Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 5228
Hadde lite å gjøre på en kveld i høst, så meg og noen kamerater lagde en video i full fart. Ingen planlegging eller noe.

Dette var rett etter vi hadde fått oss iPhone 5, så vi ville teste kameraet, og iMovie. Alt er filmet med to stk iPhones og redigert med iMovie på telefonen i bilen etterpå. Så filmen igjen nå, så tenkte jeg: "Søren heller kan jo dele denne med mine medfreaks". Så fortell meg hva du syns, og ha en god kveld

So without furder ado:
http://www.youtube.com/watch?v=-5L6QERDcJM

Enjoy!

[Og bare sånn for å få noe konstruktivt ut av dette her. Hovedfokuset her er klippingen. Er selv ganske fornøyd med klippingen, utstyret tatt i betraktning, og jeg syns det er veldig gøy med redigering og klipping. Få til de perfekte overgangene, bevegelse i bildet osv. Også har vi jo hatt litt i bakhodet det med å ikke bryte aksen etc. Det blir desverre lite seriøs filming og redigering, pga mangel på tid og utstyr, men det kan godt være en hobby jeg vil ta opp litt seinere i livet. ]
Neste frist for EU-kontroll på bilen din er 31.10.2012.
Ellers var filmen fin den.

Blir du sponset av Monster ved å ha reklame?
Sist endret av Lacertosus; 28. januar 2013 kl. 22:40.
Klarte ikke å se på annet enn de stygge monsterlogoene.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Neste frist for EU-kontroll på bilen din er 31.10.2012.
Ellers var filmen fin den.

Blir du sponset av Monster?
Vis hele sitatet...
Haha, takk for det Det er ikke min bil, men trodde eieren eu godkjente den nå før jul. Jaja samma kan det være. Men han blir ikke sponset av monster hvertfall
er ikke lov til og kjøre med tåkelys #yolo , skal ta meg en tur på politi stasjonen i morgen og anmelde forholdet.

annet enn det så syntes jeg at det var imponerende bildekvalitet på iphonen, men blir ikke noe oskar av og lage filmer om og fylle bensin på en bil med harry klistremerker. men det var vel kanskje ikke målet heller tenker jeg...

EDIT: han kameraten din har "puttan" inn før ser jeg, detta kunne han 0:15
Sist endret av koalafant; 28. januar 2013 kl. 22:50.
Eneste jeg har å si på klippingen er at kameraet hang litt for lenge igjen etter at sjåføren satte på plass "fylleren" (kommer ikke på det riktige ordet). Virket litt ustø og varte noe for lenge før neste klipp. Ellers er det kult at man slipper å betale for drivstoffet i Norge. Bare fylle på og stikke av.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Eneste jeg har å si på klippingen er at kameraet hang litt for lenge igjen etter at sjåføren satte på plass "fylleren" (kommer ikke på det riktige ordet). Virket litt ustø og varte noe for lenge før neste klipp. Ellers er det kult at man slipper å betale for drivstoffet i Norge. Bare fylle på og stikke av.
Vis hele sitatet...
Jeg ser hva du mener. Jeg tror tanken (phun haha!) bak det var at man skulle se at sjåføren gikk tilbake til bilen. Ville ikke klippe mens armen hans var i bildet. Ser det kunne vært kutta litt før etter han forsvandt ut av bildet dog. Hadde nemlig en vinkel hvor man så bilen forfra der han gikk fra pumpen og tilbake til bilen. Fant ut i ettertid at det ble unødvendig da folk skjønner selv at han setter seg tilbake i bilen, så dette sløyfet vi.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Dere har seriøst lite å gjøre i Flekkefjord skjønner jeg, må være det kjiipeste stedet man kan tenke seg å bo.
Sitat av eplesin Vis innlegg
Dere har seriøst lite å gjøre i Flekkefjord skjønner jeg, må være det kjiipeste stedet man kan tenke seg å bo.
Vis hele sitatet...
Har du så mye mer å gjøre, siden du trekker frem en gammel tråd for å si dette?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Ironisk at "eieren har ikke gjort innholdet tilgjengelig på mobil", tatt filmutstyret deres i betraktning. I hvertfall får jeg den beskjeden.
Sitat av koalafant Vis innlegg
er ikke lov til og kjøre med tåkelys #yolo , skal ta meg en tur på politi stasjonen i morgen og anmelde forholdet.

annet enn det så syntes jeg at det var imponerende bildekvalitet på iphonen, men blir ikke noe oskar av og lage filmer om og fylle bensin på en bil med harry klistremerker. men det var vel kanskje ikke målet heller tenker jeg...

