Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1203
Hei!

Har noen sedler i gammel litauisk lita, en nå utgått valuta som ble tatt over av euroen for ikke så alt for lenge siden. Dette vil jeg veksle til norske kroner, men problemet er at siden valutaen er utgått vil verken forex eller banken ha noe med den å gjøre.

Skjønner det slik at den fremdeles godtas i Litauen, og at det nok er hit jeg må for å veksle. Da dette ikke er aktuelt håper jeg at noen vet om noen løsninger, da det er veldig kjipt å ha noen tusen liggende som ikke kan bli brukt.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Selg det til en litauer i Norge, som kan veksle det inn neste gong han er heime.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Selg det til en litauer i Norge, som kan veksle det inn neste gong han er heime.
Vis hele sitatet...
På ingen måte en dårlig ide, men da jeg ikke kjenner noen fra litauen kan det bli tricky desverre.