Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1516
Lurer på hva og hvordan folk lager fake xanax og valium, hva er det denputter i pressa for å få det til å bli et produkt som kan selges?
Evnt link til noe så jeg kan lese ?
'''hva det er det denputter i pressa for å få det til å bli et produkt som kan selges''.

Årelange harde studier innenfor kjemi med tilgang på sterkt kontrollerte kjemikalier og veldig dyrt utstyr. Det er vel førstepri for å en gang ha en sjanse for å få det til.

Litt grunnleggende info for diazepam:

https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/Diazepam
Oi ble litt skrivefeil der hehe, men du skjønnte hva jeg var fram til haha, ska sjekk ut linken!
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Lurer på hva og hvordan folk lager fake xanax og valium, hva er det denputter i pressa for å få det til å bli et produkt som kan selges?
Evnt link til noe så jeg kan lese ?
Vis hele sitatet...
Når folk lager fake Xanax og valium, så putter de vel hva faen de vil i pressa
Jo men de må jo ha i noe som gir det noe lignende rus som xan og valium?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er ikke slik at kjemi er som å bake en kake, slike falske piller lages mest sannsynlig ikke her i landet men i div østeuropeiske land, evt asiatiske land med manglende lovgivning på visse områder og så smugles det inn.

Du må kunne kjemi og sikkert ha utstyr til noen hundre tusener for å kunne klare noe slikt.
De som presser piller kjøper ofte «ferdig» kjemisk fremstilt pulver i ren form. Har du 10g alparazolam tilsvarer dette 5000 xanax, så det er meget potente greier du hanskes med. Binding agents og pillepresser får man jo kjøpt ved et enkelt søk på nettet og er i og for seg lovlig å importere, selv om det er en smule fishy for mannen i gata å inneha.
RC-benzo og bindemiddel. Man kan lage gode kopier med nesten helt lik virkning til en brØkdel av prisen paa ekte vare.