Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3312
Heisann, jeg lurer på om det er noen som kjenner til denne taggen her? Den ble plassert på lastebilen min i helga som var, å har gjerne lyst på tips, for dt er utrolig unødvendig å drive på sånt .. For dt blir bare mer arbeid for dem som driver å er på jobb 24/7 nesten..
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphoto...41012881_o.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphoto...31799944_o.jpg
Finnmarking
Hadde jeg vist det ville jeg fortalt det på flekken. Dette er idioti av rang!
Janei, for å si det sånn da, dem har ødelagt mye for meg, for nå får jeg ikke lov av arbeidsgiver å sette fra meg bilen der på helg lengre, så nå er dt mye ekstra arbeid for meg å rekke den ferga hver fredag..
de kunne ha fått tagget huset mitt før dem rører lastebilen.. som en ekte trailersjåfør så er bilen hellig, også når det gjelder skobruk,grusveier,skader... alt blir man like irritert over..
hvis noen kødda med bilen så kunne jeg solgt morra mi først hehe
Sant.. Jævlig irriterende.. Syns det er merkelig att ingen har sett noe heller...
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Jækla idiotisk, ønsker deg lykke til med å finne ut hvem som har gjort dette.

Skjønner meg ikke på shitkids som synes at slikt er "kult".
Har prøvd dt, men finner ikke ut noe, har mine mistanker om att det er pøbler som har vært på Vindmølle larmen på smøla i helga som var, å tatt ferga over, for dem har vært flere plasser på tustna å tagget, men ikke faen om noen har sett noe, har prøvd det meste, å gir snart opp...
prøv å sjekk ut signaturene på Instagram og Tweeter. Fant noen når jeg søkte, men ikke noe som passa. Kanskje du kan finne noe. Lykke til med å ta svina!!!
Når jeg var litt yngre fikk jeg vite at Trondheimspolitiet har en egen enhet som dokumenterer grafitti.
Er det folk fra området rundt Trondheim så burde de kunne være til hjelp.
Ut i fra kvaliteten på graffitien så er det nok noen uerfarne kids som har gjort det.
Hvis det er noe trøst, så er sølvfargen veldig lett og fjerne. De andre fargene vil nok også gå lett bort, da spraymaling ment for graffiti er akrylmaling.
Men når du kjører rundt med et så stort og fint lerret må du/arbedsgiver regne med at slikt skjer. Jo mer du irriterer deg over det, jo mer har du "tapt".
I byer som københavn, paris og egentlig hele europa er alle lastebilene fulle av graffiti.
Greit nok dt, men når det er så stort firma som det så å si er, så er det ikke enkelt akkurat å få tid til å lakkere bilen min, pluss att bilen er i full drift hver dag, å att man må regne med sånn bare fordi den er sånn som det er , det er bullshitt, folk kan la være lell, å har fått vekk en del av grå fargen, men dt andre er noe jævelsmakt å få vekk..
Hei. Det finnes kjemikalier for å fjerne sånt. Fikk tagget på min bring-fargede FM9 med likt skap som deg, tror jeg.. Arka 18pll? Fikk alt vekk, tok en halvtime ca, men måtte polere opp igjen. Ble godt som nytt.
veldig synn med lastebilen din, det er nok uheldigvis vanskelig å finne ut hvem som har gjort det. Du må kanskje parkere den på et annet sted slik at det blir vanskeligere for de. Viss du tror at de kommer igjen kan du jo for eks sette opp ett kamera eller noe for å ta de på fersk gjerning. Må du lakkere hele lastebilen for at det skal bli fint igjen?
Det der kan jeg godt forstå du er sinna over, er noen toys som har vært å malt .. Dårligste forsøket på en piece jeg noen gang har sett.