Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 14226
Går på urinprøver for tiden for å få tatt igjen lappen, og for å få mildere straff i en rettsak.

Var hos legen idag, tredje urinprøva idag, det skal sies det er lenge siden jeg rusa meg, har for det meste røyka hasj. Kanskje 3-4mnd siden sist jeg røyka.
Har negative prøver nå men legen sa idag at jeg hadde litt høye verdier av rusmidler i urinen, og han nevnte amfetamin. Hvordan i helvete kan det ha seg??
Sist jeg hadde i meg noe med pepper var dårlig cola i august! Jeg syns dette høres helt på vidda ut, skal tilbake på fre å prate om det da.
Hva tror dere om dette? Sitter virkelig ting så lenge? Eller har jeg ødelagt renseevnen til nyrene mine ved steroidebruk?
Takker for svar!
Bruker du noe pre-workout supplement? Har hørt det kan slå ut på amf.
Gjorde, men bruker noe restitusjonsgreier før sengetid, er ulovlig i Norge. Blir faktisk halvveis groggy av det så lurer litt på om det har noe med det og gjøre
Kanskje han prøvde å lure deg til å tilstå et eller annet. Kanskje han mistenker at du jukser med prøvene på en eller annen måte?
Aner ikke, virker jo helt fjernt. Han ser jo på at jeg tar de
Går du på noen farmakologisk legemiddler? Wellbutrin, Budeprion, Prexaton, Elontril, Aplenzin f.eks er preparater som inneholder Bupropion. Bupropionmolekylen ligner strukturelt på blant annet fenyletylamin, amfetamin og katitoner (substitutter). Det er altså et A-typisk antidepressiva som virker mildt stimulerende (i riktig dose, dog). Dette kan slå ut på urinprøver.
Bruker kun loratadin orifarm, allergi medisin.
Her er innholdet i den restitusjonsdrinken jeg har tatt;

Vitamin c ( as ascorbic acid) 100mg (167% DV), vitamin E (as dl-alpha tocopheryl acetate) 10 I.U. (33% DV), vitamin B-6 (as pyridoxine HCI) 6mg (300% DV), magnesium (as magnesium citrate) 150mg (38% DV), zinc (as zinc sulfate) 10mg (67% DV)
resurrect-pm propietary blend 6406mg*: R.E.M Mass & GH optimizers: GABA (gamma-aminobutyric acid), l-arginine, mucuna pruriens (seed), L-ornithine, HICA* & sensacool *daily value (dv) not established.
Other ingredients: natural & artificial flavors, maltodextrin, silica, sucralose & acesulfame-K, FD&K blue # 1

Har også brukt aminosyre kosttilskudd ifra gymgrossisten

Hvor lenge ligger drugs lagret i fettvevet?

Og kan steroidebruken ha noe og si? Hadde vonde nyrer mot slutten

Skulle skrive spm i egen post men havna visst i samme

[quote=BrickWall1991;3019553]Bruker kun loratadin orifarm, allergi medisin.
Her er innholdet i den restitusjonsdrinken jeg har tatt;

Vitamin c ( as ascorbic acid) 100mg (167% DV), vitamin E (as dl-alpha tocopheryl acetate) 10 I.U. (33% DV), vitamin B-6 (as pyridoxine HCI) 6mg (300% DV), magnesium (as magnesium citrate) 150mg (38% DV), zinc (as zinc sulfate) 10mg (67% DV)
resurrect-pm propietary blend 6406mg*: R.E.M Mass & GH optimizers: GABA (gamma-aminobutyric acid), l-arginine, mucuna pruriens (seed), L-ornithine, HICA* & sensacool *daily value (dv) not established.
Other ingredients: natural & artificial flavors, maltodextrin, silica, sucralose & acesulfame-K, FD&K blue # 1

Har også brukt aminosyre kosttilskudd ifra gymgrossisten

EDIT:

Hvor lenge ligger drugs lagret i fettvevet?

