Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4025
Har noen tabletter jeg gjerne skulle fått identifisert.

Jeg har ingen bilder men framsiden av tabletten ser helt lik ut som disse:

http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=2663&d=1128295508

Men helt blank på baksiden, ingen delestreker og at det selvsagt ikke er svart skrift på framsiden som på bildet, men inngravert. Ellers 100% lik.

-Hvit
-ROCHE står med buet form øverst
-Lite 2-tall med ring rundt nederst
-Ingen delestrek.
Det er Rohypnol, også kallt dobble hyppere.
Sist endret av sluch2k; 15. november 2011 kl. 19:57.
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Det er enten Rohypnol eller Rivotril.
Vis hele sitatet...
De på bilde er Rohypnol ja, tror jeg. Mens Rivotril er lik men med en prikk på hver side av 2 tallet.

Begge har delekryss, de jeg skulle fått identifisert er helt blank på baksiden.
Rivotril helt sikker

men ikke orginale så hver varsom
Rivotril har en prikk på hver side av 2 tallet, mens Rohypnol har en sirkel rundt.
rivotril har to prikker ved sidenav tallet, en på hver side så det er det ikke.

roche fører heller ikke rohypnol i Norge og Sverige.... rohypnol er Flunitrazepan. de trakk det tilbake pga det dårlige ryktet det fikk derfor med stor sannsynlighet ikke skrevet ut av norsk apotek og med stor sannsynlighet bare buff.... så vær litt kritisk
Dette er mest sannsynlig falske Rohypnol, typisk de som blir produsert i østblokkland for å etterligne populære gatedop i skandinavia.

De prøver å etterligne Rohypnol, ikke Rivotril, men de kan inneholde hva som helst. Vær forsiktig.
Takk for svar jenter.

Jeg vet godt hvordan Rivo og rypper ser ut men de jeg hadde var uten delekryss så lurte på om dette var noe nytt evt. noe svakt av noe annet,

Sitat av fetter Vis innlegg
Dette er mest sannsynlig falske Rohypnol, typisk de som blir produsert i østblokkland for å etterligne populære gatedop i skandinavia.

De prøver å etterligne Rohypnol, ikke Rivotril, men de kan inneholde hva som helst. Vær forsiktig.
Vis hele sitatet...
Du har nok mest sannsynlig rett ja.

Endte opp med at jeg spiste 9 stk, fikk en svak benzobuzz, sovnet relativt raskt og henger litt igjen dagen derpå. men jeg kan ikke vurdere hvor potent dem var. Div benzo fungerer sjeldent noe bra på meg uten alkohol. Jeg har ikke så mye erfaring med piller heller.

Men hvert fall, om noen andre kommer over samme greiene så har dem litt info her.
Sist endret av Skatteetaten; 16. november 2011 kl. 17:12.
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Takk for svar jenter.



Du har nok mest sannsynlig rett ja.

Endte opp med at jeg spiste 9 stk, fikk en svak benzobuzz, sovnet relativt raskt og henger litt igjen dagen derpå. men jeg kan ikke vurdere hvor potent dem var. Div benzo fungerer sjeldent noe bra på meg uten alkohol. Jeg har ikke så mye erfaring med piller heller.

Men hvert fall, om noen andre kommer over samme greiene så har dem litt info her.
Vis hele sitatet...
Moralprek:
Du tar piller du ikke vet hva inneholder, eller hva er? Fortsetter du med en slik holdning til medisiner/evt rusmidler kommer du til å skade deg engang.
Sitat av Skeid Vis innlegg
Moralprek:
Du tar piller du ikke vet hva inneholder, eller hva er? Fortsetter du med en slik holdning til medisiner/evt rusmidler kommer du til å skade deg engang.
Vis hele sitatet...
Ikke det at jeg trenger å forsvare meg selv for slike personer som deg men..

Dette var et engangstilfelle, jeg er ikke noen pillis. Jeg er bare en dude som ikke bestemmer like mye over meg selv som jeg burde har gjort og som fikk noen piller jeg skulle kvitte meg med for en dude.
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Ikke det at jeg trenger å forsvare meg selv for slike personer som deg men..

Dette var et engangstilfelle, jeg er ikke noen pillis. Jeg er bare en dude som ikke bestemmer like mye over meg selv som jeg burde har gjort og som fikk noen piller jeg skulle kvitte meg med for en dude.
Vis hele sitatet...
"Slike personer som deg", "Dude" og "jeg er ikke noen pillis"?

Fremstår du mer voksen og smart nå så driter jeg på meg.
Sist endret av tafsern; 16. november 2011 kl. 17:35.
Sitat av tafsern Vis innlegg
"Slike personer som deg...", "Dude".