EDIT: han kameraten din har "puttan" inn før ser jeg, detta kunne han 0:15
Vis hele sitatet...
Det er veldig lov å kjøre med tåkelys, så lenge du har parklys på. #yolo
Har blitt stoppet mange ganger i rutinekontroll med tåkelys/parklys og de har ikke sagt noe på det. Snuten kjører jo selv slik noen ganger :P
Tror ikke jeg er helt inn i rånekulturen jeg.

Kan noen forklare meg hvorfor det er kult å ha monsterreklame på bilen sin gratis?

Bør jeg vurdere å ha reklame for Tine eller Tropicana på min bil siden jeg ikke er like hardcore?
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Sitat av eplesin Vis innlegg
Dere har seriøst lite å gjøre i Flekkefjord skjønner jeg, .
Vis hele sitatet...
Ser nå ut som dem koser seg og finner på ting for å underholde seg selv da, hva gjør du?
Sitat av jalig Vis innlegg
Tror ikke jeg er helt inn i rånekulturen jeg.

Kan noen forklare meg hvorfor det er kult å ha monsterreklame på bilen sin gratis?

Bør jeg vurdere å ha reklame for Tine eller Tropicana på min bil siden jeg ikke er like hardcore?
Vis hele sitatet...
Bare gjetting selv om jeg anser meg selv "inne" blant rånerne. Vil tror det er fordi Monster Energy representerer det ekstreme og liksom litt på kanten av ett A4-liv. Tine representerer sunn mat, og Tropicana juice. Det er ikke like kult å ha det på bilen når man er "sjefen i gata" med hull i eksosen pga. rust og riktig stuk på kjærra i form av kappa fjærer og en stereo til 1/2 mill.

Synes likevel at filmen er morsom, og kreativ.
Sist endret av Fjøsnissen; 6. august 2013 kl. 23:38.
Sitat av stianue Vis innlegg
Det er veldig lov å kjøre med tåkelys, så lenge du har parklys på. #yolo
Har blitt stoppet mange ganger i rutinekontroll med tåkelys/parklys og de har ikke sagt noe på det. Snuten kjører jo selv slik noen ganger :P
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke lov å kjøre med tåkelys når det er mørkt
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Bare gjetting selv om jeg anser meg selv "inne" blant rånerne. Vil tror det er fordi Monster Energy representerer det ekstreme og liksom litt på kanten av ett A4-liv. Tine representerer sunn mat, og Tropicana juice. Det er ikke like kult å ha det på bilen når man er "sjefen i gata" med hull i eksosen pga. rust og riktig stuk på kjærra i form av kappa fjærer og en stereo til 1/2 mill.

Synes likevel at filmen er morsom, og kreativ.
Vis hele sitatet...
Hva var det du fant morsomt og kreativt?
Ikke for å være kjip, men jeg aner ikke hvorfor denne videoen ble postet, ufattelig uinteressant.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Sitat av Honos Vis innlegg
Hva var det du fant morsomt og kreativt?
Ikke for å være kjip, men jeg aner ikke hvorfor denne videoen ble postet, ufattelig uinteressant.
Vis hele sitatet...
TS skriver jo forsåvidt hvorfor han poster da. Er forøvrig enig i at dette ikke er spes kreativt
Sitat av Oleee Vis innlegg
Nei det er ikke lov å kjøre med tåkelys når det er mørkt
Vis hele sitatet...
Snedig da jeg har blitt stoppet mange ganger om natta med parklys/tåkelys, og de (politi) har ikke kommentert det en gang.
Sitat av stianue Vis innlegg
Snedig da jeg har blitt stoppet mange ganger om natta med parklys/tåkelys, og de (politi) har ikke kommentert det en gang.
Vis hele sitatet...
Oleee har helt rett. Det er ikke lov, men mulig du har vært heldig, og at de ikke har brydd seg. Tåkelys kan lovlig kun brukes sammen med parklys på dagtid.
Sist endret av Fuzzybossen; 7. august 2013 kl. 02:25. Grunn: Olee heter Oleee
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Bare gjetting selv om jeg anser meg selv "inne" blant rånerne. Vil tror det er fordi Monster Energy representerer det ekstreme og liksom litt på kanten av ett A4-liv. Tine representerer sunn mat, og Tropicana juice. Det er ikke like kult å ha det på bilen når man er "sjefen i gata" med hull i eksosen pga. rust og riktig stuk på kjærra i form av kappa fjærer og en stereo til 1/2 mill.