Og kan steroidebruken ha noe og si? Hadde vonde nyrer mot slutten
Sitat av BrickWall1991 Vis innlegg
-snip-
Hvor lenge ligger drugs lagret i fettvevet?
Vis hele sitatet...
Mener å huske at cannabis er det som er lagret lengst i fettvevet og kan spores lenge etter bruk i på urinprøver. Har ikke noen kilde på det her og nå (jalla hotellnett i polen) men regner med at andre kan bekrefte eller motbevise det jeg skrev.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Mener å huske at cannabis er det som er lagret lengst i fettvevet og kan spores lenge etter bruk i på urinprøver. Har ikke noen kilde på det her og nå (jalla hotellnett i polen) men regner med at andre kan bekrefte eller motbevise det jeg skrev.
Vis hele sitatet...
Utifra det jeg har lest er dette korrekt. I tillegg leste jeg at jo mer fett man har på kroppen (og generelt at man er stor), jo lenger vil det ta for kroppen å kvitte seg med dette uansett om man trener eller ei. Er man mindre, og har lite fett på kroppen skulle det visst ta kortere tid. Jeg har ikke kilden her nå så om noen kan bevise eller motbevise det er det supert.
Sist endret av Lucy In The Sky; 30. oktober 2013 kl. 03:15.
Hva heter det du bruker som ikke er lovlig i Norge? Ofte kosttilskudd/steroider laget i utlandet blir laget med samme utstyr som man lager andre typer stoff. Tviler sterkt på at dette er tilfelle tho. Sikkert bare legen din som er på infotur evt no feil med prøva. Er en grunn til at hurtigtester ikke er gyldige og de må sende det inn til lab.
Leverer jo urinprøver som blir sendt til lab, resurrect-Pm heter det, en del av ronnie colemans kosttilskuddsserie, så er ikke noe jalla selskap vil jeg tro
Du skriver; "Tok tredje urinprøva idag" "Legen sa idag at det var litt høye verdier av narkotika, spesielt amfetamin." ..Så enten snakker du om urinprøva du leverte 'i dag', med andre ord han har sjekket den med hurtigtest...Eller så snakker legen om din forrige urinprøve, og har han fått et positivt utslag på amfetamin tilbake fra labben på den, så tviler jeg på samtalen hadde utartet seg slik og du fikk fortsette på urinprøve-avtalen... Du får heller ikke negative prøver med høye verdier av amfetamin, så litt vanskelig å se den røde-tråden i hele den historia di. Men har du ikke brukt narkotika så går det seg nok til!
Sist endret av et eller annet; 30. oktober 2013 kl. 04:22.
Altså, de forrige prøvene viste det, jeg skjønner det ikke helt selv. Fordi jeg tester negativt på prøvene , men det er altså litt høye verdier av visse stoffer i urinet.

Mener jeg leste på nettet at man må ha over en viss verdi av stoff i urinet for at det skal gå som en positiv prøve. Får svar på dagens prøve på fredag, men poenget er at jeg ikke har fått i meg noe amfetamin siden i sommer/august ish. Så hele greia er helt på jordet syns jeg. Hvis du skjønner nå?
Du får be legen din om en kopi av prøvene dine. Hadde det vært noe alvorlig tror jeg nok legen hadde tatt seg en lengre og seriøs prat med deg siden du går til urinprøver for å bevise din avstand fra narkotikum.
Det at du drakk kaffe før pisseprøven kan ha slått ut. Det er ikke noe som sitter igjen i kroppen din, det er bare det at det finnes stoffer som vi får i oss daglig som også kan slå ut.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10135762
Ja blir spennende og se hva andre stoffer han mente var i urinen

Eneste grunnen til at jeg stresser med dette er at legen min sa jeg måtte gå på urinprøver 2-3 uker før han ville fylle ut helseattest for førerkort. Så håper virkelig at han ikke setter seg på bakbeina å nekter å skrive den pga noen verdier selvom jeg har negative prøver. Blir rimelig frustrert

Og i mine øyne så skal det godt gjøres å ruse seg når jeg tar urinprøver 2ggr i uka å fortsatt ha negative prøver

Og i mine øyne så skal det godt gjøres å ruse seg når jeg tar urinprøver 2ggr i uka å fortsatt ha negative prøver
Noen typer hostemedisin kan slå ut på amf!

