Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1432
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet hvordan man mekker osv, men er det enkelt å treffe blodåren? Virker ganske enkelt. Men om jeg bruker belte, skal det være lett sant?


Vanligvis når jeg har skutt, har vi mekket det oppi posen vi fikk speeden i, men det er vell ikke trygt? Bør vell bruke skjeen man får med i utstyr-posen? Og filter osv? Men de skjeene selger de,de på apoteket? Har hentet selv på apoteket 2 ganger, men da bare spør jeg om 10mm, og 2ml pumpe, aldri fått med noe annet, hva sier jeg da?


Takk for svar! NB! Orker ikke moral.
Mekk oppi ett lite shott glass husk å filtrer med noe bomull, å bare mekke med noe vann fra posen uten å filtere er ikke noe bra. Bruk stas/belte så får du frem blodårer lettere, kanskje 12-14mm er litt lettere enn 10 det synes jeg var for lite i min tid. Finnes noen bilder på google om akkurat hvordan du setter disse.
Take care stay safe!
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Mekk oppi ett lite shott glass husk å filtrer med noe bomull, å bare mekke med noe vann fra posen uten å filtere er ikke noe bra. Bruk stas/belte så får du frem blodårer lettere, kanskje 12-14mm er litt lettere enn 10 det synes jeg var for lite i min tid. Finnes noen bilder på google om akkurat hvordan du setter disse.
Take care stay safe!
Vis hele sitatet...
Hva spør jeg om må apoteket da? Bare bomull?
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bomullspads funker godt til filtrering. Sånne man fjerner sminke med. Bare rull sammen en liten ball, dytt pumpa nedi, uten nål, og trekk opp.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sonofsam1 Vis innlegg
Dont shot.
Vis hele sitatet...
Her er moralen jeg takket nei til.

Jeg har fullstendig kontroll, skyter svært sjeldent, kun enkelte ganger for rushet, holder ikke på i lengre tider, skutt 3-4 ganger før, laaaange pauser mellom vær gang. Har forsatt tenner i kjeften for å si det sånn (no h8 til de som ikke har)
Once you pop, maybe you cant stop;(
Du skyter å sier at du har full kontroll. Du vet jo ikke hvordan du skyter engang.

Dette er oppskriften på at alt går til helvette.