Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 6091
Pro Gamer
Yo, tittelen sier seg vel selv, ser etter et godt spill som jeg kan begynne med ettersom jeg er driiiit lei Wow, LoL og cs:s og1.6!

har spilt wow siden det kom ut og er mere og mere skuffa over alt som skjer der! har vært med på releams first både i wotlk og cata, men er lei av og 1shote alt i hc første uka etter slipp... ser nå etter ett nytt spill og en og spille med som bruker mye tid og skjønner gameplay godt! har selv fort 12-22 timer bak pc`n om dagen ( tro det eller ei, er ikke feit :> )
har spilt en del 1.6 før i tia da vi spilte 14-16 mot Lions flere ganger.
drit lei alt av fps gjennerelt, liker MMO og fantasy! men ikke noe starwars etc
så har noen av dere noe og anbefale og trenger 1 svett same og spille med, tell me plz!
Hva med å prøve Skyrim?
Pro Gamer
Trådstarter
Skyrim, mindcraft og diablo er neste uaktuelt, singleplayer gtfo og diablo er som loremaster på wow, løke rundt og queste! alle med respekt for seg selv holder seg unna mindcraft
Sjekk ut Smite! Det er closed beta men hvis du er heldig får du tak i en key. Dota/hon/LoL spill i 3rd person.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Her var det jaggu meg mye svett-snakking.

Vil anbefale Civilization 5. Skal man først sitte 22 timer foran skjermen så kan man gjøre det med stil!
Pro Gamer
Trådstarter
neitakk så stusselig ut;D
Som nevnt før her, http://www.heroesofnewerth.com/
Samme type spill som LoL, bare vanskeligere. Tror du vil like det
Altså skal du ha ett spill som det trengs real skills i så kjører du Starcraft 2.
Sitat av Skauen Vis innlegg
Som nevnt før her, http://www.heroesofnewerth.com/
Samme type spill som LoL, bare vanskeligere. Tror du vil like det
Vis hele sitatet...
Edit: mer ubalansert. lettere og bli oneshotta etc!
Prøv portal 2 ellernoe?

Hva med å vurdere noe annet enn svetting?
Pro Gamer
Trådstarter
både HoN og SC2 falt ikke i smak, har prøvd LOL har jeg spilt lenge og er utrolig lei men takk for tips pepps
Not a real gamer
retovio's Avatar
vis du vil holde deg til blizzard så vil jeg anbefale starcraft 2
Prøvd å oppdatere deg på virkeligheten da? Bedre spill eksisterer ikke
Battlefield 3! Jeg kan være svett-kompis.
Pro Gamer
Trådstarter
Portal er stoner spill for loka lærere i 50åra med dårlig sexliv som fortsatt bor hjemme hos mor og virkligheten er det way 2 much lagspikes! kan jo faen aldri gå afk heller uten og bli hengende etter
vel, du utelukker jo det som er av sjangrer så og si.

Så derfor driter jeg en lang faen i hva dine krav er og anbefaler deg Quake Live, bare fordi du ville ha utfordringer.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Css? altså counter strike-source ganske svett ?
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
GTA II!!
... Ut fra alle de tilbakeviste forslagene her, ser det ut til at du må skaffe ny hobby.. Har hørt at jogging kan være bra for deg..
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av M4zN Vis innlegg
Skyrim, mindcraft og diablo er neste uaktuelt, singleplayer gtfo og diablo er som loremaster på wow, løke rundt og queste! alle med respekt for seg selv holder seg unna mindcraft
Vis hele sitatet...
Hvis du nekter å spille alle singelplayer spill bare fordi dem er .... singelplayer så går du glipp av mange store praktfulle spillopplevelser.

Just sayin'. Videre er Minecraft awesome multiplayer spill..
Bloodline champions!
Darkfall hadde nok vert noe for deg.
Pro Gamer
Trådstarter
jeg veit, spiller masse single player, men driten er jo at du alltid kommer til en slutt:P vil ha noe som ikke slutter om du skjønner?
Jeg synes synd på deg. Skaff deg et sosialt liv og ikke sløs bort livet...

