene ikke viste om potten før det kicket inn og han ble svimmel(han hadde aldri prøvd cannabis før heller). Vi to som har røyket mest syntes det var heftig, mens alle andre følte det ble for mye.
Vis hele sitatet...
Wow, please ikke vær en slik drittsekk som gir folk dop uten at de vet det selv. Selv om det "bare" er weed.
Sist endret av PerPerPerPer; 21. mars 2014 kl. 21:03.
Cannabis oralt er hvertfall dobbelt så potent som cannabis om man røyker. Det er min erfaring.

Men det betyr mye hvordan man lager canna-smøret. Om man gjør det skikkelig - og lar poten ligge i smør i minst 24 timer (helst lengre) før man siler ut potten - så vil man få et bra produkt. Som kicker inn etter en halv time og som er potent så det holder.

Om man bare smørjer sammen noe på 1-2-3 så blir det mye mindre potent. Det går også ofte mye lengre før man merker effekt Gjerne omkring 2 timer. MAnge tenker at kakene ikke virker og går hjem, eller ut på byen e.l. før det plutselig smeller. En klassisker. Man våkner gjerne opp stein dagen derpå også.

Å være for stein på oralt inntak av cannabis er bare ubehagelig. Man klarer ikke bevege seg, og man er ute av stand til å kommunisere. Det er ikke noen deilig følelse. Sjøl om man til vanlig liker å være "føkka" så er det lite sannsynlig at du vil ha det moro om dere overdoserer. 5g på to personer er en enorm dose - og vil mest sannsynlig føre til overdosering (sjøl om dere bare har smørja sammen på 1-2-3 uten å ta tida til å lage kvalitets-canna-smør).

Da jeg lagde cookies hadde jeg 0,05g i hver cookie. Nok til å bli godstein og lattermild av en kake.. Og for dem som liker å bli mongo stein - så kunne dem spise 3-4 og være rimelig på tur. Skal sies at dette var kvalitetspot - og godt laget canna-smør..
Sist endret av Bearass; 21. mars 2014 kl. 22:22.
Til vårt "forsvar", hadde vi snakket med han om cannabis før, og han ville prøve. Vi var i samme leilighetskompleks som han og hadde satt av hele kvelden til brettspill. Det var kanskje uforsvarlig og dårlig gjort at vi ikke sa ifra, men han tok det fint og ville prøve enda en gang. Litt mindre dose og vite hva som skjer Man skal være litt drittsekk mot kompisser, er halve morroa det!
Jeg personlig mener at 5 gram på 2stk er helt ok, alt avhenger av hvor mye du røyker til vanlig.
Kvaliteten på weeden og hvordan du lager weed smørret har også en del å si.
Gi tilbake melding på hvordan det gikk.
Sitat av Fantabolic Vis innlegg
Til vårt "forsvar", hadde vi snakket med han om cannabis før, og han ville prøve. Vi var i samme leilighetskompleks som han og hadde satt av hele kvelden til brettspill. Det var kanskje uforsvarlig og dårlig gjort at vi ikke sa ifra, men han tok det fint og ville prøve enda en gang. Litt mindre dose og vite hva som skjer Man skal være litt drittsekk mot kompisser, er halve morroa det!
Vis hele sitatet...
Nei man skal ikke det, idiot!