Synes likevel at filmen er morsom, og kreativ.
Vis hele sitatet...
Forbinder du virkelig Monster Energy med det ekstreme og å leve på kanten? Jeg forbinder det med 13 åringer som har vært i Sverige og kjøpt det, for så å skryte til alle kameratene sine i Norge om hvor tøffe de er som drakk det der.
Man kan lovlig kjøre med tåkelys i kombinasjon med parklys fram til gatelysene tennes. Veldig grei huskeregel hvis man er usikker
Jævlig hard ass, monster stickers på bilen og matt finish!
Sitat av Klorofyll Vis innlegg
Man kan lovlig kjøre med tåkelys i kombinasjon med parklys fram til gatelysene tennes. Veldig grei huskeregel hvis man er usikker
Vis hele sitatet...
ringte statensvegvesen hos oss og de sa at det ikke er noe regel på det, så lenge du bruker parklys og ikke nærlys.
Sitat av Elshop Vis innlegg
ringte statensvegvesen hos oss og de sa at det ikke er noe regel på det, så lenge du bruker parklys og ikke nærlys.
Vis hele sitatet...
Da har de gitt feil opplysninger til dere. Ring politiet, så får du et annet svar.
Game disconnected
pokemon's Avatar
De glemte å betale for bensinen kjeltringer!
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Forbinder du virkelig Monster Energy med det ekstreme og å leve på kanten? Jeg forbinder det med 13 åringer som har vært i Sverige og kjøpt det, for så å skryte til alle kameratene sine i Norge om hvor tøffe de er som drakk det der.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker på hva Monster Energy Inc. står for. Ikke hva 13-åringer tror det er. Monster Energy er med å lage flere store fester og "festivaler", de er blant annet hovedsponsor til Gymkhana-serien med Ken Block i spissen. De sponser mange ekstremsportutøvere, og folk som driver med motorsport. Blant annet Ken Block som nevnt over, den norske Freestylemotorcrossføreren Andre Villa, og Valentino Rossi for å nevne noe. Deres livsstil er ikke vanlig "8-16 på kontoret", og det er det jeg mener med "på kanten av vanlige mennesker".
Hyggelig å få respons må jeg si Kan skjønne at det virker som man har lite å gjøre i Flekkefjord, noe som forsåvidt stemmer, men det blir jo ikke mer morro enn det man lager selv da. Kan forsåvidt også nevne at klistremerkene på bilen nå er fjernet.
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Jeg tenker på hva Monster Energy Inc. står for. Ikke hva 13-åringer tror det er. Monster Energy er med å lage flere store fester og "festivaler", de er blant annet hovedsponsor til Gymkhana-serien med Ken Block i spissen. De sponser mange ekstremsportutøvere, og folk som driver med motorsport. Blant annet Ken Block som nevnt over, den norske Freestylemotorcrossføreren Andre Villa, og Valentino Rossi for å nevne noe. Deres livsstil er ikke vanlig "8-16 på kontoret", og det er det jeg mener med "på kanten av vanlige mennesker".
Vis hele sitatet...

Åh så kult!!

Jeg tror kanskje jeg skal begynne å drikke Monster jeg da. Har hørt at jeg er litt for kjedelig og trygg av meg.

Kanskje jeg har godt av å leve litt på kanten, enkelt å kjøpe Monster om man vil det da.

Er det skummelt å drikke Monster? Vil folk kunne se at man er mer hardcore etter at man har drukket monster?
Sitat av jalig Vis innlegg
Åh så kult!!

Jeg tror kanskje jeg skal begynne å drikke Monster jeg da. Har hørt at jeg er litt for kjedelig og trygg av meg.

Kanskje jeg har godt av å leve litt på kanten, enkelt å kjøpe Monster om man vil det da.

Er det skummelt å drikke Monster? Vil folk kunne se at man er mer hardcore etter at man har drukket monster?
Vis hele sitatet...
-.- [COLOR="White"]Ekstra tekst[/COLOR]
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
-.- [COLOR="White"]Ekstra tekst[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Han har jo et godt poeng da. At man drikker Monster forandrer jo ikke kjedelighets-nivået ditt.

En kar som drikker lettmelk på byen er gjerne mye mindre kjedelig og mindre A4 enn en kar som drikker Monster.
Sitat av pokemon Vis innlegg
De glemte å betale for bensinen kjeltringer!
Vis hele sitatet...
Trur dem betalte med kort altså

TS: Hvis jeg klare å se bort fra iphone så har du klipt klippene noe som alle gjør?
Ser ingenting spesielt på klippingen fra de fleste småkids med moviemaker.

Lykke til neste gang