Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 17673
Etter 2 feilslåtte forsøk på å lage amfetamin hjemme klarte jeg og en god kompis av meg endelig suksessfullt å lage 4 gram med amfetamin med ingredienser kjøpt på nett og i butikk, men jeg har et par spørsmål rundt dette. Vet noen om denne makkaen er noe annerledes enn det du vanligvis får kjøpt på gata? Virkningene var etter min mening den samme, annet enn at det smakte litt sterkere og jeg begynte å hoste litt. Er denne noe mer skadelig?

Hvis etterspørselen og interessen er der er jeg mer enn glad for å dele ut "ingrediensene" og fremgangs metoden på dette :P

Jeg glemte forresten å legge ved at forsøket ble testet som pulver form og ikke den krystalliserte formen crystal meth
Shake and bake meth er potensielt veldig mye farligere en vanlig gate meth ja.

Syntesen er livsfarlig, vær forsiktig.
Trådstarter
24 5
Gate meth inneholder jo store menger efedrin, forskjellen mellom shake and bake og gate er vel hovedsakelig at man krever mye mindre efedrin. Måten jeg lagde det på krevde dessuten mye mindre og ikke engang halvparten av ingrediensene du leser om på nettet. Etter min egen mening vil vel jeg si den mest skadelige ingrediensen var rør rensing (plumbo)
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sniffe i seg noe med plumbo i må da være utrolig skadelig ?
Trådstarter
24 5
Vel så vidt jeg har fått med meg igjennom min "forskning" så langt er det ingen vei forbi ved hjemmekoking. Det finnes kjemikalier som kan erstatte plumbo som er langt ifra like skadelig, men vet ikke om dette gir samme effekt som plumbo i meta kokingen
Synes dette høres ut som en utrolig dårlig ide. Du "koker" metamfetamin med bla plumbo som ingrediens? Hvor gammel er du?
er det høy styrkegrad på meta? Kommer vel an på fremgangsmåten. Tror ikke denne metoden gir høy styrke på pepperen?
Trådstarter
24 5
Sitat av belisarius Vis innlegg
Synes dette høres ut som en utrolig dårlig ide. Du "koker" metamfetamin med bla plumbo som ingrediens? Hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
Jeg blir 20 i år

Sitat av Bolibompa Vis innlegg
er det høy styrkegrad på meta? Kommer vel an på fremgangsmåten. Tror ikke denne metoden gir høy styrke på pepperen?
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt hvordan jeg skal svare på denne men, vel fiffen blir mer intens når den blir kokt opp på denne måten i og med at denne er en prosess på under en dag og skjer igjennom en kjemisk reaksjon i flasken som gjør at fiffen kokes ganske så fort opp. 70% av det som er i hjemmekok er jo samme som er i gate meth. Batterisyre, Efedrin/Pseudoefedrin, vann, fryse elementer, antennelig væske. Så og si samme greia

Grunnen til at jeg skrev rør rensing (plumbo) er vel fordi de fleste kan relatere til plumbo når de hører rør rensing. Jeg brukte ikke plumbo når jeg lagde makkaen men brukte derimot rør rensing kjøpt i sverige som inneholdt svovelsyre som er et viktig kjemikalie under kokingen
Om den er noe annerledes enn den makkaen du får kjøpt på gata....selvsagt, nesten alle typer metaamfetamin-batcher fra forskjellige produsenter er annerledes. Styrkegrader, tynnestoffer o.l.
Er nok mangen flere som får metaamfetamin som er laget i Norge enn hva man tror. Forskjellen jeg har lagt merke til er konsistens, som regel som en våt slapsball/vanilje(ikke til å sammenligne med marsipan. Men man kan enkelt lage marsipan utav det med å tilsette/buffe det ut med tilsetningsstoffer). Bensin/løsemiddelsmak i munnen når du sniffer det. Mangen spyr/brekker seg av luften fra stoffet. Mye mer potent. Blir fort dårlig om det ikke ligger fryst ned, skifter farge etterhvert til gult. Nesa tar alvorlig fort skade av det, antar det er grunnet styrkegraden som er utrolig høy imotsetning til gatenormalen som er på 20-30% kontra 70%+.

Jeg ser du skriver at dere laget amfetamin, jeg antar du mener at dere laget metaamfetamin(?)
Trådstarter
24 5
Sitat av hideout Vis innlegg
Om den er noe annerledes enn den makkaen du får kjøpt på gata....selvsagt, nesten alle typer metaamfetamin-batcher fra forskjellige produsenter er annerledes. Styrkegrader, tynnestoffer o.l.
Er nok mangen flere som får metaamfetamin som er laget i Norge enn hva man tror. Forskjellen jeg har lagt merke til er konsistens, som regel som en våt slapsball/vanilje(ikke til å sammenligne med marsipan. Men man kan enkelt lage marsipan utav det med å tilsette/buffe det ut med tilsetningsstoffer). Bensin/løsemiddelsmak i munnen når du sniffer det. Mangen spyr/brekker seg av luften fra stoffet. Mye mer potent. Blir fort dårlig om det ikke ligger fryst ned, skifter farge etterhvert til gult. Nesa tar alvorlig fort skade av det, antar det er grunnet styrkegraden som er utrolig høy imotsetning til gatenormalen som er på 20-30% kontra 70%+.

