Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2478
Hei

Er det noen som vet hva slags kvalmestillende som funker best på opiatkvalme? Funker de reseptfrie eller må andre tabletter til?
Tviler på at det finnes slike medikamenter som du spør etter. Et par Paracet og styrte en liter vann er det beste jeg kan foreslå. "Somac" hjelper mot magesyre og kvalme. Ellers stikk ett par fingre langt ned i halsen og kast opp spy i dass så mye du klarer å få ut.

Hva slags opiat er det du tar? Det eneste jeg har kjennskap med er Oxycontin og det var dårlige greier.
Sist endret av aig; 30. november 2017 kl. 05:19.
Trådstarter
15 1
Ok. Takk for svar. Skal prøve ut oxycontin
Sitat av Apm33 Vis innlegg
Ok. Takk for svar. Skal prøve ut oxycontin
Vis hele sitatet...
Nei, jeg mente ikke at du skulle prøve det ut. Oxycontin er et syntetisk opiat som ligner på Morfin. Det er beregnet på kreftpasienter som har sterke smerter. Vær meget forsiktig. Jeg kjøpte et trailerlass av dette en gang i tiden da jeg følte meg stresset, men virkningen var svært skuffende selv om jeg tygde i meg altfor mange milligram (husker ikke dosen). Vær ekstremt forsiktig sammen med alkohol.
Prøv med ingefær. Enten i te-form eller droppet i dopapir om du ikke hæler smaken. Har gjort under de gangene jeg har tatt DXM, som vel og er en opiatagonist, dog med litt andre egenskaper xd
Sist endret av Person_navn; 30. november 2017 kl. 05:55.
Postafen oppdaget jeg etter jeg hadde lagt og spydd i nesten en hel dag etter et inntak med subutex, nå tar jeg aldri opiater uten å ha postafen i bakhånd da de var super-effektive mot kvalme/uvelhet.
Både ingefær og postafen funker kjempebra på kvalme. Spesielt ingefær kanskje - kjøper tabletter på apotek eller helsekost og tar høyeste dose.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du skal gå for naturlige remedies så kjør på med ingefær. Om du er utålmodig, dra til legen å få afipran
Kanskje hvis du ikke bruker ulovlige opiater, så er det like greit å spørre fastlegen.

Jeg sjøl bare putter et par fingre i munnen og kaster opp. Føler meg bedre etter fem minutter. En drøy metode, men jeg spør ikke om legemidler for kvalme, jeg fikser dette selv.
Sist endret av aig; 30. november 2017 kl. 08:30.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er naturlig nok de reseptbelagte som er best, men Postafen og Marzine fjerner så godt som all kvalme for min del.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spy, drikk masse vann og ta en deg en god joint funker for meg iallefall
▼ ... over et år senere ... ▼
Afipran