Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3055
I går kveld røyket jeg hasj for første gang (og ble stein av det*). Jeg snakka med noen stoner venner og spurte om de kunne ordne noe hasj. Jeg fikk en dealer jeg kunne ringe. De påsto at det var det aller beste du kunne få i byen (allerede da trodde jeg det kanskje var drippa eller noe). Vi kjøpte et gram av hun her, det lukta greit og jeg så ikke noe rart med det. Vi hadde fått tobakk og rizla av han ene stoneren og det var nok tobakk til minst 2 men vi blanda det grammet ut i alt. Så tok vi en j før vi skulle på bussen og det var sikkert 0.3-0.5 av hasjen. Vennen min som er erfaren kjente dette godt. Det tok meg 5 min før det virkelig kicka inn og da fikk jeg skikkelig latterkrampe og ble ekstremt tørr i munnen. Vi gikk inn på bussen hvor vi bare satt lo av alt vi sa. Tiden gikk skikkelig sakte. Jeg fikk kiling og prikking i musklene og i kuken. Jeg skjønte faen ikke hva det var men fikk ikke noe angst. Når vi kom fram gikk vi til et sted og mekka en til j. Vi hadde enda mer igjen etter den og når vi røyket den følte jeg en litt rar følelse. Men det gikk over etter jeg drakk en cola. Vi gikk rundt og møtte en fyr som var med på det siste vi hadde igjen. Han påsto at han kunne trenge opp mot 3 gram i en j for å kjenne noe. Han ble stein på det siste og jeg ville bare spy. Så gjorde vi noe jævlig dumt. Vi spiste en liten klump hver. Da gikk alt til helvete. Jeg ble drit sjuk og ville bare sove. Vi måtte løpe til buss stoppet for å komme helt hjem. Hvert minutt føltes som en time. Det jeg lurer på: Tror dere denne var drippa/laced med noe?

*Jeg og en annen fyr delte 0.3g en gang og det meste gikk på fingra hans
Haha, nei det var ikke lacet

Om det er sånn shit som du kjøper for 200 pris fra en dealer er det aldri lacet, mesteparten av shit-weed er heller ikke lacet som du kanskje kunne tro.

Du ble bare jævlig høy og om du ble ruset av den klumpen du svelgte tok du bare "for mye". Det er bare å røyke som f de første par gangene for du vil aldri føle det like godt uansett toleransen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei, nei, nei og atter en gang NEI.

Cannabis kan gi en kraftig rus, og folk undervurderer det. sjangsen for at du fikk noe som var "drippa", som du kaller det, er omtrent lik null.
Om du fikk noe snusk så er sannsynligheten mye større for at det var syntetiske cannabinoider, som JWH-18 (også kjent som "spice").

Effektene du beskriver er helt vanlige for Cannabis.
▼ ... noen uker senere ... ▼
At han trengte 3g er vel største bullshiten jeg har hørt om du røyker alene blir du stein på 0,3-0,5 har selv røyka litt over en ener selv på sånn 10 min men da blir jeg helt fjern haha.
Kan noen forklare meg hvorfor jeg fortsatt grønner ut når jeg røyker weed/hasj? Har røyket i snart 1,5år, hvor 365 av dagene har blitt hver dag, men jeg må fortsatt være veldig forsiktig når jeg mekker og trekker, for bare litt for mye da spyr jeg med en gang.

På det værste lå jeg på 8-15 joints om dagen hvor jeg holdt inne helt til jeg ikke klarte å holde pusten lenger på hvert trekk, men etter en liten pause på 3-4 dager så grønner jeg med en gang jeg prøver å ta i litt for mye.

Veldig rart med mtp at du som skrev denne tråden aldri har røyket før, og hadde jeg røyket like mye som du gjorde nå ville jeg grønna med en gang, mens du ikke grønnet før helt på slutten.
Drit i å holde røyken i lungene så lenge du klarer.. Ren oppskrift på spykveld! Nikotinsjokk kaller vi det.. Ta deg ett godt trekk, hold det nede i 2-3 sekunder før du blåser ut, mer enn nok!

Hadde røyka i 15 år før jeg slutta.. ble nesten aldrig mere rusa av å holde røyken nede så lenge som mulig, bare kvalm og jævlig!
Sitat av mdmafreak Vis innlegg
Kan noen forklare meg hvorfor jeg fortsatt grønner ut når jeg røyker weed/hasj?
Vis hele sitatet...
Hvis du mekker med tobakk, vil jeg tippe det er svaret. Jeg har selv slutta å bruke tobakk og røyker bare reint på pipe/bong - syns det er mye bedre enn den sluggy følelsen jeg får i lungene og kroppen når jeg bruker tobakk.
Den sitter ofte i lenge, og er jeg uheldig blir jeg rett og slett kvalm av tobakken.
Litt offtopic men det at folk driver å holder trekke nede for å få mer utbytte trodde jeg det var slutt på for mange år siden? Eneste man oppnår med dette er mer tjære i lungene. THC absorberes i lungene så og si momentant.
Sitat av Ferigo Vis innlegg
Litt offtopic men det at folk driver å holder trekke nede for å få mer utbytte trodde jeg det var slutt på for mange år siden? Eneste man oppnår med dette er mer tjære i lungene. THC absorberes i lungene så og si momentant.
Vis hele sitatet...
Har ikke noen kilder å backe dette opp med. Men fra mine tidligere røykedager, så ble jeg MYYYE mer fjern om jeg holdt inne bongtrekket noen sekkunder før jeg blåste det uten, kontra å puste ut med en gang trekket traff lungene..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Ferigo Vis innlegg
Litt offtopic men det at folk driver å holder trekke nede for å få mer utbytte trodde jeg det var slutt på for mange år siden? Eneste man oppnår med dette er mer tjære i lungene. THC absorberes i lungene så og si momentant.
Vis hele sitatet...
Det er sant, men man må også ta til høyde for hvordan folk puster: det er en forskjell på å holde inne røyken lenge og det å sørge for at du har innhalert den skikkelig.
Det virker som endel folk ikke trekker røyken helt ned på lungene, det blir tilnærmet et puff, man trekker røyken litt ned men puster ut rimelig fort igjen, det sier seg da at virkestoffene ikke får mye sjanse til å bli absorbert i og med at de ikke når ut i bronkiene.

Dette er basert på mine egne erfaringer og observasjoner.