Fremstår du mer voksen og smart nå så driter jeg på meg.
Vis hele sitatet...
Den må du forklare nærmere.
Men kjenner jeg deg rett, så er du bare ute etter å provosere.

Jeg leste forresten posten din før du redigerte den og ikke at jeg overhode trenger å forsvare meg her heller så bør jeg vel si at jeg ikke bruker tabletter, eller legemidler generelt til vanlig.

Jeg tar ikke en gang paracet.

Så jeg synes du kan holde godt kjeft eller diskutere dette ett annet sted en internett.

Åja, man må også snakker 100% bokmål her om ikke så er man ikke voksen? Jeg er eldre enn deg mest sannsynlig. og ordvalget man bruker har ingenting å si på noe som helst.
Sist endret av Skatteetaten; 16. november 2011 kl. 17:39.
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Den må du forklare nærmere.
Men kjenner jeg deg rett, så er du bare ute etter å provosere.

Jeg leste forresten posten din før du redigerte den og ikke at jeg overhode trenger å forsvare meg her heller så bør jeg vel si at jeg ikke bruker tabletter, eller legemidler generelt til vanlig.

Jeg tar ikke en gang paracet.

Så jeg synes du kan holde godt kjeft eller diskutere dette ett annet sted en internett.
Vis hele sitatet...
Jeg er nøyaktig like saklig og hyggelig som du er i denne tråden. Think about it

Du har dytta i deg 9 piller av noe du ikke vet hva er. Du er en "pillis", dude :P
Sist endret av tafsern; 16. november 2011 kl. 17:40.
Jeg ble lettet nå som du oppklarte det at du ikke er en pillis.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Jeg er nøyaktig like saklig og hyggelig som du er i denne tråden. Think about it

Du har dytta i deg 9 piller av noe du ikke vet hva er. Du er en "pillis", dude :P
Vis hele sitatet...
Du må fortsatt forklare nærmere. Gjene helt ordrett.

Jeg bruker aldri tabeletter, jeg ser ned på alle som bruker det, men en dag har jeg noen tabeletter foran meg, som jeg fikk for å kvitte meg med men som kan gi godfeeling. Men klarer ikke la vær å prøve de pga personlige årsaker. Og du sier jeg er pillis.

Forklar nærmere det andre jeg spør om i forrige post.

Sitat av Skeid Vis innlegg
Jeg ble lettet nå som du oppklarte det at du ikke er en pillis.
Vis hele sitatet...
Det er bra!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Har noen tabletter jeg gjerne skulle fått identifisert.

Jeg har ingen bilder men framsiden av tabletten ser helt lik ut som disse:

http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=2663&d=1128295508

Men helt blank på baksiden, ingen delestreker og at det selvsagt ikke er svart skrift på framsiden som på bildet, men inngravert. Ellers 100% lik.

-Hvit
-ROCHE står med buet form øverst
-Lite 2-tall med ring rundt nederst
-Ingen delestrek.
Vis hele sitatet...

vet at de pillene på bilde er dobble rohypnol tableter. Har det samme spørsmål,har kommet over helt perfekte tableter.Bare at de mangler dele strekkene bak,Har hørt av noen at de virker,og noen sier de ikke virker.Har også hørt at vis man koker den i vann skal det tilslutt bli en gul akti konsistens på væsken som ligger iggjen etter kokingen,Har testet selv,og vet at de virker,men vet ikke om det er flunitrazepam eller noe annet...noen som vet?

vet at de pillene på bilde er dobble rohypnol tableter. Har det samme spørsmål,har kommet over helt perfekte tableter.Bare at de mangler dele strekkene bak,Har hørt av noen at de virker,og noen sier de ikke virker.Har også hørt at vis man koker den i vann skal det tilslutt bli en gul akti konsistens på væsken som ligger iggjen etter kokingen,Har testet selv,og vet at de virker,men vet ikke om det er flunitrazepam eller noe annet...noen som vet?
det er 2mg rohypnol, IKKE rivotril!!! grunnen til at kvaliteten varierer så kraftig er at det er mange fake i omløp, pluss at det kan være vannskader og lignende pga dårlig oppbevaring.. beste er om du får dem på brett, funker som faen!!! men må nesten innrømme at jeg synes de gode gamle grønne er bedre..!! noen andre som er enig?? el er det kanskje fordi jeg ikke hadde spist så mye piller på den tia slik at jeg husker dem som bedre enn dem var? begge deler kanskje..
de pillene er digge og jeg ville ha spist dem var jeg deg