Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1385
Anonym bruker
"Vennlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God kveld!

Tenkte bare jeg skulle slenge ut et spørsmål jeg stadig har tenkt over men egentlig ikke har hatt et veldig godt svar på; Hvorfor blander folk Fentanyl ut i benzopreparater? Er dette for å forgifte folk rett og slett? Er det for å gi bedre funk? Er det ikke utrolig dyrt å skulle blande Fentanyl ut i f.eks Xanax om det kun er for å gi bedre funk? Hva vinner eventuelt folk på å bare drepe via å forgifte på denne måten om det er det som er greia (utenom den snodige tilfredstillelsen av å drepe, I guess)?

Håper noen kan gjøre meg litt klokere på dette.

Takk som byr!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
God kveld!

Tenkte bare jeg skulle slenge ut et spørsmål jeg stadig har tenkt over men egentlig ikke har hatt et veldig godt svar på; Hvorfor blander folk Fentanyl ut i benzopreparater? Er dette for å forgifte folk rett og slett? Er det for å gi bedre funk? Er det ikke utrolig dyrt å skulle blande Fentanyl ut i f.eks Xanax om det kun er for å gi bedre funk? Hva vinner eventuelt folk på å bare drepe via å forgifte på denne måten om det er det som er greia (utenom den snodige tilfredstillelsen av å drepe, I guess)?

Håper noen kan gjøre meg litt klokere på dette.

Takk som byr!
Vis hele sitatet...
Svært sjeldent å få fentanyl i benzo.

Men opiater derimot, mye billigere, vansklig å kjenne forskjell. M30 er det nesten 100% å få fentanyl i, 80mg oxyene også.
Tipper det er for å gjøre pillene mer avhengighetsskapende enn de i utgangspunktet er. Fentanyl er jo et ekstremt kraftig opiod, og avhengighetsgraden av opiater er jo som kjent skyhøy. Så intensjonen er nok ikke at folk skal dø, det er vel tvert i mot for at kundene skal komme tilbake.
Syns og det er rart med fentanyl i benzo, men det har definitivt skjedd i Norge og folk har dødd. Men om én person her og der dør, så tyder det på at mange andre som har tatt det, ikke dør. Tviler på at det er dødelig med en av noe som helst man får på gata. Fentanyl er vel ganske billig også sammenlignet med heroin feks. Sikkert billigere en alprazolam. Vet om flere som bevisst ruser seg på fentanyl, feks koke fentanyl plaster og skyte det. Tar du en xanax med fentanyl i så kan du hvertfall ikke si at du ikke merka no. Tror de som står bak nærmest eksperimenterer med hvor billig de kan produsere piller som gir rus og samtidig få det raskt ut på markedet, under et kjent merkenavn
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er jo ingenting rart med det, man blir mye mer ruset, altså er det mye mer attraktivt, ved mindre man dauer da.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er jo ingenting rart med det, man blir mye mer ruset, altså er det mye mer attraktivt, ved mindre man dauer da.
Vis hele sitatet...
Jamen du selger ikke GHB og kaller det for øl?
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Jamen du selger ikke GHB og kaller det for øl?
Vis hele sitatet...
Dårlig sammenligning.

Benzo og opiater er en foretrukket rus for mange. Begge booster den andre rusen. Du har vel prøvd den komboen du også? Jeg personlig elsker den rusen. Det er nok mange uerfarne pillekjøpere som heller ikke klarer å vite hva som er hva og tenker " fy faen disse funket jævlig bra, disse må jeg ha mer av".

Nå er vel ikke de som produserer illegale rusmidler kjent for å bry seg så mye om hva de putter i drugsene de selger, de resonerer vel med at jo mer funk det er i piller jo bedre selger de. Fentanyl er billig og det er derfor det blir tilsatt i alt mulig.
Anonym bruker
"Vennlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar! Jeg var ikke klar over at det er så billig. Da skulle jeg heller ha forsøkt å få tak i det tilbake i mine opiatdager.. (Selv om det da hadde vært ekstremt farlig, så hadde det vært en billigere rus høres det ut som).