Siden jeg må komme med noe ontopic: Minecraft.
Pro Gamer
Trådstarter
er ikke alle dager jeg gamer folkz, men da jeg spiller spiller jeg seriøst! og ja jeg har dame, sosialt liv og går på skole laget tråden for tips og ikke deres skryte comments over hvor flot liv dere har som gjemmes bak "skaff deg ett liv"
Mon tro om du har like mye strength og stamina i den virkelige verden som i WoW. Ta deg en løpetur noen ganger i uka. Og at du ikke er feit er ingen unskyldning, alle har godt av litt fysisk aktivitet.
Sist endret av Bl1zzarD; 18. juni 2012 kl. 20:37.
Sitat av M4zN Vis innlegg
Yo, tittelen sier seg vel selv, ser etter et godt spill som jeg kan begynne med ettersom jeg er driiiit lei Wow, LoL og cs:s og1.6!

har spilt wow siden det kom ut og er mere og mere skuffa over alt som skjer der! har vært med på releams first både i wotlk og cata, men er lei av og 1shote alt i hc første uka etter slipp... ser nå etter ett nytt spill og en og spille med som bruker mye tid og skjønner gameplay godt! har selv fort 12-22 timer bak pc`n om dagen ( tro det eller ei, er ikke feit :> )
har spilt en del 1.6 før i tia da vi spilte 14-16 mot Lions flere ganger.
drit lei alt av fps gjennerelt, liker MMO og fantasy! men ikke noe starwars etc
så har noen av dere noe og anbefale og trenger 1 svett same og spille med, tell me plz!
Vis hele sitatet...
Guild Wars 2?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Sitat av M4zN Vis innlegg
neitakk så stusselig ut;D
Vis hele sitatet...
Virkelig? Nå har jeg ingen respekt for deg.
Sitat av Orangutang. Vis innlegg
Guild Wars 2?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vis hele sitatet...
Tror det holder med ett tegn, kanskje to hvis du vil være litt vill.
Pro Gamer
Trådstarter
elsker folk som veit hva de snakker om om jeg er i god fysisk form kan vel ikke du dømme selv om tråden ser ganske svett ut finnes mennesker med flere hobbyer en bare 1 trenger vel ikke legge frem hele livshistorien for og få et forbanna tips om spill? men go on bitches haters gonna hate
Sitat av M4zN Vis innlegg
elsker folk som veit hva de snakker om om jeg er i god fysisk form kan vel ikke du dømme selv om tråden ser ganske svett ut finnes mennesker med flere hobbyer en bare 1 trenger vel ikke legge frem hele livshistorien for og få et forbanna tips om spill? men go on bitches haters gonna hate
Vis hele sitatet...
Vel ifølge deg selv sitter du foran pcen 22 av 24 timer i døgnet. De to timene du har fri vet jeg ikke hva du gjør. Utifra at du sitter stille 154 timer i uka trekker jeg den slutningen at du er i dårlig fysisk form.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Han sa vel ikke at han gjorde det vær dag?
Sitat av M4zN Vis innlegg
har selv fort 12-22 timer bak pc`n om dagen
Vis hele sitatet...
nuff said

titegn
Sist endret av Bl1zzarD; 18. juni 2012 kl. 20:49.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Høres ut som han mente at han hadde 12-22 timer de dagene han game. Iallefall slik jeg oppfatter det.
Sist endret av halliballi; 18. juni 2012 kl. 20:51.
Sitat av halliballi Vis innlegg
Høres ut som han mente at han hadde 12-22 timer de dagene han game. Iallefall slik jeg oppfatter det.
Vis hele sitatet...
Om dagen= hver dag.
Vel, hvis du har takket nei til Civilization V, MineCraft, Skyrim og Diablo 3 tror jeg ikke det er mye håp. Eneste jeg kan komme på som fort er et skikkelig tidsfordriv er Team Fortress 2. Dette tar det litt tid å bli god i, det bør du merke deg.
Sitat av M4zN Vis innlegg
vil ha noe som ikke slutter om du skjønner?
Vis hele sitatet...
Football manager, jeg har spilt sammenhengende sågodt som siden 96.
Om du vil ha noe som tar TID å bli god i, kan du jo forsøke Brood War? De som spiller fortsatt er stort sett fra Korea, så da vil du nok få brynet deg!
Garry's Mod kan være ganske gøy hvis du finner deg en bra server.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av M4zN Vis innlegg
trenger vel ikke legge frem hele livshistorien for og få et forbanna tips om spill? men go on bitches haters gonna hate
Vis hele sitatet...
Tror du får dårlig respons på grunn av måten du svarer og avviser de fleste gode tips du får med "lol folkz det sugerz´ ikke svett nok". Selv om du er trådstarter eier du ikke tråden.
Sist endret av Buddapower; 18. juni 2012 kl. 21:28.
Karen spurte vell for faen ikke om nFF mener han spiller for mye, beveger seg for lite og what not..
Hvis han vil spille såpass mye, mens han samtidlig klarer ha dame/sosialt liv, hvorfor ska folk her inne legge seg oppi hans liv :?

