Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1053
Hei.

Jeg er på utkikk etter et headset til PS4, og lurer på om dere har noen anbefalinger og komme med.
For øyeblikket ser jeg etter ett rimelig men greit headset.
(har eksempelvis sett på Tritton Kama som er ett veldig rimelig headset til PS4)

Ett lite tilleggs spørsmål også, jeg har Steelseries Siberia Elite, dette kan jo også brukes på PS4 slik jeg har forstått det, men det har seg slik at jeg ikke finner 3,5mm kabelen, noen som vet om det er mulig å kjøpe denne løst?
Jeg har Sony Wireless Stereo Headset 2.0. syns det funker bra. God mic og man kan lett justere lyd og ha game sound eller chat sound som prioritert. Man kan også bruke det til alt annet som støtter 3.5mm jack.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Så vidt jeg vet så er kablene til Siberia V2 bare en 3,5mm kabel med både mic og speaker? I så fall fant jeg en hel del erstatningskabler på AliExpress.