Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2555
I dag fikk jeg brev i posten fra Politiet, angående en narkotikasak fra i tidlig vår. Saken var henlagt, og det eneste jeg kan tenke meg at brevet refererte til var 6stk Adderal med jeg bestilte fra darknet i den perioden. Siden den gang har jeg gjort 3 kjøp til, en 2,5g med cannabis (idioti)for rundt 5mnd siden, den kom aldri fram. I den siste uka har jeg gjirt to kjøp til, 16blottere med LSD og 10stk 2c-b piller.
Føler jeg har vært i overkant naiv til konsekvensene nå som jeg har fått dette brevet. Ja, saken ble henlagt, men nå har jeg to pakker til på vei fra Nederland, pluss en pakke som ikke kom fram som jeg ikke har hørt noe om enda. Har aldri fått noe brev fra Tollvesenet. Er det en reel fare for større konsekvenser her? Mener å få besøk på døra/jobb og evt bøter. Hvis noen har liknende erfaringer eller inspill blir det satt stor pris på!
nekt alt og bytt pc.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nekt. Og stopp å kjøpe fra utlandet. Idioti. Hva er grunnen til at du ikke kjøper innenlands? Dnmo har jo "alt"?
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
nekt alt og bytt pc.
Vis hele sitatet...
Har formatert PCen alt. Siste kjøpet ble gjort fra telefonen, over TOR og vpn. Avinstallert alt og vurderer å formatere tlf også.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nekt. Og stopp å kjøpe fra utlandet. Idioti. Hva er grunnen til at du ikke kjøper innenlands? Dnmo har jo "alt"?
Vis hele sitatet...
Stopper å kjøpe helt nå. Har blitt sittende å lese historier her på forumet om folk som har fått besøk av 5o på jobb og på døra bare av en pakke, var ikke klar over at de opererte sånn nå om dagen. Spent på om det blir henleggelser eller hva som skjer her.
Sist endret av alhlrjgutr; 11. oktober 2018 kl. 19:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av alhlrjgutr Vis innlegg
Har formatert PCen alt. Siste kjøpet ble gjort fra telefonen, over TOR og vpn. Avinstallert alt og vurderer å formatere tlf også.



Stopper å kjøpe helt nå. Har blitt sittende å lese historier her på forumet om folk som har fått besøk av 5o på jobb og på døra bare av en pakke, var ikke klar over at de opererte sånn nå om dagen. Spent på om det blir henleggelser eller hva som skjer her.
Vis hele sitatet...
burde gå greit så lenge du ikke har mottatt noe, slutt med å ta dop fordi en dag så kan de bare stå ved døra di og la deg pisse
fordi en dag så kan de bare stå ved døra di og la deg pisse
Vis hele sitatet...
Hei,
Hva mener du med dette?
Hvis du sikter til urinprøver, så kan ikke myndighetene påtvinge deg urinprøve.
Anonym bruker
"Reflektert Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Formater alt, rydd hjemmet, vær clean og nekt
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei,
Hva mener du med dette?
Hvis du sikter til urinprøver, så kan ikke myndighetene påtvinge deg urinprøve.
Vis hele sitatet...
sirious?
de kan påtvinge deg blodprøve
Gjentar hovedbekymringen min: er det en reel fare for at de plutselig står på døra her? Har de resusjer til det når det er snakk om små mengder som tydelig er til personlig bruk? Jeg har vært clean I mange måneder og fortsetter sånn, og de finner ikke noe på meg, men siden jeg nylig flyttet hjem for en kort periode er det ganske krise hvis onkel blå plutselig ringer på.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har blitt hentet på jobb to ganger for mindre bestillinger. Den ene gangen hadde de ransakelsesordre på bolig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har blitt hentet på jobb to ganger for mindre bestillinger. Den ene gangen hadde de ransakelsesordre på bolig.
Vis hele sitatet...
Hadde du tidligere anmeldelser når det skjedde?
Ble hentet en gang på jobb.
Da hadde jeg ingen tidligere saker på meg.

I årene etter har jeg fått et titalls hjemmebesøk med full rassia, alltid fire-fem uniformerte konstabler, flere politibiler på parkeringsplassen og hund luskende rundt hele eiendommen, virket som om de kom hardere og hardere for hver gang, bare for litt bønne... Veldig flaut.

Alle sakene henlagt.
Ga meg mens leken var god for å si det slik.
Sist endret av Kjelldriver; 11. oktober 2018 kl. 22:27.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen narkosaker, men en promillekjøring.

Du må nok regne med å få besøk snart.
Kommer vel helt an på hva Onkel prioriterer der du bor. Ta det med ro framover.

Ingen her kan gi deg svar på om du vil bli kontaktet. Du har bæsja en smule på leggen mtp at du har fortsatt bestille.
Du vet aldri, for snart 10 år siden da jeg gikk på vgs (16år) fikk jeg besøk av onkel som ransakte rommet mitt pga en tullestatus på facebook så alt er mulig
Hva tenkte du da du holdt på med dette egentlig?

Hvorfor ikke bestille innenlands? Hvorfor ikke finne noen å kjøpe av etc?
Du visste vel at ting går gjennom tollen når du bestiller fra utlandet?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan garantere deg at du får besøk, men hver obs på at det kan ta tid før de står i stuen din.

Du vil også ha tollsperre i 3-6 mnd etter siste beslag, så all post fra utlandet vil bli åpnet for kontroll.

Du kan brenne av en 200-lapp på småvarer på ebay, så får tolletaten litt variert arbeid