Hadde en fosterbror som gikk på urinprøver, og han slo ut på hostemedisinen :P

Regner forresten med at hvis du tok 3 ganger i uka, og èn av de hadde litt forekomst av amfetamin så blir det ikke tatt hennsyn til i det hele tatt så lenge de to andre prøvene er clean!
Sist endret av BloodSpilla; 30. oktober 2013 kl. 18:51. Grunn: Edit: 3 ganger i uka, ikke tre ganger om dagen :P
Sitat av BrickWall1991 Vis innlegg
Mener jeg leste på nettet at man må ha over en viss verdi av stoff i urinet for at det skal gå som en positiv prøve. Får svar på dagens prøve på fredag, men poenget er at jeg ikke har fått i meg noe amfetamin siden i sommer/august ish. Så hele greia er helt på jordet syns jeg. Hvis du skjønner nå?
Vis hele sitatet...
Det er korrekt..
Når jeg måtte ta urinprøve i anledning fotlenke, fikk jeg to svake streker på amfetamin. Jeg har prøvd amfetamin én gang i hele mitt liv, og det var 6-7 år siden før piss-testen.

Med andre ord er den false/ikke riktig. Det er tydeligvis politi/kriminalomsorgen klar over, og det burde legen din være og.. Hvorvidt du er over "lovlig verdi" av amf i kroppen enda tør jeg ikke uttale meg om..
Sist endret av drey; 30. oktober 2013 kl. 22:56.
ikke for å stjele posten men noen som vet hvor lenge subuxone/subutex henger i på en pisseprøve? går på samme prøver som TS, månedlige prøver. lurer på om det er trygt å ta en helg å være litt "panna i bordet" fjern på sub.

Jeg tror selv at det er sånn 4-7 dager så er det ute av urinen men, best å være sikker^^
Jeg tar prøve 2 ganger pr uke.
Hva er lovlig verdi av amf i urin? Og hvordan går det uten og ha brukt det som du sier?
Jeg burde jo ha en lovlig verdi siden jeg ikke bruker det mener jeg da
Sitat av BrickWall1991 Vis innlegg
Jeg tar prøve 2 ganger pr uke.
Hva er lovlig verdi av amf i urin? Og hvordan går det uten og ha brukt det som du sier?
Jeg burde jo ha en lovlig verdi siden jeg ikke bruker det mener jeg da
Vis hele sitatet...
Må rette litt på forrige posten min..

Det var én og en halv strek jeg fikk. Altså negativ.

Når det er to streker, er den positiv.
Så jeg vil anta jo synligere strekene er, jo høyere verdi i urinen.

Dette var testen Kriminalomsorgen bruker, vet ikke om det er samme greia hos deg..
Sist endret av drey; 31. oktober 2013 kl. 18:39.
Mine prøver blir sendt til lab, så blir ganske nøyaktige prøver.
Kan slenge ut resultat imorg etter legetimen
Jeg slo ut på amfetamin etter og ha brukt concerta (ADHD-medisin hvis jeg husker rett?)..
Angående kosttilskudd, en del fabrikanter tilsetter ekstra stoffer som ikke kommer frem i varedeklarasjonen, rett og slett fordi virkningen til kosttilskuddet er så minimal. Dette er riktignok ikke et kjent problem med kosttilskudd med norsk varedeklarasjo, da det er såpass strengt og krav til testing og whatnot.
Mao. Det kosttilskuddet du tar kan godt inneholde en mindre mengde amfetaminer eller stoffer med liknende struktur og virkning.
Just sayin.
Hei jeg har også gått på urinprøver, noen ganger varierte nivået av amfetamin og dette var før jeg noengang hadde sett amfetamin. Så noen testkits er ikke så veldig nøyaktige
Er du en redbullnarkoman? Visse energidrikker kan gi positive utslag på hurtigtester. Det vil heldigvis bli ordnet i en bredere analyse av urinen.

Halveringstiden på amfetaminer og amfetaminderivat påvirkes av ph verdien du har i magen, og effektiv tid kan være alt fra 7 timer til over et døgn. Med andre ord så ville jeg virkelig gått igjennom hva jeg hadde spist/drukket samme dag jeg tok urinprøver som testet positivt.