Jeg ser du skriver at dere laget amfetamin, jeg antar du mener at dere laget metaamfetamin(?)
Vis hele sitatet...
Er nå det tittelen sier da, Meta Amfetamin. Vel, forskjellen mellom sulfat og meta er egentlig ikke store forskjellen heller. Den ene lille forskjellen som spiller mellom liv og død og fysiske skader er så enkelt som vann. Vanntrykket i Amerika og Norge er så forskjellig at det utgjør eller utgjorde da, forskjellen mellom meta og sulfat. Noe som egentlig er ganske så interessant, men sier også litt om hvor mye vann har å si om prosessen
Finnmarking
Dette var en interessant tråd. At dere sniffer i dere dette skvipet som dere koker ihop er langt over min fatteevne.
Sitat av belisarius Vis innlegg
Kan vel trygt si at dette ikke handler om de skarpeste knivene i skuffen.
Vis hele sitatet...
Denne tråden handler ikke om hvem som er den skarpeste kniven i skuffen, welcome to freak! Du er den eneste som svarer som ikke kommer med noe konstruktivt til spørsmålet hans. Hold kommentarene til deg selv and watch the freak show
Lykke til med å finne noe type pulver i Norge som er laget på et laboratorium. Lykke til med å finne noe steroider i Norge som ikke er kokt ihop på et usterilt kjøkkenet. Lykke til med å finne noe stoff som ikke har noen negative sider ved seg under fremstilling........
Sitat av Lima Vis innlegg
Sniffe i seg noe med plumbo i må da være utrolig skadelig ?
Vis hele sitatet...
At man sniffer metamfetamin der plumbo (natriumhydroksid) er brukt i syntesen er langt i fra det samme som å sniffe plumbo.

Under syntesen av amfetaminsulfat (som forøvrig utgjør mesteparten av den illegale amfetaminen i skandinavia) brukes kvikksølvsalter som kvikksølv-sulfat og -nitrat for å amalgere aluminium. Det betyr ikke at sniffing av gateamfetamin fører til kvikksølvforgiftning.

Det jeg ville fram til er at det er sjeldent at et kjemisk molekyl har mye å gjøre med reaktantene som er brukt for å lage det.
Trådstarter
24 5
Sitat av mathiasxx94 Vis innlegg
At man sniffer metamfetamin der plumbo (natriumhydroksid) er brukt i syntesen er langt i fra det samme som å sniffe plumbo.

Under syntesen av amfetaminsulfat (som forøvrig utgjør mesteparten av den illegale amfetaminen i skandinavia) brukes kvikksølvsalter som kvikksølv-sulfat og -nitrat for å amalgere aluminium. Det betyr ikke at sniffing av gateamfetamin fører til kvikksølvforgiftning.

Det jeg ville fram til er at det er sjeldent at et kjemisk molekyl har mye å gjøre med reaktantene som er brukt for å lage det.
Vis hele sitatet...
Som nevnt tidligere i tråden nevnte jeg plumbo i og med at det er kjemikalie de fleste relaterer til når de hører rør rensing, plumbo inneholder ikke lenger svovelsyre så kan ikke brukes i prosessen. "Hjemmekok" er bare en mer ghetto måte å lage makkaen på, som i bunn og grunn er samme prosessen som i en mer "profesjonell" lab. Samme ingredienser og samme fremgangs måte. Så og si den store forskjellen her er vel at alt sammen kokes i hop i en flaske. Og sant dette som ble sagt om sulfat. Men dessverre er dette så og si umulig å få fatt på i Norge for tiden, så vidt jeg vet tok sulfatet slutt for 2-3 år siden. Sulfat produksjonen er en enda vanskligre og hardere prosess, i og med at du må bruke "freebase" meta amfetamin. Du kan vel også kalle dette amfetamin crack, siden det er en rock type amfetamin som kan røykes. Hvor denne går igjennom en konsentrert blanding for å løse opp stoffene og så presses sammen igjen til et pulver for en mer konsentrert pulver blanding. Min teori er vel at folk ikke lenger tar seg tid til å lage dette uskyldige morsomme lille pulveret så meta var en rask og lett tilgjengelig utvei.

Pulveret var dessuten ikke til eget bruk, men alt må jo testes for å se om det virker. Så vi slipper å få pepper fordi et stoff som ikke funket ble sendt ut
Dette her begynner å bli mer å mer vanlig i Oslo for tiden.Har møtt på flere det siste året som driver med dette.Virker som det er de som røyker det som havner mest på kjøret.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Dette her begynner å bli mer å mer vanlig i Oslo for tiden.Har møtt på flere det siste året som driver med dette.Virker som det er de som røyker det som havner mest på kjøret.
Vis hele sitatet...
Røyker metaamfetamin i pulverform? Eller tenker du på det i krystalisert form?
Stein/krystallform...Møtte på en kar fra forumet her tilogmed(en kar med nærmere tusen innlegg og masse kp),som bodde på gata på grunn av dette.
har et spørsmål. Hvor mye kosta det i ingredienser å lage ett gram?
Det er vel mere innteresangt å vite hva en batch (en bake?) kosta?
Trådstarter
24 5
Alt jeg kjøpte av ingredienser kom på rett rundt 4-500 kr og var nok til å lage 10g
Trådstarter
24 5
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Noe ala det ja :P