Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4870
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Hei,

Kan du flash? Vil du jobbe for Norges største annonsører?

Jeg har en kamerat som trenger en dyktig Flasher... Ikke nødvendig å være ekstremt god i Flash, du må bare kunne jobbe med Photoshop-maler og lage enkle animasjoner og lignende. Annonsene vil kjøre på VG.no, Dagbladet, Nettavisen, etc...

Hvor: Oslo sentrum
Lønn: Svært bra
Stillingsprosent: Heltid/deltid, begge er ok

Send meg en PM hvis det høres interessant ut
Kan jeg spørre hva svært bra betalt vil si? Snakker da om en 100% stilling.

Spør av nysgjerrighet, jeg har aldri holdt på med flash!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Hvorfor Flash? Det er jo nå på vei ut, og støttes ikke natively på mange enheter.
Må si jeg stiller meg i samme spørsmålsområde som Freddy^, kan ikke se for meg at dette blir en jobb for "Norges største annonsører" i lang tid.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Hvorfor Flash? Det er jo nå på vei ut, og støttes ikke natively på mange enheter.
Vis hele sitatet...
Kan hende reklamene er rettet mot desktop, og ikke håndholdte enheter for alt vi det. Uansett, han trenger en som kan flash, ikke en som argumenterer mot flash
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Fleff Vis innlegg
Kan hende reklamene er rettet mot desktop, og ikke håndholdte enheter for alt vi det. Uansett, han trenger en som kan flash, ikke en som argumenterer mot flash
Vis hele sitatet...
Flash er ikke standard for de fleste nettlesere for desktop heller vet du, mens en del browsere drar med HTML5 som standard

Vet det, men følte bare for å nevne det ^^

Serious note: Om du poster den faktiske lønnen får du nok bedre respons
For folk som søker slike jobber er det sjeldent en fastsatt lønn. Dette er noe som avtales under forhandling mellom deg og arbeidsgiver. Og om selskapet er et av norgeste største reklameselskaper er det nok ikke et problem lønnsmessig - og det er nok helt klar over at ting holder på å gå over til HTML5. Men enn så lenge har de nok mange grunner til at de ønsker å fortsette med flash en periode.
Sitat av etse Vis innlegg
For folk som søker slike jobber er det sjeldent en fastsatt lønn. Dette er noe som avtales under forhandling mellom deg og arbeidsgiver. Og om selskapet er et av norgeste største reklameselskaper er det nok ikke et problem lønnsmessig - og det er nok helt klar over at ting holder på å gå over til HTML5. Men enn så lenge har de nok mange grunner til at de ønsker å fortsette med flash en periode.
Vis hele sitatet...
Jeg fyrer løs med enda ett dumt spørsmål, har du noe estimat?
Sitat av Stormen Vis innlegg
Hei,

Kan du flash? Vil du jobbe for Norges største annonsører?

Jeg har en kamerat som trenger en dyktig Flasher... Ikke nødvendig å være ekstremt god i Flash, du må bare kunne jobbe med Photoshop-maler og lage enkle animasjoner og lignende. Annonsene vil kjøre på VG.no, Dagbladet, Nettavisen, etc...

Hvor: Oslo sentrum
Lønn: Svært bra
Stillingsprosent: Heltid/deltid, begge er ok

Send meg en PM hvis det høres interessant ut
Vis hele sitatet...

Du burde kanskje oppgi hvilket Actionscript de skal kunne?




... Bare om jeg var gamlere