Han spurte etter tips til nye spill, ikke nye hobbyer

Magicka er et jovialt spill, TS...I hvert fall hvis du klarer få med deg en sveitt kar til :> Ta deg et youtube søk med `WTF is Magicka` også ser du den videon
Eller så kan du jo teste Dota2 ? Er vell fortsatt i beta (tror jeg?), men fins nokk av plasser på nett som gir ut keys
Sist endret av Hightime; 18. juni 2012 kl. 21:31.
Pro Gamer
Trådstarter
Sitat av halliballi Vis innlegg
Høres ut som han mente at han hadde 12-22 timer de dagene han game. Iallefall slik jeg oppfatter det.
Vis hele sitatet...
det stemmer, _de_ dagene jeg gamer, ordla meg litt feil men ja sitter ikke å gamer hver dag, men om vinteren blir det fort mye gaming og trening

har betakey på dota 2 men still dårlig xD er utrolig kresen på spill, men skal skjekke ut magicka

Sitat av Buddapower Vis innlegg
Tror du får dårlig respons på grunn av måten du svarer og avviser de fleste gode tips du får med "lol folkz det sugerz´ ikke svett nok". Selv om du er trådstarter eier du ikke tråden.
Vis hele sitatet...
sier bare min mening om spillet, er ikke noe personlig rettet i at jeg ikke liker ett spill, eller? isåfall får du ha meg unskyldt om du sitter i hjørnet for deg selv og føler deg truffet.
Borderlands er absolutt verdt å sjekke ut, det kan spilles med opp til fire spillere. Det er et FPS-RPG-spill med en grafikk som passer spillet utrolig bra. Det har riktignok en slutt, men det er både gøy og utfordrende å komme seg dit enten dere er to eller fire spillere da vanskelighetsgraden er proposjonal med antall spillere.
Sitat av M4zN Vis innlegg
sier bare min mening om spillet, er ikke noe personlig rettet i at jeg ikke liker ett spill, eller? isåfall får du ha meg unskyldt om du sitter i hjørnet for deg selv og føler deg truffet.
Vis hele sitatet...
Du er rett og slett bare en utrivelig person, ingenting å ta seg nær av. Folk anbefaler ting og du svarer uhøflig, sånn er det bare...
Hvis du vil ha et spill som aldri slutter og er ikke så sykt kresen når det kommer til grafikk, så kan Tibia være noe for deg . Drittdårlig grafikk, men det kan faktisk være gøy hvis man setter seg inn i det. Tar jævlig langt tid å lvle, da.
Runescape høres ut som et spill for deg....
Du virker som en kresen type, og siden du er så jævla kresen, kan du like godt lage ditt eget spill da slik du selv vil ha det, så blir du sikkert fornøyd

Men, jeg vil anbefale GW2 når det kommer ut, og ellers spiller jeg cs 1.6 enda, og kommer til og gjøre det til CS: GO kommer ut...
Sitat av spilltikk Vis innlegg
Du virker som en kresen type, og siden du er så jævla kresen, kan du like godt lage ditt eget spill da slik du selv vil ha det, så blir du sikkert fornøyd

Men, jeg vil anbefale GW2 når det kommer ut, og ellers spiller jeg cs 1.6 enda, og kommer til og gjøre det til CS: GO kommer ut...
Vis hele sitatet...
litt off topic - Men med mindre det blir gjort drastiske endringer med bl.a recoil/våpen følelse/hvordan det føles når man beveger seg osv osv så burde du bare fortsette med 1.6 fordet om de slipper GO public

At de har klart bruke så mange år på og få til noe så middelmådig, det er faktisk utrolig bra gjort :s
Sist endret av Hightime; 27. juni 2012 kl. 03:59.
Folkefiende
Toaru's Avatar
Anbefaler også Magicka! Og mmorpg-et The Secret World, som kommer i løpet av neste uke