Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1159
Hei.
Skal ned til Nord-Italia i byen sanremo i 3,5 uker i sommer og jeg leter etter noen fete steder å ta bilder av. Jeg har muligheten til å reise litt rundt, så er interesert i steder som ligger langs kysten sørover i italia og mot Monacco, Nice osv.
Jeg er en av typene som lever etter ordtakene "take only pictures, leave only footprints". Deler heller ikke locations i hytt og pine med andre, så spoten er trygg hos meg
Hadde en stor roadtrip i hele nord Italia ifjor sommer. Bruk nettet, søk rundt så vil du finne mange juveler Var innom over 30 steder og satt igjen med 1500 bilder, så Italia har veldig mye å by på.
Sitat av UrbanBergen Vis innlegg
Hadde en stor roadtrip i hele nord Italia ifjor sommer. Bruk nettet, søk rundt så vil du finne mange juveler Var innom over 30 steder og satt igjen med 1500 bilder, så Italia har veldig mye å by på.
Vis hele sitatet...
Wow! Har du noen bilder lagt ut på nettet noe sted?